Even voorstellen

14 feb 2017
4
0
Beste mede-motor fanaten op dit forum,

Ik ben nieuw op dit forum en wil graag mijn enthousiasme voor motoren delen met jullie! Ik heb me aangemeld op dit forum om o.a mensen te leren kennen die dezelfde hobby hebben, om natuurlijk elkaars ervaringen te delen en om meer te weten te komen over motoren.
Ik rij op dit moment nog geen motor, maar ik ben wel van plan dit zo snel mogelijk te gaan doen.

Alvast bedankt voor het lezen!
 
Laatst bewerkt:
Welkom op MF, :)
Heb je al wel je rijbewijs,of moet je daar nog aan beginnen? In ieder geval veel plezier hier,er zit kennis/ervaring genoeg hier!
:] :W
 
Welkom op MF, :)
Heb je al wel je rijbewijs,of moet je daar nog aan beginnen? In ieder geval veel plezier hier,er zit kennis/ervaring genoeg hier!
:] :W

Coert65, ik heb nog geen rijbewijs. Ik ga zo snel mogelijk lessen wanneer dat kan. Ik ben bijna 17, maar ik heb nog niet genoeg geld.
 
Dat ken ik,zelf had ik ook weinig geld toen ik 17/18 was. Maar dat komt vanzelf wel goed! Je zit in ieder geval al hier,waar je veel dingen kan opsteken en uitzoeken,zoals motoren,en recensies/ervaringen ermee. Trouwens,als je gaat lessen zit er ook een topic voor lessers,onder Algemene motorpraat. Wij zijn ook allemaal een keer begonnen,succes! :] :t
 
:W Enthusiast
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan