Aangenaam!

berndw

Rookie
25 jul 2010
22
0
Beste MF'ers,
mijn naam is Bernd, 32 jaar. Rij sinds mijn 19e auto en roep al vanaf mijn 8e dat ik motor ga rijden. Dat laatste is pas een paar weken geleden voor het eerst gebeurd :$ . Had mezelf eindelijk op een proefles getrakteerd. Ben wel gelijk verkocht, al wil ik dat eigenlijk nog niet toegeven. Komt ook vooral omdat ik er op dit moment het geld niet voor heb. Heb bedacht zo'n €4000 euro nodig te hebben voor lessen (1000), motor (2000) en uitrusting (1000). Kan uiteraard in fases, maar dan gaat de eerste 1000 naar het rijbewijs. Ik zie dat dit jaar nog wel gebeuren eigenlijk. Ondertussen blijf ik lekker lezen en kijken naar een motor die geschikt is voor mijn lengte en lange benen (1.95m). Wil een sport/tour motor rijden uiteindelijk. Ben nu erg gecharmeerd van de BMW K1100/1200 RS. Maar geen idee of ik daar op pas.
First things first, en dat is dat rijbewijs.

ben ook geen sleutelaar, buiten dat ik daar de tijd niet voor heb. Dus ik moet een budgetvriendelijke motor hebben uiteindelijk, die ook nog eens onderhoudsvriendelijk is. *D Daar hoop ik op jullie hulp voor tips.

groeten

/edit, sorry, niet mijn nickname als onderwerp gemaakt.
 
Laatst bewerkt:
:W Bernd
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan