sv650 streetfighter van de vrouw

subframe in da house. nog even wachten op het heldere koplampje en dan kan hij helemaal afgebouwd worden. misschien moet er een ander veertje op de schokbreker, want de dogbones zijn aardig korter geworden. maar dat zien we bij het fijntunen wel.
16804462_10211454810146509_3859885080872066031_o.jpg
 
Mooi hoe je de originele achterlichten hebt gebruikt. Heb je geen foto recht van achteren, want dat aangezicht is nu al vrij definitief denk ik...
 
Mooi hoe je de originele achterlichten hebt gebruikt. Heb je geen foto recht van achteren, want dat aangezicht is nu al vrij definitief denk ik...

zie je de elektra zooi er niet uithangen? dat was een vereiste van de vriendin, want zij vond de achterlichten zo mooi. Dus ik zeggen, oooooh maar die kunnen we wel weer gebruiken :P . anders kreeg ik het niet door de commissie heen _O- .

ik wacht nog op mijn mooie rode m5 inbusbolkopjes waar ik de achterplaat mee kan vastmaken en dan komt de foto van de achterkant ;)
 
Heb hem in het echte gezien en groot compliment voor Nielspaint,ziet er supermooi uit en voor een heeeeele strakke prijs! :}
Mooi superruig vrouwefietsje is het geworden,een echte eyecatcher. *O*
Heeft Pi....eeeh Kaya een pracht fiets aan.
 
Laatst bewerkt:
Heb hem in het echte gezien en groot compliment voor Nielspaint,ziet er supermooi uit en voor een heeeeele strakke prijs! :}
Mooi superruig vrouwefietsje is het geworden,een echte eyecatcher. *O*
Heeft Pi....eeeh Kaya een pracht fiets aan.


Dankje gerard. Is inderdaad een super fiets geworden
 
Die achterbrug i.c.m. het frame is echt een plaatje!

zit ook bij een paar sv facebook pagina's en die willen allemaal weten wat er allemaal gedaan moet worden om de brug er in te krijgen. dit was echter een hele waslijst en ondanks dat gerard hobby prijzen hanteert was het, met alle lagers enzo, toch een heel bedrag om hem er in te lepelen, maar ik had dit al voor ogen en als ik iets in mijn hoofd heb dan moet het gebeuren. En ben blij dat ik het gedaan heb, want ik denk dat dit 1 van de mooiste sv650 is ter wereld. zie meer mooie/extreme sv's op het internet, maar niemand heeft deze achterbrug en als ze meer naar kaja der motor gaan kijken dan naar mijn motor. dan is dat alleen een mooi compliment naar de ontwerper van deze motor (ikke _O- ).

Hij zal samen met mijn motor denk ik volgend jaar wel op Assen en Utrecht staan. en zal dit jaar hoop ik ook naar suzuki v-twin meeting en naar mfmm gaan.

mijn motor wordt dit jaar ook nog gespoten in dezelfde blauwe kleur (denk ik :P ) met een retro caferacer stijl (nummer op de kont en een witte racestreep) en de gpz ga ik ook weer langzaam mee verder (onderdelen sprokkelen enzo), want wil de gpz niet 'goedkoop' afmaken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan