VFighteR RC36-2

Thanks.

vandaag zo goed als alles af gesoldeerd, aangesloten, accu aangesloten en wille starten.. plofte een paar keer en toen was de accu leeg... Had ook geen KVS staan dus kon sowieso maar heel even laten lopen maar goed.. Morgen KVS halen en dan nog eens proberen.
 
Gister nog even proberen te starten.. hoop geplof uit de uitlaat.. kwam er even niet uit dus gestopt. Toen ik in de auto zat richting mn broer dacht ik ineens aan de voorste bobines, die zitten gekruist gemonteerd. Dus rechter bobine zit links en linker zit rechts, alleen ik heb wel bobines verkeerd aangesloten met de kabelboom.. Vanmiddag dus nog eens proberen. Kijken of ie dan wel aanslaat.
 
@baukeeuab, sinds vandaag niet veel meer op de to-do list.
Er zat een probleempje in de bedrading waar ik zelf niet uit kwam aangezien ik er geen held in ben. Mn beste vriend maar eens gevraagd en vandaag samen even gekeken, door gemeten en uit eindelijk op de valreep het probleem gevonden. Aangepast en ja hoor het werkte zoals ik het wilde hebben.

Het dashbord en de verlichting werkt nu.
Morgen als ik weer thuis ben het achterlicht aansluiten en dan kan ik alles gaan intapen en leggen zoals het moet liggen. Zodra dat gebeurd is kan de hele motor afgebouwd worden. Ik schat zo tegen het eind van volgende week klaar te zijn en dan dus een rijdende motor te hebben.


Hier even 2 foto's van het licht en dashbord.
R1M4YZK.jpg

d9seaQJ.jpg
 
eigen bedenksel ;) aangezien ik de motor toch achter slot en grendel heb staan thuis, achter de poort op t werk.
 
helaas even wat tegenslag gehad deze week waardoor ik de motor niet af krijg deze week. Had een massa probleempje waardoor mn brandstofpomp relais kapot aan is gegaan bij mn Oldtimer. Dus ipv aan de motor werken heb ik wat moeten werken aan de oldtimer.

Gister wel nog iets gedaan.. Namelijk er achter gekomen dat het LED lampje wat aan mn spanningsregelaar checker zit kapot is... dus moet even een nieuwe vragen aan die gene die, die dingen maakt.

Op naar het VFR forum haha
 
Zo na een kleine tegenslag van mn oldtimer (die nu weer gefixt is) toch nog lekker aan de vfr gewerkt.
Gister tot uurtje of 2 snachts door gegaan zodat ik vandaag voor ik vaders moest ophalen nog even de laatste loodjes kon aansluiten. (lees: usb en stadslicht)

uit eindelijk toch nog maar even laten lopen sinds ruim een jaar haha.
Zal van de week nog even een filmpje maken.

Hier wel een paar foto's

1KRGqql.jpg

LpaSLqh.jpg

U38FDnk.jpg
 
Echt een mooie strijder maar ook gave pompert die vfr :t

Ff met normale woorden
Ziet er netjes uit en hele mooie wielen zitten er in. Mooi geheel hoor :)
Heb je tandwielverhouding al aangepast?
En misschien is het wel mooi om de carterdeksels te coaten in dezelfde kleur als de wielen.
 
Laatst bewerkt:
Thnx basman180, Ben er ook zeer tevreden over. Moet nog een enkele kleine dingetjes doen voor hij helemaal rijklaar is.
Carter deksels zijn gespoten met VHT krimplak.
Tandwiel verhouding is nu nog origineel, maar zodra dat aan vervanging nodig is dan ga ik lichter in vertanding.
 
Staat er echt dik bij zo man, misschien wel mooi om het best grote voorspatbord wat minimaler te maken, oogt denk ik beter bij het geheel. Omdat de rest allemaal mooi compact is.
Dan de middenblok er onder uit (scheelt je ook nog eens 80 kilo) en gaan met die banaan !

Goed gelukt deze vfr straatvechter. :Y
 
Laatst bewerkt:
Staat er echt dik bij zo man, misschien wel mooi om het best grote voorspatbord wat minimaler te maken, oogt denk ik beter bij het geheel. Omdat de rest allemaal mooi compact is.
Dan de middenblok er onder uit (scheelt je ook nog eens 80 kilo) en gaan met die banaan !

Goed gelukt deze vfr straatvechter. :Y

middenbok ontzettend handig bij het maken van zo'n ding. en van die voorspatbord ben ik wel met je eens nu is hij zwart en valt niet zo op, maar als die straks in kleur is zal die er wel uitspringen als een iets te groot spatbord. ik heb hetzelfde met mijn sv1000. daar slijp ik misschien ook nog wat van af, want heb nu meerdere photoshops van mijn motor gezien en dat oog veel groter als de zwarte kleur anders wordt.
 
Thnx guys, het middebok is idd handen om eraan te sleutelen. Staat lekker stevig.

Voorlopig laat ik m zitten. Ik weet het, het doet beetje afbreuk op de motor.

Het voorspatbord ben ik nog niet hele maal te vreden over maar kan altijd nog de zaag in gezet worden. Ik heb ook nog de onderkruip liggen die wil ik nog verzagen en kijken hoe dat nog staat als zijnde bellypan. Kan goed zijn dat ik die gewoon weg laat.
Voorlopig ben ik wel echt tevreden over de motor. Helaas moet oe nog wel een x uit elkaar om alles goed te laten spuiten. Op de vork en wielen na,spatbord, tank, subframe, kontje, t blok en frame wil ik nog wel een x goed laten spuiten of coaten. Maar voorlopig. Lekker gaan rijden. Moet nog een aantal kleine dingetjes doen maar dit gaat vd week gebeuren en dan kan ik lekker met de vfr gaan rijden. Eindelijk na ruim 1 jaar...
Ik moet m iig nog een paar x ff laten draaien aangezien die dus ruim n jaar stil gestaan heeft.

Maar voorlopig ben ik een happy Guy! Project is dus zodanig af en naar mijn zin enorm geslaagd.
Lijnen kloppen perfect. Koplamp pakt een heel stuk beter uit als gedacht (en dat voor een Kymco scooter lamp) alles klopt gewoon en is geworden zoals ik t wilde.
 
genieten nog eventjes uit gesteld. Vond de kont veel te wit dus afgeplakt en nu aan het spuiten. De tank is nu aan de beurt.

Zal straks wel fotos posten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan