ZX10R deel 38 "The Reign of The Ninja"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja dat snap ik inderdaad. Ik kon met mijn setje omgedraaid moeiteloos schakelen. Ik moest wel ivm andere rearset de schakelstang een klein beetje buigen zodat hij niet in de weg zit tegen het frame aan.

Maar de schakelstang omdraaien kan geen kwaad toch.
Zou niet weten waarom :)
 
Kwam het toevallig tegen op Ebay.it Was 180E incl. schakelindicator plaat en schakel ster (die moeten dan ook vervangen worden. Nieuw wil ik het niet weten denk ik :9.

Valt mee hoor, wals is iets van 160, net als de gewone.

Nadeel van kit onderdelen (ook de koppakkingen :( ) is dat ze alleen in die jaren dat het model uit komt geproduceerd worden...
 
Valt mee hoor, wals is iets van 160, net als de gewone.

Nadeel van kit onderdelen (ook de koppakkingen :( ) is dat ze alleen in die jaren dat het model uit komt geproduceerd worden...

Dat valt me idd nog mee. Maar zoals je al zegt. Zie er nog maar is aan te komen, de kit onderdelen van "oude" modellen :p
 
Met als enige voordeel dat aan de buitenkant je niks hoeft te veranderen?

Als ik het goed heb (correct me iff i'm wrong). Dan schakelt de motor met die wals ook wat scherper. En krijg je hem lastiger in zijn vrij (maar dat heeft meer met de schakel ster te maken).
 
Even een vraagje voor advies.
Het is tijd voor nieuwe bandjes.

Er liggen nu 190/55 120/70 volgens mij Supercorsa's sc2 op (toch ben? :p)

Iemand een tip voor een goede band?
En vriend van me raden aan om 190-200/60 te nemen. Wat is jullie mening hierover?

Of toch weer voor de supercorsa's gaan.
Het gaat om een 2005 model. Rij redelijk sportief, meestal met mooi weer, Maar als het goed is ook lange trip weer deze zomer, waar we misschien wel weer slecht weer tegen komen.

Maar heb zondag ook nog gereden terwijl het overal nat was, dus het maakt me niet zo heel veel uit.

En dan meteen tips voor een goede website om ze te bestellen?

Heb de velgen er al af, en ga ze dan gewoon bij iemand om laten leggen.
 
Even een vraagje voor advies.
Het is tijd voor nieuwe bandjes.

Er liggen nu 190/55 120/70 volgens mij Supercorsa's sc2 op (toch ben? :p)

Iemand een tip voor een goede band?
En vriend van me raden aan om 190-200/60 te nemen. Wat is jullie mening hierover?

Of toch weer voor de supercorsa's gaan.
Het gaat om een 2005 model. Rij redelijk sportief, meestal met mooi weer, Maar als het goed is ook lange trip weer deze zomer, waar we misschien wel weer slecht weer tegen komen.

Maar heb zondag ook nog gereden terwijl het overal nat was, dus het maakt me niet zo heel veel uit.

En dan meteen tips voor een goede website om ze te bestellen?

Heb de velgen er al af, en ga ze dan gewoon bij iemand om laten leggen.
Op eigen ervaring zou ik gaan voor danwel de S20evo (of de nieuwe S21), danwel de Pirelli Diablo Rosso Corsa. Gaan best lang mee en stuurt goed. Kun je ook hard mee op het circuit als je dat zou willen.

De SC2 is eigenlijk keihard zonde om mee te touren/reizen. Dat is een band die is bedoeld om te racen, die "toevallig" straat legaal is.
V.w.b. de maat: ik heb tot nu toe zonder problemen met 190/55 gereden.
Kijk om te bestellen maar eens op www.motorbandenmarkt.nl
 
Even een vraagje voor advies.
Het is tijd voor nieuwe bandjes.

Er liggen nu 190/55 120/70 volgens mij Supercorsa's sc2 op (toch ben? :p)

Iemand een tip voor een goede band?
En vriend van me raden aan om 190-200/60 te nemen. Wat is jullie mening hierover?

Of toch weer voor de supercorsa's gaan.
Het gaat om een 2005 model. Rij redelijk sportief, meestal met mooi weer, Maar als het goed is ook lange trip weer deze zomer, waar we misschien wel weer slecht weer tegen komen.

Maar heb zondag ook nog gereden terwijl het overal nat was, dus het maakt me niet zo heel veel uit.

En dan meteen tips voor een goede website om ze te bestellen?

Heb de velgen er al af, en ga ze dan gewoon bij iemand om laten leggen.
Mynetmoto.com
10€ verzendkosten tot en met 3 banden scherpe prijzen en als je ze betaald met paypal begin van de week heb je ze nog voor het weekend in huis en altijd recente dotcodes gehad heb er al jaren besteld en hoop bandjes gehaald :)
 
Op eigen ervaring zou ik gaan voor danwel de S20evo (of de nieuwe S21), danwel de Pirelli Diablo Rosso Corsa. Gaan best lang mee en stuurt goed. Kun je ook hard mee op het circuit als je dat zou willen.

De SC2 is eigenlijk keihard zonde om mee te touren/reizen. Dat is een band die is bedoeld om te racen, die "toevallig" straat legaal is.
V.w.b. de maat: ik heb tot nu toe zonder problemen met 190/55 gereden.
Kijk om te bestellen maar eens op www.motorbandenmarkt.nl

Ik sluit me aan bij het bovenstaande bericht. Met name de Pirelli Diablo Rosso Corsa is een topper! Deze band biedt meer dan voldoende grip tijdens een circuitdag en niet onbelangrijk de levensduur van deze band is gewoon goed. Mijn achterband gaat al meer dan 10.000 km mee ondanks een aantal sportieve uitspattingen :P.
 
Rosso corsa is dikke prima. Al vond ik 'm wel erg weinig grip geven in de stortregen icm slecht asfalt. Voor alleen straatgebruik zou ik een wat meer straat georiënteerde band kopen, maar als je ook af en toe een dagje circuit doet en dus zelden/nooit in de regen rijd is het een no-brainer.
 
Zou voor de bridgestone s21 gaan of Michelin pp/ pr pirelli heb ik div keren slechte ervaring mee en komen er echt niet zomaar meer onder zowel straat als circuit niet, maar dat is persoonlijk.
190/60 lijkt me een goede keuze 200 is denk ik een beetje te voor weg gebruik.

Haal me bridgestone altijd bij motorsportshop gratis omleggen en balanceren of bestellen op http://www.zeelandbanden.nl echt super snel en mooi geprijsd.
 
Laatst bewerkt:
Ik sluit me aan bij het bovenstaande bericht. Met name de Pirelli Diablo Rosso Corsa is een topper! Deze band biedt meer dan voldoende grip tijdens een circuitdag en niet onbelangrijk de levensduur van deze band is gewoon goed. Mijn achterband gaat al meer dan 10.000 km mee ondanks een aantal sportieve uitspattingen :P.

Rosso Corsa meer dan 10.000km dat geloof je toch zelf niet. :N :?
 
Rosso Corsa meer dan 10.000km dat geloof je toch zelf niet. :N :?

Ik spreek toch echt uit eigen ervaring :Y :W

Gelukkig heb ik alle facturen bewaard....

Gemonteerd bij een kilometerstand van 37000
De huidige kilometerstand: 48200

*D
 
Laatst bewerkt:
Ik spreek toch echt uit eigen ervaring :Y :W

Gelukkig heb ik alle facturen bewaard....

Gemonteerd bij een kilometerstand van 37000
De huidige kilometerstand: 48200

*D
Lorenzo smooth riding. :}

Ik heb een setje Corsa Rosso's klaarstaan, quickshifter en een nieuwe koppeling.
Volgende maand wat te doen. Het schiet weer op. *O*
 
Ik spreek toch echt uit eigen ervaring :Y :W

Gelukkig heb ik alle facturen bewaard....

Gemonteerd bij een kilometerstand van 37000
De huidige kilometerstand: 48200

*D

Heb er zelf bijna 5000km mee gereden en dacht al dat ik er zuinig op was.
Hoorde dat de meeste rijders er 4000km mee doen.(ligt natuurlijk aan rijstijl en/of trackdays.
Heb nu supercorsa V2's gemonteerd ben benieuwd wat die doen.
Op het Duitse ZX10R forum zijn gasten die doen 2500km met de nieuwe Diablo Rosso 3 en dat zonder trackday ook moeilijk te geloven. Rosso 2 doet bij mij 6000km maar laat de laatste 500km behoorlijk na. :)
 
Heb met mijn DRC achterband zo'n 2500-nogwat kilometer (of ergens in die buurt) gedaan. Dat is dan wel inclusief 3 (en een beetje) trackdays.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan