Het Voorne-Putten topic deel 44, motoren uit het vet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hopelijk niet inderdaad. Al zit ik gewoon weer te bedenken waar het dan precies was.

Zit slechtste chauffeur van nl te kijken. Weet niet of je nu blij moet zijn om daar op de motor achter te zitten. Beelden worden vanaf een motor gemaakt
 
Ik vraag me altijd af waar ze die lui vandaan halen,en hoe het in hemelsnaam mogelijk was dat ze ooit het rijbewijs gekregen hebben... :X Hoorde vandaag op 538 die John Williams wel zeggen dat ze al meer dan een ton schade hadden opgelopen met de opnames. :)
 
Moguh,

Iemand nog naar de Motorbeurs volgende week, uit vrije wil of onder lichte drang :+

Ik ga vrijdag weer een poging wagen na 5 jaar, ben benieuwd hoeveel zaakjes er staan met gedrukte tekst op kleding en of die stand er nog staat met houten lullen :x
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen, :)
Ik heb meegedaan met de actie hier op MF,dat je 2 kaarten kan winnen. Als ik win ga ik,anders niet. Ben ook al jaren niet meer geweest, idd vanwege de rare stands die je zag,en geen echte aanbiedingen meer,niet dat ik wat nodig heb overigens. Vond beurzen zoals het oude Vehikel veel leuker. :Y
 
\
Hopelijk niet inderdaad. Al zit ik gewoon weer te bedenken waar het dan precies was.
/quote]

Denk dat hij vanaf Mac Donald kant af kwam. Als je vanaf de bios richting rotonde gaat kan je niet op de de busbaan vallen, die kant van de rotonde is gras.
Ik ken idd wel iemand,kan alleen niet op zijn naam komen, die vanaf de bios kant onderuit ging en in het gras belandde, die had mazzel!
 
Oooh daar , vreemde locatie maar met dit rare weer is alles mogelijk !

heb daar ook wel eens gelegen jaren terug dan in het gras tussen de rijbanen in als je richting spijkbrug gaat , die rotonde is redelijk slecht al jaren zit zo rare bult in en asfalt ligt vol troep (lagen gewoon grote bouten op het asfalt en bekant een kruiwegen grind), wegbeheerder nog aansprakelijk gesteld echter zijden ze dat ze net controle hadden uitgevoerd en de rotonde goed was, jaaaa dag maar goed hun wordt tegen die van de bouten en rotzooi, hulpdienst die de motor kwam halen vertelde dat die wekelijks motoren van de rotonde moest halen die onderuit zijn gegaan.
 
Mogguh :W

Ik weet niet of ik nog naar de beurs ga. Heb ook hier op MF meegedaan, dat is voor de zondag dacht ik. Mijn zwager gaat op vrijdag, vroeg of ik meeging. Maar ik ben ook nog in dubio om dat weekend een weekendje weg te gaan. Schoolvakantie is dan ook...
 
Ik ga als het goed is zaterdag naar de motorbeurs. vorig jaar voor de eerste keer gegaan. Vond het wel leuk om gewoon een rondje te lopen. had niks gekocht. Dit jaar voor het eerst op de motor(had vorig jaar me motor rijbewijs nog niet)...
 
Begint met een W en eindigt op aldo ? :+

Was idd het eerste wat bij me opkwam ,Die is daar ook een keer gegaan

Zat gisteren via FB op Spieke.nl te lezen
Daar kwamen wat posts van mensen die in de bus zaten
Toen die beneden in het tunneltje kwam moest ie achteruit terug omdat die motorrijder daar lag
Reactie van een ooggetuige AUTOMOBILIST WISSELDE ZONDER TE KIJKEN VAN RIJBAAN. DE VRIEND DIE VOOR REED KON DE AUTO NET AFWIJKEN, MAAR HELAAS DE SLACHTOFFER NIET, EN KWAM TEGEN DE AUTO AAN. SLINGERDE, KWAM TEGEN DE MUUR EN VIEL NAAR BENEDEN.
 
Laatst bewerkt:
Ziet er niet best uit .....
full
 
Ik wist niet eens dat daar een busbaan langsliep,ondanks dat ik daar redelijk vaak langsrij....
Hoop dat het goedkomt met de rijder,zag ook het commentaar op fb vanmiddag. :/
 
Kolere, das een flinke val geweest. Alles wat fout kon gaan is fout gegaan volgens mij, je valt niet zomaar over die rand heen :x
 
Ik wist niet eens dat daar een busbaan langsliep,ondanks dat ik daar redelijk vaak langsrij....
Hoop dat het goedkomt met de rijder,zag ook het commentaar op fb vanmiddag. :/

Busbaan gaat ook niet langs de rotonde maar er onderdoor. ;)
 
Tis gewoon een slecht ontworpen rotonde, moet ook altijd voorzichtig die rotonde op daar, asfalt is kut, en de belettering ook, tevens de bochten lopen niet mooi. Stoplichten op een rotonde is ook faalprincipe, zeker zo langzaam als dat deze zijn, als ik beetje vlot wegtrek sta ik weer voor rood bij de volgende...
 
Enige waar ik zelf eigenlijk moeite mee heb is de belijning en dan vooral de pijlen op het wegdek. Deze zijn zo spekglad als het geregend heeft... Heuveltjes in de weg kan je op zich wel rekening mee houden.
 
Ik heb ook mee gedaan met topic voor de kaartjes. Twijfel nog of ik ga. Vorige jaar voor het eerst geweest vond wel geinig ging voor kleding en das gelukt bij Damen leathers. Enige wat ik nog zou willen is handschoenen maar dat weet ik ook al, ook van Damen. En leren tassen voor op de motor. Twijfel of ik die goedkoop op de beurs ga vinden
 
Laatst bewerkt:
Tis gewoon een slecht ontworpen rotonde, moet ook altijd voorzichtig die rotonde op daar, asfalt is kut, en de belettering ook, tevens de bochten lopen niet mooi. Stoplichten op een rotonde is ook faalprincipe, zeker zo langzaam als dat deze zijn, als ik beetje vlot wegtrek sta ik weer voor rood bij de volgende...


Vooral het glad en geen goed lopende bocht vind ik irritant inderdaad. Dacht even dat het aan mij lag :+ :+

:W
 
Nee hoor, ligt niet aan jou :N Ik vind dat ze die rotonde echt eens maximaal onder handen moeten nemen. De wegen er naartoe al een stuk ophogen, zodat de toeritten al op gelijke hoogte zijn met de rotonde en dat de rotonde gewoon vlak is ipv al die achterlijke hobbels er in. Losse rijbanen wellicht, krijg je niet ineens van die achterlijken die er op het laatste moment achter komen dat ze toch de andere kant op moeten en 'm ff voor je er tussen pleuren zodat je vol in de ankers moet. Waarom die rotonde in het midden open moet zijn, is mij ook een raadsel. Flikker gewoon dicht die handel, krijg je ook niet van die akties als afgelopen week. Er kan volgens mij een hele hoop verbeterd worden aan die rotonde...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan