Michael van der Mark Deel 4: Meeuwenmeer Hoge Heide

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoop dat Yamaha hele grote stappen zet. En hetzelfde hoop ik voor Ten Kate Honda. Dat er maar wat meer voor de titel mee kunnen strijden :Y
 
Ik hoop dat Yamaha hele grote stappen zet. En hetzelfde hoop ik voor Ten Kate Honda. Dat er maar wat meer voor de titel mee kunnen strijden :Y

ja dan kun je blijven hopen gaat hem niet worden met ten kate niet zolang Honda geen fabrieks plannen heeft. veel meer vertrouwen in Yamaha. :Y
 
ja dan kun je blijven hopen gaat hem niet worden met ten kate niet zolang Honda geen fabrieks plannen heeft. veel meer vertrouwen in Yamaha. :Y

Op basis waarvan dan? Yammie heeft nog niets gepresteerd ook vorig jaar. Enige sterke punt is zijn uiterlijk die is om te :9~ maar ik zie van der Mark met dit materiaal dit jaar niet vooraan rijden helaas.
 
ja dan kun je blijven hopen gaat hem niet worden met ten kate niet zolang Honda geen fabrieks plannen heeft. veel meer vertrouwen in Yamaha. :Y

Ik blijf zeggen dat Honda en Yamaha voor de zelfde plekken strijden. Wil je echt vooraan rijden, dan zul je op dit moment een Duc of Kawa onder je kont moeten hebben. Dus ja, ik blijf hopen op meer voor zowel Honda als Yamaha. Maar we gaan het mee maken.
 
Laatst bewerkt:
Whoeps, grens r1 gevonden in bocht 8, Mickey zelf ongedeerd.
Wel weer zelf teruggereden, dat dan weer wel 😋

C5KpO8DUYAAU95S

C5KcPsmWIAA9puM

We weten nu waar de computer zit. ;) :o
 
Laatst bewerkt:
Whoeps, grens R1 gevonden in bocht 8, Mickey zelf ongedeerd.
Wel weer zelf teruggereden, dat dan weer wel 😋

We weten nu waar de computer zit. ;) :o
Beter nu dan in de race..Marquez zoekt ook altijd de grens op in de trainingen ;)

Een 13de tijd op 1,4 sec. maar gisteren heeft hij laten zien er bij te kunnen zitten.
Het zal een harde strijd worden om in de top 5 te kunnen eindigen..maar hij kan het!
 
Laatst bewerkt:
OK, rommelige dag dan ;) 1 sec van Fores vandaan vond ik wel opvallend, uberhaupt dat Fores op P1 eindigde maar dat terzijde. Vannacht test het Yamaha team het nieuwe blok, hopelijk brengt dat nog het e.e.a.

Ik vind de resultaten tijdens testdagen altijd moeilijk te doorgronden maar ik had verwacht, gehoopt eigenlijk meer, dat het Yamaha team grotere stappen gemaakt zou hebben richting top 4. Want met de komst van Melandri is het zeker top 4 geworden.

Aan de andere kant is het wel goed dat VDM weg is bij Honda, die hebben het nog niet op de rit. Ik hoop dat het Yamaha team met de ondersteuning vanuit de fabriek grotere stappen gaat zetten dan de Honda's.

Met een lekke voorband...
Michael van der Mark: ‘Het beste voor mij is dat ik zie dat we progressie boeken’
 
We zullen Zaterdagochtend :Z wel zien hoe Micheal er voor staat.
Staat tie op het podium dan vergeten wij allen die voorheen gereden testtijden :+
 
Ik krijg het gevoel dat Michael zich vooral bezig gehouden heeft met wennen aan de R1M, positionering op de motorfiets, de juiste rijstijl bij het karakter van de motorfiets, een fijne basis set-up, etc.

Ik hoop toch dat we Michael tijdens het race weekend richting top 5 zien klimmen. Zat van de week een stukje op een Engelse website te lezen, de Engelse motorsport fans hebben Michael ook erg hoog zitten. Het meerendeel zei iets in de trent van: "Het spijt me voor Lowes, maar ik denk dat VDM toch echt de betere coureur is, deze jongen hoort eigenlijk thuis in de MotoGP". Dat is dan wel weer erg leuk om te zien.
 
Mooie pics, ook voor later.
Wat Michael ook bereikt, dit is allemaal al binnen.
De beste Nederlander ooit in het WSBK. :t

En ja.. de toekomst begint nog net. :9~
 
Ik krijg het gevoel dat Michael zich vooral bezig gehouden heeft met wennen aan de R1M, positionering op de motorfiets, de juiste rijstijl bij het karakter van de motorfiets, een fijne basis set-up, etc.

Ik hoop toch dat we Michael tijdens het race weekend richting top 5 zien klimmen. Zat van de week een stukje op een Engelse website te lezen, de Engelse motorsport fans hebben Michael ook erg hoog zitten. Het meerendeel zei iets in de trent van: "Het spijt me voor Lowes, maar ik denk dat VDM toch echt de betere coureur is, deze jongen hoort eigenlijk thuis in de MotoGP". Dat is dan wel weer erg leuk om te zien.

Die engelsen houden wel van een wat ruigere "look " , kijk eens hoe michael vocht met de blade afgelopen seizoen(en)

Ik vind dat ook fantastisch om te zien ipv een super soepele rijstijl.

En daarbij is Michael natuurlijk een knokker, vecht voor elke plaats en pakt zn fiets eigenlijk altijd weer op !
 
Mooie pics, ook voor later.
Wat Michael ook bereikt, dit is allemaal al binnen.
De beste Nederlander ooit in het WSBK. :t

En ja.. de toekomst begint nog net. :9~~

:^ x2

PI is toch wel de race waar je elk jaar weer naar uit kijkt. Niet alleen omdat het de 1ste race is, maar vooral ook wegens de prachtige foto's :}

En inderdaad, indrukwekkend wat Michael tot nu toe bereikt heeft. Gewoon van genieten :]
 
PI is een perfect circuit voor Michael. Mocht hij niet bij de beste 5 zitten, dan is dat geen goed teken.
 
Ik zie Mickey in het eerste weekend al binnen de top 5 ...misschien al gelijk podium :]

ik waardeer je optimisme. Maar gezien de test resultaten lijkt me dit niet realistisch.

top 5 zal al een mooie prestatie zijn. maar gok ergens tussen 10 en 5.
 
Zal vast hier algemeen bekend zijn, maar ga het toch vragen :9 Maar maak je de foto's zelf? En zo ja, je bent er telkens bij. Is je werk aan het WorldSBK gerelateerd? *D
Nee hoor, gewoon gezonde nieuwsgierigheid O-)
Ken wel wat mensen bij Ten Kate en heb zelf ook 8 jaar gesleuteld bij een ONK supersport team met Ten Kate Honda's.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan