Yamaha MT-10

Ik heb de MT net voor het winterweer gekocht en nog niks aan gedaan (afgezien van die schuwlelijke reflectors op de voorvork, serieus, wie verzint dat?)
De eerste 1000 erop gezet, dus als hij uit de stalling komt gaat de kentekenplaathouder eraf, de spiegels ook (weet nog niet wat ervoor in de plaats komt) en er zijn nog een hoop dingen die ik anders wil, maar dat zien we wel als hij weer thuis staat.

By the way was ik gisteren bij Yamaha Nederland (zakelijk) en daar een tour door het onderdelen magazijn gehad :P

Laten we het erop houden dat als ik een akkoord krijg voor de tweede hypotheek er nog meer bijkomt ;)
 
Ik heb de MT net voor het winterweer gekocht en nog niks aan gedaan (afgezien van die schuwlelijke reflectors op de voorvork, serieus, wie verzint dat?)
Vandaag is er weer mega veel gestrooid.
Soms reed ik gewoon tussen het verkeer over honderd meter lang en vijf millimeter dik zout. :X

Volgende week komt de lente zeggen ze. ;)
 
Laatst bewerkt:
Vandaag is er weer mega veel gestrooid.
Soms reed ik gewoon tussen het verkeer over honderd meter lang en vijf millimeter dik zout. :X

Volgende week komt de lente zeggen ze. ;)
Moet eerst nog wat herfst komen om het zout weg te spoelen. ;(
 
Nou, goedemorgen allemaal! Laat ik me hier ook maar eens melden. In december heb ik een MT-10 SP besteld voor levering (hopelijk) ergens in maart. M'n MT-09 ga ik wel missen, wat een heerlijke fiets is dat! Ik hoop me snel weer te kunnen melden met live-beelden en ervaringen...
 
Geachte 3e generatie 998cc'ers, vanuit het FZ1 topic ben ik aan het kijken naar een meeting voor de FZ motoren, Hier hoort natuurlijk ook een uitnodiging richting de Fazers en het jongste broertje, de MT10 bij.

FZ Topic meeting 2017
 
Nou, goedemorgen allemaal! Laat ik me hier ook maar eens melden. In december heb ik een MT-10 SP besteld voor levering (hopelijk) ergens in maart. M'n MT-09 ga ik wel missen, wat een heerlijke fiets is dat! Ik hoop me snel weer te kunnen melden met live-beelden en ervaringen...

Gefeliciteerd met je nieuwe brommert .
Hopelijk gaat hij net zo bevallen . :t
 
Hallo motorvrienden

Zijn er al mensen overgestapt van een MT 09 naar een MT 10 ?
Zo ja, wat was ( waren ) de reden (en ) om over te stappen ?
 
Mannen, heb de knoop door gehakt en een MT 10 besteld. Als ik terug kom van uitzending en alles gaat goed dan staat hij klaar voor mij!
 
Gaaf, gefeliciteerd!
Welke kleur is het geworden?
Heb je ook al een partij goody's voor de MT besteld?

Night fluo vooralsnog.. ga blauw wel steeds mooier vinden haha!

Wat ik wil bestellen als ik terug ben:

- Quickshifter
- Racefit met decat OF Mivv Suono met decat, ben er nog niet uit
- Open luchtfilter
- Achterlicht met geintegreerde knippers
- Taartschep eraf, mooi kort kentekenplaathoudertje
- Bar end mirrors

Leuk detail, heb nog nooit op een MT 10 gereden, dit is de eerste motor die ik blind bestel maar ik ga op alle laaiend enthousiaste reacties af. Als we in maart een mooie dag hebben en ik heb ff tijd knal ik naar Gebben en ga ik stukkie proefrijden. :)
 
Laatst bewerkt:
Night fluo vooralsnog.. ga blauw wel steeds mooier vinden haha!

Wat ik wil bestellen als ik terug ben:

- Quickshifter
- Racefit met decat OF Mivv Suono met decat, ben er nog niet uit
- Open luchtfilter
- Achterlicht met geintegreerde knippers
- Taartschep eraf, mooi kort kentekenplaathoudertje
- Bar end mirrors

Leuk detail, heb nog nooit op een MT 10 gereden, dit is de eerste motor die ik blind bestel maar ik ga op alle laaiend enthousiaste reacties af. Als we in maart een mooie dag hebben en ik heb ff tijd knal ik naar Gebben en ga ik stukkie proefrijden. :)
Ik herken het....
Alleen eerst wel een proefrit gemaakt bij Gebben. Bij terugkomst direct alles afgerond.
Wat een geweldig apparaat.
Ik heb De kat wel laten zitten. Met een decat wordt ie zooooo luid. Niet leuk meer.
Verder een hoop extras
Taartschep eraf, andere raw's, handvatverwarming, tankpas, Arrow demper, QS, en veel spulletjes van Gilles tools die via Yamaha Worden aangeboden. Ik ben er erg blij mee, en ik heb de Speed nog niet gemist...
 
Ik herken het....
Alleen eerst wel een proefrit gemaakt bij Gebben. Bij terugkomst direct alles afgerond.
Wat een geweldig apparaat.
Ik heb De kat wel laten zitten. Met een decat wordt ie zooooo luid. Niet leuk meer.
Verder een hoop extras
Taartschep eraf, andere raw's, handvatverwarming, tankpas, Arrow demper, QS, en veel spulletjes van Gilles tools die via Yamaha Worden aangeboden. Ik ben er erg blij mee, en ik heb de Speed nog niet gemist...

Te luid bij een crossplane bestaat niet. En als ik er toch flauw van ben kan de db killer erin. Hij moet vrij kunnen ademen. :)
 
En weer wat gekocht om na de winter aan de fiets te hangen :Y

Tevens ook de zwarte handles meegeteld van Barracuda.

O, en wat mooi weer besteld om het lekker te monteren ;)

full
 
Op de beurs nog een paar mooie knippertjes gescoord van Barracuda, dus de gereedschapskist en de verbanddoos kunnen uit de mottenballen gehaald worden.

Volgende week toch maar even de MT halen om de boel erop te schroeven. :Y
 
En als we dan toch bezig zijn met sleutelen/slopen/mooimaken,
Iemand al een idee of ervaring met de koplampen?

Ik wil ze eigenlijk allebei laten branden (en dan niet dmv grootlicht) maar ik heb hem gekocht en staat al grotendeels in de stalling vanwege de winter.

Heb dus nog niets losgehaald om te kijken oid.

Op een engels forum wel iets gelezen, maar dat was eigenlijk dezelfde vaag als nu hier.

Hoop dat iemand iets weet!

-
 
Laatste nieuws van Yamaha: blijkbaar ben ik de eerste in NL die de SP besteld heeft en krijg hem dus ook als eerste geleverd, zijnde over 2 weken jeeeeee!!!!! *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik wil ze eigenlijk allebei laten branden (en dan niet dmv grootlicht) maar ik heb hem gekocht en staat al grotendeels in de stalling vanwege de winter.

Heb dus nog niets losgehaald om te kijken oid.

Op een engels forum wel iets gelezen, maar dat was eigenlijk dezelfde vaag als nu hier.

Ik heb de vraag ook gesteld aan de dealer.
Die zei dat het niet mogelijk was omdat het led is .
Maar een of andere handige Harrie zal daar wel iets op vinden .
Tot die tijd ff speuren en lezen van forums . 8-)
 
Of het led is of niet mag in feite niks uitmaken, vaak wordt met led of bi xenon het licht niet "elektrisch" gedimd.

De bi xenon die ik in mijn Z800 gefixt had, was in feite groot licht maar werd "afgeschermd" met een kapje wat half voor de lichtbundel geschoven werd.
Daar kon ik ze dan beide mee laten branden zonder groot licht te gebruiken.

Buiten dat heb ik gelezen op de engelse fora dat beide lampen laten branden in Europa niet meer mag (of straks niet meer mag), dit in verband met de gedachte dat het wel eens een auto kan zijn die ver weg rijd (don't shoot the messenger) :N

Maar goed, laten we niet vooruit lopen op de zaken, eerst maar eens openpeuteren, dan even kijken.
 
Hatsekidee, gisteren m'n MT-10 in ontvangst mogen nemen. De eerste SP in Nederland dus ik sta nu ook op de Facebook-pagina van Yamaha NL. Inmiddels 230 km verder en ik kan (voorlopig) alleen nog maar zeggen: WAUW!!! :9~
Wordt vervolgd......

full

full

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan