Hulp nodig bij kleur keuze

RicodaCosta31

Rookie
10 jul 2016
12
0
Kerkrade
Hallo allemaal,

Dit is mijn eigenbouw pro-street chopper.
Het enige waar ik graag hulp bij zou willen is om een mooie kleur stelling te hebben.

De velgen zijn oranje/koper kleur geworden samen met het zadel.
Er is ook een voorspatbord (die niet op de foto staat en ik heb geen achterspatbord).

Ben zeker dat er mensen hier zijn dat heel erg goed zijn met paint of zo dat mij erbij zouden kunnen helpen.

Persoonlijk hou ik niet van chroom, wel van mat en zijde glans kleuren.
Mag best opvallen maar geen kermis ding.

Ik zie jullie ideeën graag tegemoet.
full
 
Welkom op M-F. Om in off-topic te posten mag je aan enige voorwaarden voldoen.

FF de FAQ doorlezen, en je weet alles. [FAQ=,offtopic]Algemene FAQ: Waarom kan ik niet in Off-Topic?[/FAQ]
 
Bedank voor de info link.
Zo te zien moet ik nog 30 keer wat posten.
Misschien moet ik word oor word posten. Zit ik zo op die 30. :)
 
Dank je wel.
Rood is ook wel mooi maar dan gaan de mensen dat er niets van motor weten vragen als het een Duc is.
Heb geen zin om elke keer uit te legen dat geen Duc is maar een Virago en een gezicht aan te kijken van iemand dat lijkt op een botsauto met de weder vraag: Een wat?......

Heb ik ook gehad met mijn SP en daar stond levens groot HONDA op!!!
 
Dank je wel.
Rood is ook wel mooi maar dan gaan de mensen dat er niets van motor weten vragen als het een Duc is.
Heb geen zin om elke keer uit te legen dat geen Duc is maar een Virago en een gezicht aan te kijken van iemand dat lijkt op een botsauto met de weder vraag: Een wat?......

Heb ik ook gehad met mijn SP en daar stond levens groot HONDA op!!!

Meeste mensen vragen wat voor motor je hebt om vervolgens,na het vertellen van het merk en type, me met een lege blik aan te kijken dus zeg tegenwoordig alleen dat het een rode is
 
Bij oranje en koper vind ik grijs, zwart en zilver mooi passen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan