Gel accu

Spurtt

Die hard MF'er
7 jan 2012
272
0
Amsterdam
Ik heb er nu volgens mij een gelaccu inzitten, maar de electrische start doet het nu alleen als ik ver gereden heb. Als hij weer een nachtje staat moet ik hem weer aanduwen. Dus blijkbaar is er iets met de accu. Nu heb ik dus zo een druppellader van de action die ik nog nooit gebruikt heb, maar ik vraag me af of het niet gewoon handiger is een nieuwe accu te kopen. Of kan het ergens anders aan liggen? Het is irritant om iedere keer met je motor aan de hand te moeten rennen. Doet me denken aan GTA 3 als je met zo een dodo wilde opstijgen.
 
Handig om te weten. Hoe oud is je accu hoe vaak laad je hem op😉
Ik zou gewoon een nieuwe kopen, de code/ accu type staat wel op de accu 👍
Succes
 
het enige wat ik begrijpbaar vind aan je verhaal is het GTA gedeelte...
Dus je zou de accu van de 747 in je motor kunnen proberen dan...lijkt het ...
 
het enige wat ik begrijpbaar vind aan je verhaal is het GTA gedeelte...
Dus je zou de accu van de 747 in je motor kunnen proberen dan...lijkt het ...

Die accu's zijn ook klote.
Ze moeten die 747's nog steeds aanslepen.


Lufthansa-747-8i-Aircraft.jpg
 
Hhhhh

Handig om te weten. Hoe oud is je accu hoe vaak laad je hem op😉
Ik zou gewoon een nieuwe kopen, de code/ accu type staat wel op de accu 👍
Succes
Ik denk dat die accu 4 jaar oud is, volgens mij heeft de vorige eigenaar het niet vernieuwd en ik ook niet. En ik heb hem nog nooit opgeladen. Ik rijd er wel bijna dagelijks mee. En is een gelaccu het best om te nemen?
 
:^ maar ik zie nog geen duidelijke concrete vraag , dat was voornamelijk mijn punt/vraag alsook zijnde hint.

grote kans dat je accu stuk/versleten is, waarom je er geen lader op aansluit als je die wel hebt ? ...
 
Ik heb die lader sinds kort en het is teveel gedoe. Moet ik de accu eruit schroeven enzo aangezien ik geen stopcontact beneden heb en de accu dus naar huis zal moeten nemen.
 
Ik weet wel dat suzuki een probleem had met de spanningsregelaar, dus ze hielden een bringback actie of hoe je dat ook noemt. Dus dat hebben ze gratis gefixt. Hoop dat het niet daar mee te maken heeft. Liever 1x 50 euro kwijt dan een structueel probleem.
 
Even gokje GSR600 2008.. Klikkerdeklik.

full


Ik heb zelf vorige maand de Motobatt gekocht.
10.5 aH inplaats van 8 aH is toch +30% meer power.
 
Laatst bewerkt:
De mijne is van 2012, maar dat zal niet veel verschil maken.

En die motobatt is een gel accu? Ik las ook dat veel accu's niet mogen kantelen, ik wil wheelies kunnen maken..

En is die accu onderhoudsvrij? Of moet ik hem iedere dag aan de lader hangen of iets verversen

Allemaal vragen
 
Nou, hou ons op de hoogte als dit de oplossing is geweest. Ik laat het topic open.
 
Heb je al eens onderzocht of hij genoeg laadt? Universeelmetertje van de Action kost geen 4 euro. Onbelaste accu meet ongeveer 12.5 volt, bij lopende motor met verhoogd toerental tussen 13 en 14 volt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan