Duin & Bollenstreek 36: "Koud, nat, lekker naar MacDonalds!"

Status
Niet open voor verdere reacties.
afgelopen week heerlijk gereden, prachtig weer! Zaterdag motorbeurs met de auto :( begint mooi weer te worden voor een bollenstreek rit bij de macdonalds transferium vandaag of een macflurry meeting misschien 😂
 
Ben donderdag naar de beurs geweest. Altijd weer leuk.
Alleen kettingspray en reiniger gekocht.

Vond de oude brommerkes (Kreidler / Yamaha FS1) bij de Brouwerstand wel grappig.
 
Ola :W

Hier ook maar weer eens voorstellen voor de nieuwe lichting.
Oud gediende kennen me nog wel. Maarten 33 lentes jong, paar jaar terug nog topic vervuiler hier :) Motor door omstandigheden weg gedaan maar begint weer te jeuken, van de zomer hopelijk weer op een 3 cylinder :]
 
Ola :W

Hier ook maar weer eens voorstellen voor de nieuwe lichting.
Oud gediende kennen me nog wel. Maarten 33 lentes jong, paar jaar terug nog topic vervuiler hier :) Motor door omstandigheden weg gedaan maar begint weer te jeuken, van de zomer hopelijk weer op een 3 cylinder :]
Welkom terug!

3 cilinder? Na al die jaren nog steeds geen smaak dus :P
 
Welkom terug!

3 cilinder? Na al die jaren nog steeds geen smaak dus :P
Dat heet karakter :)

Zijn niet de mooiste motoren, maar geluid maakt veel goed :9~
En de nieuwste Speed schijnt nog lichter te sturen als de oude. Kan ik misschien wel een keer de blinde bocht halen op de lekdijk :+

Hoewel ik ergens gelezen heb dat er rij verbod is in het weekend?! Ook voor "bestemmingsverkeer" :9 Zak brood voor de eendje kan altijd mee :+
 
Hoi allemaal,

Ik ben Paul, 36 lentes jong en ik rijd sinds 31 december jongstleden een Suzi Gsx 750 F.
Ik zoek maatjes om heel af en toe een rit mee te maken en vooral heel veel online te ouwehoeren en toen kwam ik hier uit. ;)
 
Hoi allemaal,

Ik ben Paul, 36 lentes jong en ik rijd sinds 31 december jongstleden een Suzi Gsx 750 F.
Ik zoek maatjes om heel af en toe een rit mee te maken en vooral heel veel online te ouwehoeren en toen kwam ik hier uit. ;)
Hoi Paul :W

Dat veel ouwehoeren hier valt de laatste tijd een beetje tegen :')

Maar toch welkom :Y
 
Welkom Paul.. ik heb ook nog geen idee hoe de mensen er hier uit zien :9

Maar aangezien ik nu al wel een sleutel heb van een woning in Leiderdorp, komt er vanzelf een moment om een keer een rondje te rijden :Y Maar voorlopig eerst in de weekenden klussen :Y
 
Hoi Paul:W en goedemiddag allemaal!

Wat Bas zegt, het is wat stilletjes hier maar als de brommers allemaal weer naar buiten gaan dan komt dat vast goed. Laat de lente maar komen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan