Honda CB1300 Superfour

:?

full


..... een groene kikker tussen de benen :P :+
;)
 
Hoi! Graag doe ik een beroep op jullie kennis! Ik ben al langere tijd om van plan om een cb1300 te kopen. Nu zit ik veel op internet te lezen over verschillende modellen. Ik word er alleen niet wijzer van.
Ik vroeg me af van welk jaar tot welk jaar welke modellen gebouwd zijn en wat de verschillen zijn. Ook ben ik er achter dat de cb 1300 niet veel aangeboden wordt, dus koekeloer ik ook in Duitsland. Iemand tips?
Modelcode SC38 X4 1998-2002 is op kenteken ook een CB1300 maar een hele andere fiets.
Modelcode SC40 1998-2002 heeft hetzelfde blok als de SC38. Erg zeldzaam in de EU omdat deze - net als de X4- alleen voor de Japanse markt bedoeld waren. Met de koelribben op het blok, carburateurs en een 4-in-2 uitlaat.
Modelcode SC54 2003-2009 met het gladde blok en injectie. Zwart, zilvergrijs, zwart/grijs, blauw en wit/rood zijn de bekende kleuren.
SC54 2009 is het laatste jaar van de naked in de EU en met het zwarte Euro3 norm blok. Meestal met de gouden velgen.
SC54SA is de versie met een kuip + abs, is iets langer leverbaar geweest in de EU, ik dacht tot 2012/2013. Laatste jaren op details anders dan de 2003-2009; buddybeugel, kontje, achterlicht etc.
SC54A is de naked versie met abs. :]
 
Laatst bewerkt:
Gisteren het laatste ritje gemaakt voor dit jaar.
Eerst even naar de kerstshow van Gebben motoren in Rogat voor koffie en een oliebol.
Daarna even naar Ten Kate, ook de kerstshow en voor een bakkie en een oliebol, maar ook even gebruik gemaakt van de aanbieding voor olie met een oliefilter.



verder nog de beste wensen voor 2017 en veel pechvrije kilometers

EgbertO
 
Terug
Bovenaan Onderaan