Het Voorne-Putten topic deel 44, motoren uit het vet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Denk dat sowieso de rijbanen scheiden de boel al een stuk veiliger zou maken
Maar mensen een opfriscursusje laten volgen over hoe je zo'n rotonde over komt zou nog beter zijn
Ik woon er in de buurt dus kom er vaak overheen ,Als je de stunts ziet die mensen uithalen dan is het geen wonder dat je er vaak glas enz ziet liggen ,Het gaat er minstens iedere week wel een paar keer fout ,Mensen die ineens van helemaal rechts naar de andere kant sturen ,Het lijkt wel of ze de strepen niet zien die er op de weg staan.
Daar komt nog bij dat ie op losse klei ligt en die bak van de busbaan onderheid is
Dat houdt dus in dat de wegen er naartoe en erop iedere keer verzakken en die busbaan niet waardoor het een soort kermisride is ,je hobbelt er op en neer ,De bochten liggen ook op afschot zodat je er dus echt op moet passen hoe je er doorheen rijdt
Ben er geen lid van maar misschien eens een keertje aankaarten bij de MAG
Die gasten weten de juiste wegen en instanties waar je dit soort zaken moet aankaarten

Edit : Hoor net dat ie aan de MAG doorgegeven is
 
Laatst bewerkt:
Nee hoor, ligt niet aan jou :N Ik vind dat ze die rotonde echt eens maximaal onder handen moeten nemen. De wegen er naartoe al een stuk ophogen, zodat de toeritten al op gelijke hoogte zijn met de rotonde en dat de rotonde gewoon vlak is ipv al die achterlijke hobbels er in. Losse rijbanen wellicht, krijg je niet ineens van die achterlijken die er op het laatste moment achter komen dat ze toch de andere kant op moeten en 'm ff voor je er tussen pleuren zodat je vol in de ankers moet. Waarom die rotonde in het midden open moet zijn, is mij ook een raadsel. Flikker gewoon dicht die handel, krijg je ook niet van die akties als afgelopen week. Er kan volgens mij een hele hoop verbeterd worden aan die rotonde...

Inderdaad, midden dicht en gewoon een normale kruising van maken, problemen opgelost.
 
Denk dat sowieso de rijbanen scheiden de boel al een stuk veiliger zou maken
Maar mensen een opfriscursusje laten volgen over hoe je zo'n rotonde over komt zou nog beter zijn
Ik woon er in de buurt dus kom er vaak overheen ,Als je de stunts ziet die mensen uithalen dan is het geen wonder dat je er vaak glas enz ziet liggen ,Het gaat er minstens iedere week wel een paar keer fout ,Mensen die ineens van helemaal rechts naar de andere kant sturen ,Het lijkt wel of ze de strepen niet zien die er op de weg staan.
Daar komt nog bij dat ie op losse klei ligt en die bak van de busbaan onderheid is
Dat houdt dus in dat de wegen er naartoe en erop iedere keer verzakken en die busbaan niet waardoor het een soort kermisride is ,je hobbelt er op en neer ,De bochten liggen ook op afschot zodat je er dus echt op moet passen hoe je er doorheen rijdt
Ben er geen lid van maar misschien eens een keertje aankaarten bij de MAG
Die gasten weten de juiste wegen en instanties waar je dit soort zaken moet aankaarten

Edit : Hoor net dat ie aan de MAG doorgegeven is

MAG?

Rijbanen scheiden zou in ieder geval al helpen om te zorgen dat de bestuurders ook daadwerkelijk hun eigen baan pakken
Heb je wel eens opgelet hoeveel mensen de buitenste baan pakken en dan een heel stuk van de middelste baan meepakken?
 
Goedenavond, :)

Ik vind persoonlijk de verkantingen,en hobbels in die rotonde echt niet oké.
MAG is een groep die daar echt wel wat mee kan,ze zijn ook flink bezig geweest met veranderingen aan vangrails,zodat je nu vaak ziet dat die dicht zijn aan de onderkant. Een grote oorzaak van dodelijke valpartijen vroeger. Mijn neef is daar vroeger ook het slachtoffer van geworden,die viel,knul is maar 20 geworden... -O-
Maar even wat anders,weet iemand nog een job in de logistiek op V-P? Werk al 25 jaar bij dezelfde baas,maar wil weer terug op V-P gaan wonen, word overstelpt met werk,doe nu het werk van 2 man. Dat lukt redelijk,maar ik wou toch graag normaal oud worden, :+ .
:W
 
@coert zal is in de gaten houden.

Heeft iemand ervaring met van die alcoholtesters kopen? Ga naar Frankrijk en volgens mij is het verplicht. Waar hebben jullie ze gekocht mocht je ze hebben.
 
Is goed motormuisje,ook voor beveiligingswerk heb ik papieren,bedankt voor het letten erop alvast! :t

Over die alcohol testers,dit heb ik gevonden erover;
ANWB - Experts
Je kunt ze er trouwens ook kopen,in hun webshop of winkel. Of via google,daar zag ik ook een aantal,varierend in prijs. Bij de anwb zijn ze 7,50 euro de twee.
 
Ja zag ze nu bij de ANWB in de folder staat vandaar dat het me te binnen schoot. Maar weet uit ervaring van motor theorie dat ANWB niet altijd goede spullen verkoop. Theorie boek staat vol met fouten namelijk
 
Ha! ben er weer :-)

Morgen thuis dus ik hoop dat het goed weer is.
Mijn broer en ik hebben de Sena 10R gekocht dus die gaan we mooi even testen.
Ook de blade is voorzien van nieuwe bandjes. Bridgestone S21.

ben benieuwd. nog niet mee gereden want mijn broer heeft ze eronder gezet terwijl ik offshore was.

Dus ik kan niet wachten :-)

Ondertussen mijn werkplaats ook een upgrade gegeven met een frees machine. dus het echte werk aan de soes kan beginnen. en als klap op de vuurpijl wordt ik dit jaar ook papa :-) :-) :-)

Dus dit wordt een goed jaar voor mij iig!
 
Laatst bewerkt:
Goed nieuws man, gefeliciteerd *O* Wanneer mag het allemaal gaan gebeuren? Mag je nu iig nog ff van je rust genieten he :P

Edit: Wat voor model motor is die tracker van jou nou? Zet ik dat er nog ff bij in de OP... :)
 
Laatst bewerkt:
Goedemiddag, :W

Gefeliciteerd met je aanstaande vaderschap, *O* Je zal een druk maar leuk jaar tegemoet gaan,maar dat is het waard. :)
 
Automatic Numberplate Recognition... Als ze om wat voor reden dan ook in het systeem staan (kunnen delicten zijn, belastingschulden, enz enz), dan worden ze door de camera's boven de weg (A15 bij de tunnel geloof ik) gezien en worden ze van de weg geplukt voor een controle...
Kan ook gewoon een verkeerscontrole of alcohol-actie oid zijn, je hebt er zat die na een vrijdagmiddag borrel beschonken achter het stuur stappen |(
 
Ja zag ze nu bij de ANWB in de folder staat vandaar dat het me te binnen schoot. Maar weet uit ervaring van motor theorie dat ANWB niet altijd goede spullen verkoop. Theorie boek staat vol met fouten namelijk
Je kan ze daar gewoon kopen hoor, als je door Frankrijk stuurt ben je verplicht 2 van die dingen bij je te hebben. En er moet een bepaald keurmerk op staan geloof ik en due van de anwb hebben dat keurmerk. Wij hebben ze ook in de auto liggen voor als we naar Portugal rijden. Zodra ze over de houdbaarheidsdatum raken doen we ze testen.....
 
Ha! ben er weer :-)

Morgen thuis dus ik hoop dat het goed weer is.
Mijn broer en ik hebben de Sena 10R gekocht dus die gaan we mooi even testen.
Ook de blade is voorzien van nieuwe bandjes. Bridgestone S21.

ben benieuwd. nog niet mee gereden want mijn broer heeft ze eronder gezet terwijl ik offshore was.

Dus ik kan niet wachten :-)

Ondertussen mijn werkplaats ook een upgrade gegeven met een frees machine. dus het echte werk aan de soes kan beginnen. en als klap op de vuurpijl wordt ik dit jaar ook papa :-) :-) :-)

Dus dit wordt een goed jaar voor mij iig!
Gefeliciteerd man!!!
 
Ha! ben er weer :-)

Morgen thuis dus ik hoop dat het goed weer is.
Mijn broer en ik hebben de Sena 10R gekocht dus die gaan we mooi even testen.
Ook de blade is voorzien van nieuwe bandjes. Bridgestone S21.

ben benieuwd. nog niet mee gereden want mijn broer heeft ze eronder gezet terwijl ik offshore was.

Dus ik kan niet wachten :-)

Ondertussen mijn werkplaats ook een upgrade gegeven met een frees machine. dus het echte werk aan de soes kan beginnen. en als klap op de vuurpijl wordt ik dit jaar ook papa :-) :-) :-)

Dus dit wordt een goed jaar voor mij iig!

Gefeliciteerd.

En goede morgen alle.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan