poll patrick/diederick versus bos/valk

Kervin Bos en Frank Weeink verzorgen commentaar bij de MotoGP en Patrick en Diederik bij de Moto2 en Moto3, Samantha doet de pitreports etc.
Iwan Valk gaat de Superbikes doen.

Ik vindt het top! Beetje afwisseling en wat mij betreft dream-team bij de MotoGP dit jaar :Y

C5HYa1fWIAA9XT9.jpg:large
 
Patrick gedegradeerd. :? -O-

En Bos/Valk toch te druk bevonden samen? :P
Alleen Valk bij de Superbikes is vast geld besparen.

Ik ben benieuwd naar dit seizoen mannen. (Iedereen succes :t ;) :+ )
 
Yes! Kervin deed het naar mijn idee uitstekend. Ben benieuwd hoe die samenwerking met Weeink gaat.
 
Fuck nee, Weeink terug in MotoGP. Nee dankje. Maar goed, het is wederom niet achter de decodert, dus ik zal het ermee doen. Wat mij betreft is het ideale koppel vd Goorbergh en vd Valk.
 
dit is heeel goed nieuws, liever Weeink (ook een kneus) dan die vd Goorbergh en zijn sloof.
 
wat mij betreft kunnen ze op het salaris van valk ook wel bezuinigen hij miste weer veel bij de superbikes, tenenkrommend ik vraag me af of hij een ander beeld heeft dan ons.
vind het jammer dat patrick het niet meer doet in de gp zijn technische info was een waardevolle toevoeging (vind ik). :}

Patrick gedegradeerd. :? -O-

En Bos/Valk toch te druk bevonden samen? :P
Alleen Valk bij de Superbikes is vast geld besparen.

Ik ben benieuwd naar dit seizoen mannen. (Iedereen succes :t ;) :+ )
 
wat mij betreft kunnen ze op het salaris van valk ook wel bezuinigen hij miste weer veel bij de superbikes, tenenkrommend ik vraag me af of hij een ander beeld heeft dan ons.
vind het jammer dat patrick het niet meer doet in de gp zijn technische info was een waardevolle toevoeging (vind ik). :}
Bij de supersport had van de Valk heel laat door dat Jacobsen terug was gevallen.
Hij haalde de MVijders door elkaar.
Hij is altijd heel enthousiast maar wel een beetje l.... als thuiskijkers het direct zien en hij niet.

Frank en Patrick die een enorme kennis heeft :} tja zo zou het moeten zijn.
 
wat mij betreft kunnen ze op het salaris van valk ook wel bezuinigen hij miste weer veel bij de superbikes, tenenkrommend ik vraag me af of hij een ander beeld heeft dan ons.
vind het jammer dat patrick het niet meer doet in de gp zijn technische info was een waardevolle toevoeging (vind ik). :}
Patrick 'first' :+ , maar Iwan is ook lekker om naar te luisteren.
Inderdaad miste hij wel het e.a. maar alleen commentaar geven is weinig gegeven.
Ik ken heel wat bekende coryfeeën die net zoveel 'fouten' maakten.
 
Laatst bewerkt:
Dat Patrick naar Moto4 moet vind ik nog erger dan toen Randy van der Wal de baan bij Motor kreeg waarop ik zelf ook had gesolliciteerd.
 
zet dan het geluid uit, je zit alleen maar op elke eurosport commentator te mekkeren.
wees blij dat er gratis zoveel motorsport te zien is op nederlandse TV dat is ook weleens anders geweest.
 
zet dan het geluid uit, je zit alleen maar op elke eurosport commentator te mekkeren.
wees blij dat er gratis zoveel motorsport te zien is op nederlandse TV dat is ook weleens anders geweest.
Gratis :?

Ik betaal toch echt en dat elke maand om iets op mijn tv te zien.
 
mooie van de superbikes op Eurosport is dat je de taalkeuze op II kan zetten.
Kan bij de motoGP ook maar dan hoor je nog steeds hetzelfde irritante geluid.
 
Ben blij dat ze het dit jaar weer uitzenden. Heerlijk als een verslaggever enthousiast is en dat kunnen we van allemaal zeggen ;-)
 
Begint al weer goed bij Eurosport. Stelletje amateurs. Hebben ze nou echt niet door dat er een ander geluid door de beelden heen zit? Ongelooflijk! !!
 
Terug
Bovenaan Onderaan