Het Honda CBR600F/FS Topic deel 101 "Vergane glorie...?"

Dan had je de F4i moeten kopen! :-)
Je kunt volgens mij niet wisselen met chassisdelen tussen de RR en F4.

Maar dacht wel een subframe kopen van de F4i en dan de mono-seat monteren.

Ik heb afgelopen week op marktplaats een nieuw zadel gevonden en gekocht, is een solo seat, met daarachter een kunstof cover.

Ik ben dr blij mee *O* :]

Staat echt waanzinnig, en wat ik het grootste probleem van de cbr600f vond is nu bij 1 van mijn fietsen opgelost
 
Laatst bewerkt:
Ik heb afgelopen week op marktplaats een nieuw zadel gevonden en gekocht, is een solo seat, met daarachter een kunstof cover.

Ik ben dr blij mee *O* :]

Staat echt waanzinnig, en wat ik het grootste probleem van de cbr600f vond is nu bij 1 van mijn fietsen opgelost
foto...
 
komt niet meer ,denk ik.....
De gebruiker is actief, dus heb hem even een berichtje gestuurd. :9

Overigens op mijn to-do lijstje:
- Buddy-seat cover aanschaffen/monteren. Is even zoeken, aangezien het één grote zadel is en dus over de achterkant van de zadel heen moet gaan.
- Nieuwe LED-knipperlichten voor: iemand tip? Zitten nu té kleine, bijna rechtstreeks op de kuip. Van de voorkant zie je ze zo goed als niet: zijn aan vervanging toe.
- Nieuwe koppelingsdeksel, huidige is beschadigd.
- Nieuwe voetsteunen.
- Nieuwe LED voorlamp, zit nu de standaard lamp in.
- En het liefst binnenkort zelf nieuwe remmen monteren. ;)
 
Laatst bewerkt:
De gebruiker is actief, dus heb hem even een berichtje gestuurd. :9

Overigens op mijn to-do lijstje:
- Buddy-seat cover aanschaffen/monteren. Is even zoeken, aangezien het één grote zadel is en dus over de achterkant van de zadel heen moet gaan.
- Nieuwe LED-knipperlichten voor: iemand tip? Zitten nu té kleine, bijna rechtstreeks op de kuip. Van de voorkant zie je ze zo goed als niet: zijn aan vervanging toe.
- Nieuwe koppelingsdeksel, huidige is beschadigd.
- Nieuwe voetsteunen.
- Nieuwe LED voorlamp, zit nu de standaard lamp in.
- En het liefst binnenkort zelf nieuwe remmen monteren. ;)

Bedankt voor je uitleg in het prive bericht.
Ik kreeg het alleen niet voor elkaar op die manier, dus heb via Google een andere manier gezocht.
Kan het er mee te maken hebben dat ik met een tablet hier op het forum zit?

Dit is de beste manier hoe ik het voor elkaar krijg, helaas moeten jullie dan zelf even op die link klikken, ik ben niet echt goed in dit soort dingen, zoals jullie merken ;)

Ik heb voor de zwart gele cbr600f op de achtergrond een kont gekicht van een F4i, en dan de versie met monoseat, ik ga proberen die pas te maken, maar weet dus nog niet of dat haalbaar is, ik moet nog gaan beginnen.

Verder weet ik niet welk merk dit zadel is, ik heb hem bij een handelaar gekocht via marktplaats, en daar zat hij op een cbr600f die hij ingeruild had, hij wist ook niks van dit zadel dus.

Ik ben er iig super blij mee
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je uitleg in het prive bericht.
Ik kreeg het alleen niet voor elkaar op die manier, dus heb via Google een andere manier gezocht.
Kan het er mee te maken hebben dat ik met een tablet hier op het forum zit?

Dit is de beste manier hoe ik het voor elkaar krijg, helaas moeten jullie dan zelf even op die link klikken, ik ben niet echt goed in dit soort dingen, zoals jullie merken ;)

Ik heb voor de zwart gele cbr600f op de achtergrond een kont gekicht van een F4i, en dan de versie met monoseat, ik ga proberen die pas te maken, maar weet dus nog niet of dat haalbaar is, ik moet nog gaan beginnen.

Verder weet ik niet welk merk dit zadel is, ik heb hem bij een handelaar gekocht via marktplaats, en daar zat hij op een cbr600f die hij ingeruild had, hij wist ook niks van dit zadel dus.

Ik ben er iig super blij mee
Geen dank. Ziet er goed uit, die zadel! :)
 
Ik zoek nog een complete kont van een 'gewone' F4, dus met een doorlopend zadel en bijbehorend kuipwerk, achterlicht enz.

Wellicht wil je deze aan me verkopen als je zelf de 'getrapte' monocraten van de F4i hebt gemonteerd.
 
Ik zoek nog een complete kont van een 'gewone' F4, dus met een doorlopend zadel en bijbehorend kuipwerk, achterlicht enz.

Wellicht wil je deze aan me verkopen als je zelf de 'getrapte' monocraten van de F4i hebt gemonteerd.

Er staan er volgens mij meerdere op marktplaats op het moment.
 
Staan idd gewoon bij onderdelen- Honda

Ik schrik alleen wel elke x van die prijzen.

Kont kap meestal rond de 75 a 90,-
Zadel ook zoiets.

Zijn meerdere bedrijven die cbr600f 's gesloopt hebben

Edit: www.domburgmotoren.nl heeft het ook leggen dacht ik.
 
Laatst bewerkt:
Betekent dat dat jj je oude spulletjes zelf houdt?
Weet ik nog niet, maar ik ga het lekker op het gemakje doen, misschien lukt het zelfs helemaal niet.
Kan je beter niet op wachten dus.

Ik ga morgen bij m'n gele F4 eerst beginnen met balhoofdlager vervangen, daarna is de kont pas aan de beurt.
 
Hmm, ik dnk dat ik eens ga informeren voor een comfortzadel setje op mjn CBR 600 FS.
Is uiteindelijk misschien de meest comfy/luxe optie voor de passagier en als het er sportief uit moet zien zet ik het originele zadeltje weer erop.

Corbin maakt wel defig spul, kost wat maar dan heb je ook wat
 
Hmm, ik dnk dat ik eens ga informeren voor een comfortzadel setje op mjn CBR 600 FS.
Is uiteindelijk misschien de meest comfy/luxe optie voor de passagier en als het er sportief uit moet zien zet ik het originele zadeltje weer erop.

Corbin maakt wel defig spul, kost wat maar dan heb je ook wat

Corbin maakt geen specifieke zadels voor de FS, helaas.
 
Vraagje, ik ben m'n stuurgewichtjes verloren, dus ben op zoek naar nieuwe. Zijn die dingen universeel? Passen deze gewoon allemaal op een CBR600FS'02?
 
Terug
Bovenaan Onderaan