Z550GT '91

TB98

Rookie
16 feb 2017
3
0
Waddinxveen
Hallo, ik ben bezig met een Kawasaki Z550GT uit 1991 om deze een beetje te verbouwen. Het is mn eerste motor en dit forum is al voor meerdere vragen een oplossing geweest. Nu wil ik het frame gaan inkorten aangezien het een cafe racer moet gaan worden en wil een zadel op maat gaan laten maken.

Nu vroeg ik me dus af als je zelf een bodemplaat aanleverd bij een stoffeerder, wat zoiets ongeveer kost. Dus het foam in gewenste vorm laten maken en bekleden.

Bij voorbaat dank
 
Hey Tim, welkom! Prijzen lopen wat uiteen, maar toen ik navraag deed zat het tussen de 200 en de 350 euro, alles hangt af van welk materiaal / kleur / stiksel / patroon er op moet komen.

Contacteer Hawk-GT hier op het forum trouwens even, daar zijn er al veel geweest en alleen maar lovende reacties ;) Of Yellowrider is ook een optie :Y
 
Laatst bewerkt:
Dank voor jullie reacties! Echter is zo'n zitje van aliexpress wel lekker makkelijk, maar hier staat tegenover dat ik m'n frame moet aanpassen aangezien het niet recht in 1 lijn loopt net zoals bij een CB. Inkorten moet sowieso gebeuren, maar dan wou ik zelf een zadelpan maken en deze laten stofferen.

Dit is namelijk het frame. (niet mijn foto)

url
 
Ze hebben wel meerdere soorten zadeltjes op ali. Ook voor andere merken motorfietsen.

Mocht mijn zadel slecht worden ivm kunstleder dan laat ik hem gewoon opvullen en met echt leer overtrekken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan