ironhead voorvork

rebel1982

Die hard MF'er
3 jun 2012
851
7
temse
ik heb een sportster evo van 98 en zou een voorvork willen monteren van een ironhead.
past dit? de balhoofd uiteraard wel maar maak me meer zorgen over de voorwielas de remklauwbevestiging en derg.
grts dries
 
Ik weet niet of het balhoofd even lang is, maar volgensmij is de pen van een irinhead ook 1"

Een setje balhoofdplaten en langere buizen zijn ook niet zo duur, kan je de 39mm poten blijven gebruiken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
omdat die verlengd en schuiner is, de balhoofddiameter is toch hetzelfde? zou ook aan wiel en remklauw enzo kunnen geraken
Als die schuiner is, zitten de balhoofdplaten er ook bij.

Ik weet ff niet uit t hoofd welke klauwen er op n 98 zitten, volgens mij al de 2 zuiger brembo.

Op n ironhead zit nog de magische rammelklauw. Maar ook die is te scoren.

Alleen nog ff tjecken of schijfdiameter gelijk is. En de as (wss wel).
 
ik heb de volledige voorkant incl wiel en rammelklauw, mankeer enkel spacers en remleiding.

ik neem aan de balhoofdlagers hetzelfde zijn als mijn sportster? ik stel ook vast de aansluiting op de remklauw anders is dan de sportster. kan ik een remleiding bestellen van rempotje naar rammelklauw? ik heb nog de oudere 1zuiger remklauw

dank voor de info
 
Laatst bewerkt:
ik heb de volledige voorkant incl wiel en rammelklauw, mankeer enkel spacers en remleiding.

ik neem aan de balhoofdlagers hetzelfde zijn als mijn sportster? ik stel ook vast de aansluiting op de remklauw anders is dan de sportster. kan ik een remleiding bestellen van rempotje naar rammelklauw? ik heb nog de oudere 1zuiger remklauw

dank voor de info

Het zijn allebeid Sportsters. Ironhead en Evolution verwijst naar het blok.

Balhoofdlagers zijn gelijk, maar je moet een nieuw setje er in doen.

Je hebt wss schroefaansluiting nodig op de klauw voor leiding. Er zijn verloopjes. Zie chopperheaven.nl voor de online catalogi van Zodiac en MCS incl de prijzen.
 
idd een schroefaansluiting iets dergelijks, wordt wat zoekwerk
Nee hoor.
Die staan gewoon in de gidsen waar ik je net de link van heb gegeven.
Ook staat daar de benaming en maat van die schroefaansluiting bij.

Dikke kans dat je een complete remleiding op juiste lengte ook in die gudsen kun vinden.
 
Wat is de rede dat je het zou willen ,heb wel eens gehoord dat zon ironhead vorkje best flexibel is en dat is geen voordeel
Zijn leuke dingen om te zien maar er zit weinig goeds aan een ironhead
Oké stukkie gemist rede weet ik nu
Zou een paar langere binnen poten monteren ,kun je remklauwen en schijven houden
Andere balhoofd platen zullen er ook wel zijn
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan