Iemand omgeving Utrecht met TMax?

_SveN_

MF veteraan
Donateur
4 feb 2005
1.429
615
UUuuuuuuuuuu!
Hallo dame en heren,

Ik ben op zoek naar iemand in de regio Utrecht/Vleuten die ik het bezit is van een T-max.

Nu hoor ik jullie denken waarom in godsnaam? Nou dat heeft te maken met het feit dat ik van plan ben om een Tmax aan wil schaffen, maar eigenlijk niet zeker weet of de Tmax in mijn tuin te manoeuvreren/krijgen is.

Dus mocht er iemand zijn die bij mij langs zou willen rijden om even "te proberen" dan zou ik daar zeer mee geholpen zijn.

Ik weet dat het een vreemde vraag is, maar ik ken zelf verder niemand met een Tmax, dus vandaar...:)

Ben benieuwd.

Mvg,
Sven
 
motormover onder het achterwiel. voor een paar tientjes kan je elke bocht nemen :-)
full
 
Ja klopt dat zijn inderdaad handige dingen wanneer de vloer goed vlak is, maar op stenen en tegels werkt dat niet zo best vind ik persoonlijk.
 
Laatst bewerkt:
Je zou een proef rit op een T -Max kunnen doen :] , tenminste als je een rijbewijs hebt en even uit proberen thuis dan weet je het ;)

Succes :t
 
Ja daar zat ik ook al over te denken. Maar ik heb een beetje een naar gevoel bij het vragen om een proefrit terwijl ik al weet dat ik 'm niet bij dat bedrijf ga kopen...haha

Met m'n Ducati Monster 900 en mijn SRAD kon ik wel achteruit de tuin indraaien, maarja een scooter heeft toch een beetje een andere vorm/maat...
 
Terug
Bovenaan Onderaan