FF voorstellen, Joop

Joop Baarn

Rookie
10 feb 2017
1
0
Baarn
Wel zo netjes om je even voor te stellen Als je je als nieuw lid bij het motor-forum hebt aangemeld.
Ik ben Joop, 59 jaar, en rij sinds 4 jaar weer motor. Motorrijbewijs gehaald toe ik 19 jaar was met toentertijd nog een oefenvergunning. Mijn eerste motor was een Honda 175 cc, na een half jaar werd ik van mijn motor afgereden, resultaat: motor uitgebrand en ik een dubbele beenbreuk. Dat werd dus revalideren en na een jaar zonder motor een BMW R 60 aangeschaft, waar ik een paar jaar mee gereden heb. Daarna een Honda 900 Bol d'Or. Met de Honda ben ik naar Duitsland, Oostenrijk, Italie en Schotland geweest. Ik kreeg verkering, ging trouwen en de motor ging de deur uit.
Toen 26 jaar zonder motor, maar de laatste jaren begon het toch weer te kriebelen Vier jaar geleden een Yamaha FJ 1200 van twintig jaar oud aangeschaft waar ik twee jaar mee gereden heb. Sinds twee jaar een Suzuki GSX 1100 f uit 1993, en dat "oudje" doet het nog best. Momenteel pas 64.000 km op de teller,135 pk'tjes en rijden als een trein.
De motor gebruik ik alleen voor pleziertochtjes, vooral de dijkwegen hebben mijn voorkeur, maar ook bochtige landweggetjes en binnendoor wegen hebben mijn voorkeur.
Zo, en nu ga ik eens fijn op dit Forum rondneuzen, ziet er in ieder geval goed uit.
Groet,
Joop
 
:W Joop
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan