Regio Haarlem Deel 253 - MFH Wiedergutmachungsschnitzel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Verschrikkelijk :/ :/

HOE DAN!!!???

Ik snap dat je wellicht ergens tegenaan rijdt. Maar fucking hele bumpers dr af, zijkanten open gereten etc. Koppeling en versnellingbak kapot :') :')
 
Verschrikkelijk :/ :/

HOE DAN!!!???

Ik snap dat je wellicht ergens tegenaan rijdt. Maar fucking hele bumpers dr af, zijkanten open gereten etc. Koppeling en versnellingbak kapot :') :')

Wat een figuren :X

Kunnen we dat soort gasten niet in een afgesloten reservaat kwijt? Samen met de bontkraagjes en ander uitschot wat zich niet wenst te gedragen? :+
 
Ik heb het niet gezien. Misschien maar goed ook, zo te horen durf je anders de straat niet meer op.
Je zou het eigenlijk terug moeten kijken.

Vandaag ook de hele tijd op de weg lopen ergeren aan de medeweggebruikers, in de werkbus moet ik sowieso beter opletten op schades/ongelukken enz enz ( doe ik in de auto ook hoor ) maar dan zie je pas wat voor volk in de blikken zitten. :N
 
Laatst bewerkt:
Gisteravond helemaal zelf de Tiger op de bok gekregen, was nodig om de ketting even bij te smeren (heb het idee dat de scottoiler niet voor de winter gemaakt is). Erop ging relatief makkelijk deze keer... maar vanochtend kreeg ik 'm er bijna niet meer af... voelt ook zo lullig, hihi.
 
Gisteravond helemaal zelf de Tiger op de bok gekregen, was nodig om de ketting even bij te smeren (heb het idee dat de scottoiler niet voor de winter gemaakt is). Erop ging relatief makkelijk deze keer... maar vanochtend kreeg ik 'm er bijna niet meer af... voelt ook zo lullig, hihi.

vreemd...zou het gewoon moeten doen.
in de winter...wel ff iets verder open zetten ivm grotere pekel vervuiling.

en als je hem even op prime zet?........
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan