Poser topic; Show hier je helm #3

Mooie foto! Zelf gemaakt? Lijkt wel een profi-foto...
Leuk he? Was een fotoshoot bij ons thuis in de woonkamer, eigenlijk gewoon met gezin en moeders erbij, maar kon het ff niet laten de helm erbij te pakken :P

IMG_7417_v2_zpsxidwrnjf.jpg
 
Met alle TT-helmen die voorbij komen, laat ik ook graag de mijne zien :Y

Is die van 2013, het jaar dat ik er ook ben geweest.
Voor mij de mooiste helm, vooral omdat ik er toen ben geweest, maar ook de gele kleur refererend aan Joey Dunlop.

Groet!

[afbeelding]

Ja, deze vind ik ook prachtig :Y :}
Het is dat ik in 2012 mijn gele GSX-R heb ingeruild, anders had ik hem ook besteld.
 
Inmiddels een "passende motor" aangeschaft voor bij mijn RX-7V HRC.....
(verzekering tegenpartij heeft uitgekeerd; een vervanger voor mijn trouwe, maar TL, VFR...)




full
 
Ben voor m'n vriendin opzoek naar een sportieve helm, maar wel met een "vrouwlijk" tintje..

Heb al een paar mooie HJC's gezien, maar misschien dat mensen hier nog een goeie suggestie hebben?

Inmiddels geslaagd voor haar :)
motorhelm_hjc_rpha_11_candra_280.jpg


Het is een HJC RPHA 11 geworden.
Erg mooi helmpje en nog voordelig aan kunnen komen, word nu wel verleidelijk om mijn Arai Chaser ook te vervangen, maar hij is eigenlijk ook nog super netjes en prima :/
11167977_692696154170128_4670731970915387258_n.jpg
 
Na heel veel passen mijn oude HJC IS16 vervangen.

Ik had nog een RPHA 10 gepast, heerlijke helm maar wegens ontbreken zonnenvizier en de prijs toch gegaan voor de Scorpion EXO 1000 AIR. Inmiddels "oude collectie" en er is al een nieuwere uit. Goed genoeg voor die hooguit 2000km die ik in een jaar maak. Helm ventileert goed en dankzij het 'air systeem' goed strak om de wangen te krijgen. Dit is wel fijn want mijn HJC was daar snel uitgesleten.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan