Aankooptip v.d. week 3.0 Waar spanrijders schroot aansmeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij moet hem waarschijnlijk wegdoen van zijn vrouw maar staat er zelf niet achter. Als hij rijdt vind ik het geen gekke prijs.
 
Ik heb laatst op de motorbeurs een Bluetooth intercom setje aangeschaft van Cardo. Ik heb hem vooral om met Freek te kunnen praten onderweg, en de ingebouwde radio is fijne optie. En het kunnen horen van de navigatie instructies is toch ook wel fijn. Ik heb jaren zonder die gesproken instructies gereden, maar je kunt met gesproken instructies wel beter op de weg letten.

Deze is het, en bevalt na wat aanloop probleempjes (RTFM ;) !!! ) prima:


http://cardosystems.com/portfolio-item/scala-rider-freecom-2-duo/

Maar dit verhaal houdt in dat ik de set die ik voorheen gebruikte over heb. Het is een bekabelde Baehr Tiro, speciaal voor zijspan gebruik.

baehr tec GmbH - Touren in Perfektion

Ik heb deze set voor jaren terug nieuw aangeschaft. Maar niet voor de nieuwprijs, want de set lag al jaren op het schap bij Motoport en werd toch niet verkocht omdat ook toen al bluetooth de modernere optie was.

Deze set is prima in orde, er zitten twee externe ingangen aan. Alles is bekabeld. Ik heb er zeker twee werkende headsets bij, wat er van de overige sets nog werkt weet ik niet (meer). Ik kan er wel fotos van maken, maar moet de set eerst nog uitbouwen. Als er liefhebbers zijn hoor ik dat wel, het spul hoeft niet de hoofdprijs te kosten.
 
Kwastert.

Heb jij toevallig hier nog originele boekjes van? ?

Ik heb gister en zijspan aangeschaft waar zo systeem in zit maar ik heb er geen RTFM bij :-D
 
van dat Baehr spul? Dat wordt ff zoeken

Edit: als gevonden. Het zijn wel kopietjes volgens mij, en het is een losbladig systeem ;-)
Ik zal het inscannen en dan mail ik het, maar je moet het zelf maar even op volgorde leggen O-) (het zijn tweezijdig bedrukte a4tjes in het deutsch)
 
Laatst bewerkt:
Omdat ik na mijn beroerte nauwelijks nog fatsoenlijk motor kan rijden, gaat deze met veel spijt in het hart de deur uit. Ik zoek dus een nieuw baasje voor hem, en vergeet niet, het geheel is door EHE in elkaar gezet, dus de kwaliteit spat er vanaf! Voor liefhebbers, mijn privé mail is theguzziman apeding gmail punt com.

En hier staat de advertentie:
http://link.marktplaats.nl/m1145955557
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan