Belgentopic > Wieke-tingels > Deel 163 > we blijven doorgaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier ook sinds oktober niet meer gereden, gisteren en vandaag klein beetje gereden, deed deugd :]

en dikke wheelie jonge :9~

:+
Tvoordeel van zo weinig rijden is dat je geen gewenning krijgt aan het vermogen, kheb vandaag weer enkele keren gedacht : " tis toch een bom zelle" terwijl ik weet dat er ondertussen 22jaar op zijn paspoort staan en 60000km en er heel ander gerief op de markt is tegenwoordig maar kzou hem met veel hartpijn wegdoen.
 
AUB geen megazotte dingen doen met dienen 600rr he!

Dat is al zo ne ferme moto!
:Y 8-)

14900373_10210740677975799_824391399157154647_n.jpg
 

Tvoordeel van zo weinig rijden is dat je geen gewenning krijgt aan het vermogen
, kheb vandaag weer enkele keren gedacht : " tis toch een bom zelle" terwijl ik weet dat er ondertussen 22jaar op zijn paspoort staan en 60000km en er heel ander gerief op de markt is tegenwoordig maar kzou hem met veel hartpijn wegdoen.
dat is zeker zo :Y ondervind ik zelf ook :Y
een moderne 600cc supersport is sneller als de oerblade om nog niet te spreken over de handelbaarheid... maar ach waarom wegdoen als je u ermee amuseert ;)






maar een oldtimer R6 (en ook een moderne 600rr) is dan wel weer sneller als een cb1000r, hé Nameless :X :+
of een 4 jaar oudere R1 die sneller is als een 2008 blade :X

eigenlijk koopte gij alleen maar trage moto's hé :X _O- *D :+
 
dat is zeker zo :Y ondervind ik zelf ook :Y
een moderne 600cc supersport is sneller als de oerblade om nog niet te spreken over de handelbaarheid... maar ach waarom wegdoen als je u ermee amuseert ;)






maar een oldtimer R6 (en ook een moderne 600rr) is dan wel weer sneller als een cb1000r, hé Nameless :X :+
of een 4 jaar oudere R1 die sneller is als een 2008 blade :X

eigenlijk koopte gij alleen maar trage moto's hé :X _O- *D :+



Straffe taal :X , dit vraagt om een antwoord





#beetjeolieophetvuur
 
Tvoordeel van zo weinig rijden is dat je geen gewenning krijgt aan het vermogen, kheb vandaag weer enkele keren gedacht : " tis toch een bom zelle" terwijl ik weet dat er ondertussen 22jaar op zijn paspoort staan en 60000km en er heel ander gerief op de markt is tegenwoordig maar kzou hem met veel hartpijn wegdoen.

Blijft een sjieke moto :Y

Als ik de plaats had kocht ik direct een volledig originele als collectorsitem :Y
 
dat is zeker zo :Y ondervind ik zelf ook :Y
een moderne 600cc supersport is sneller als de oerblade om nog niet te spreken over de handelbaarheid... maar ach waarom wegdoen als je u ermee amuseert ;)






maar een oldtimer R6 (en ook een moderne 600rr) is dan wel weer sneller als een cb1000r, hé Nameless :X :+
of een 4 jaar oudere R1 die sneller is als een 2008 blade :X

eigenlijk koopte gij alleen maar trage moto's hé :X _O- *D :+

Cb1000r komt verandering in :X

Nu da blok gereviseerd is wil ik gerust nog eens proberen tegen zo'n R1.

En traag :? Als ik halve gas gaf en in 5de bleef op de snelweg in Duitsland tijdje terug duurde het 10 seconden en ik zag zelfs uw koplampen ni meer in mijn spiegels :X :X :X
 
Beginnen idd te stijgen in prijs :Y

Kzou nog liever een babyblade hebben maar das helaas moeilijk te vinden en duurder dan een oerblade :(
Diegene die nog rijden en dan nog niet bij elkaar gezeten hebben of omgebouwd(verkracht) geweest zijn tot een streetfighter zijn zeldzaam das ook één van de reden dat hij in de garage blijft staan, eerste is dat het mijn jongensdroom was er eentje te hebben en tweede blijft idd ne mooie en in mijn ogen "nen echte moto" .....oud worden zeker 😉 envten derde deze moto kan al 100 keer meer dan ik er mee kan dus tzou vrij nutteloos zijn ne nieuwe te kopen....
 
Diegene die nog rijden en dan nog niet bij elkaar gezeten hebben of omgebouwd(verkracht) geweest zijn tot een streetfighter zijn zeldzaam das ook één van de reden dat hij in de garage blijft staan, eerste is dat het mijn jongensdroom was er eentje te hebben en tweede blijft idd ne mooie en in mijn ogen "nen echte moto" .....oud worden zeker 😉 envten derde deze moto kan al 100 keer meer dan ik er mee kan dus tzou vrij nutteloos zijn ne nieuwe te kopen....
:^
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan