Aprilia SL1000 Falco --> deeltje 4

Iemand nog belang bij een achterveer van een mille Inclusief triangel? Let op deze moet wel geserviced worden hij is namelijk lek.

Anders gaat hij hier de kliko in.
 
ik had nog een setje uitlaten liggen, nieuwe demperwol erin en even geplaatst om te kijken hoe het staat, maar ik ben er niet uit of ik het echt mooier vind, wat vinden jullie? Hij hoort wel echt bij de streetfighterkit dus dat is een plus.
5x3cdx.jpg


Of dit:
full
 
Laatst bewerkt:
ik had nog een setje uitlaten liggen, nieuwe demperwol erin en even geplaatst om te kijken hoe het staat, maar ik ben er niet uit of ik het echt mooier vind, wat vinden jullie? Hij hoort wel echt bij de streetfighterkit dus dat is een plus.
[afbeelding]

Ik vind het niet mooi maar smaak is persoonlijk. Ik hou persoonlijk liever van de uitlaten stijl op een tuono of mille (wel dubbel dan) waar ze iets stijler omhoog staan. Iets agressiever zeg maar. Ik vind de Aprilia's zich niet echt lenen voor underseat dempers.
Maar zoals gezegd dat is mijn smaak.
 
Ik twijfel nog of ik het mooier vind. Die voetsteunen zijn gewoon kunst. De uitlaten klinken trouwens wel heel erg mooi diep, maar behoorlijk luid als je het gas open draait.
En omdat het bij de streetfighterkit hoort ben ik geneigd om ze erop te houden ondanks dat ik de lage ietsje mooier vind.
 
Iemand nog een uitlaatsetje (aftermarket) voor de falco te koop?
Ja, ik, maar ik twijfel nog welke ik ga verkopen.
Leovince titanium of de high mounts van de streetfighterkit ik zou ook nog niet weten wat die dingen waard zijn. Stuur maar een pbtje.
 
Laatst bewerkt:
Ooh? De helft daar van is inmiddels overleden of rijden L4. :P

Tuttut. Die OP is ook alweer bijna 4 jaar oud, dus er wordt hier gewoon te weinig geouwehoerd.
On the bright side: we hebben dus gewoon zó weinig problemen met onze oerbetrouwbare italiaanse klasbakken...
 
Serieus, net nu ik de advertentie van marktplaats heb gehaald en andere uitlaten heb geplaatst krijg ik een belletje van een kennis dat ik zijn ducati st4s voor 2000 euro mag overnemen. Vandaag is dag van de twijfels..
 
Ik probeer er af en toe wat leven in te blazen (stink ik?) Maar snel gaat het over prostaatproblemen en oude mannenkwaaltjes. Daar heb ik als jonge god niet zoveel mee.
Tuttut. Die OP is ook alweer bijna 4 jaar oud, dus er wordt hier gewoon te weinig geouwehoerd.
On the bright side: we hebben dus gewoon zó weinig problemen met onze oerbetrouwbare italiaanse klasbakken...
 
Ik probeer er af en toe wat leven in te blazen (stink ik?) Maar snel gaat het over prostaatproblemen en oude mannenkwaaltjes. Daar heb ik als jonge god niet zoveel mee.
Ik zou niet weten wat de geur van een jonge god is, maar volgens mij blijven we redelijk ontopic. Het wordt wel tijd dat er eindelijk eens een meeting gaat komen. Dan gaat het topic misschien ook wat meer leven.
 
Ik probeer er af en toe wat leven in te blazen (stink ik?) Maar snel gaat het over prostaatproblemen en oude mannenkwaaltjes. Daar heb ik als jonge god niet zoveel mee.

Ik denk dat je de gemiddelde leeftijd hier iets te royaal inschat.
Het is hier inderdaad redelijk on-topic en ik heb 's winters niet zoveel mede te delen over mijn Falco.
Of je moet interesse hebben in welke dag ik mijn druppellader omwissel van de Falco naar de CB en andersom...
 
Serieus, net nu ik de advertentie van marktplaats heb gehaald en andere uitlaten heb geplaatst krijg ik een belletje van een kennis dat ik zijn ducati st4s voor 2000 euro mag overnemen. Vandaag is dag van de twijfels..


Tikkeltje saai wel zo'n st4s...?
Na een Falco lijkt me dat in ieder geval niet een stapje voorwaarts qua rijden.

c5b8dd91a66598236f141092592599891b771b17e5bcf41290982899e98cb06f.jpg
 
Ja, dat mag je zeker zeggen. Wat looks betreft is het wat saaier, maar het rijwielgedeelte is best in orde en met een 996 blok wil hij ook wel vooruit. Vering en injectie is zeker beter te noemen. De reden dat ik het overweeg is omdat de vrouw des huize het niet fijn vindt om opgevouwen achterop te zitten op de falco. Om te kijken of ze uberhaubt wel achterop wil op een lange rit heb ik een 25 jaar oude gsx1100f gekocht. groot, lomp sterk en met koffers. Maar ik heb toch liever 1 fiets die alles kan, sportief toeren dus en 2000 is ook niet erg veel voor een st4s.
 
Ja, dat mag je zeker zeggen. Wat looks betreft is het wat saaier, maar het rijwielgedeelte is best in orde en met een 996 blok wil hij ook wel vooruit. Vering en injectie is zeker beter te noemen. De reden dat ik het overweeg is omdat de vrouw des huize het niet fijn vindt om opgevouwen achterop te zitten op de falco. Om te kijken of ze uberhaubt wel achterop wil op een lange rit heb ik een 25 jaar oude gsx1100f gekocht. groot, lomp sterk en met koffers. Maar ik heb toch liever 1 fiets die alles kan, sportief toeren dus en 2000 is ook niet erg veel voor een st4s.

Volgens mij zit zo'n ST4 niks ruimer dan een Falco hoor. Hele fiets is een stuk compacter, dus zou me ernstig verbazen als je daar ineens riant achterop zit.
Maar het klinkt wel super goed, een 996 met open termi's en "a chronic masturbator with keys in his pocket" koppeling. 8-)
 
ik had nog een setje uitlaten liggen, nieuwe demperwol erin en even geplaatst om te kijken hoe het staat, maar ik ben er niet uit of ik het echt mooier vind, wat vinden jullie? Hij hoort wel echt bij de streetfighterkit dus dat is een plus.
[afbeelding]

Of dit:
[afbeelding]
Zeker de eerste versie met beschadigd riet. :+
De dempers volgen de lijnen van de motor beter en de uitvoering past er ook super bij. :}
 
Een nachtje slapen doet wonderen, ik ga de streetfighter uitlaten houden(de beschadigd riet versie). Dus de andere uitlaten maar verkopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan