Ducati Hypermotard part 5! - Pronto broaappoo!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hé, wat is dat nu?! Vorig jaar zei je me nog dat 'ie nooit wegging! ;)

Succes met de verkoop, hij is zeer fraai.
 
Hé, wat is dat nu?! Vorig jaar zei je me nog dat 'ie nooit wegging! ;)

Succes met de verkoop, hij is zeer fraai.

Ik weet het. Maar echt, die km stand. Heb er afgelopen 2 seizoenen letterlijk geen 1000 km op gereden. Overtuig jij me maar dat het beter is dat hij bij mij onder het dekentje blijft staan :-)

Alle km's van de afgelopen 2 seizoenen heb ik gemaakt op de dual sport (een stuk of 20.000). Die hyper is niet goed voor mijn rijbewijs ;)
 
Da's toch mooi. Heb je over twintig jaar een klassieke Hypermotard met maar 20.000 km op de teller. :+
 
Ik ben me aan het oriënteren voor een gebruikte hypermotard 1100.
Waar moet ik op letten en wat is een schappelijke km stand waar je geen grote problemen bij kunt verwachten. Is een km stand van 35000 bv een probleem en wat zijn zijn zwakke punten?
 
Ik ben me aan het oriënteren voor een gebruikte hypermotard 1100.
Waar moet ik op letten en wat is een schappelijke km stand waar je geen grote problemen bij kunt verwachten. Is een km stand van 35000 bv een probleem en wat zijn zijn zwakke punten?

Lees/zoek forum even door...vaak aan bod gekomen.
Gebruik zoekfunctie

Succes

Ps onderstaande Is een zeer mooie....
 
As maandag nieuwe bandjes op de 821. Ik ga voor een set nieuwe generatie sport tour banden: Metzeler Roadtec 01.

Zijn nog paar dingen die ik wil doen:

1)Weet iemand of de 2015 hypermotard 821 SP stickers ook los te krijgen zijn? Dit zijn de witte stickers voor het rode model.

2)Weet iemand een oplossing voor het vervelende wegtrekken vanuit stilstand? Ik heb gelezen dat vanwege emissie eisen de motor extreem arm afgesteld staat, en zeker in de stand sport of tour is het niet gemakkelijk wegtrekken bij een stoplicht. Ervaringen met bijv andere mappings?
 
As maandag nieuwe bandjes op de 821. Ik ga voor een set nieuwe generatie sport tour banden: Metzeler Roadtec 01.

Zijn nog paar dingen die ik wil doen:

1)Weet iemand of de 2015 hypermotard 821 SP stickers ook los te krijgen zijn? Dit zijn de witte stickers voor het rode model.

2)Weet iemand een oplossing voor het vervelende wegtrekken vanuit stilstand? Ik heb gelezen dat vanwege emissie eisen de motor extreem arm afgesteld staat, en zeker in de stand sport of tour is het niet gemakkelijk wegtrekken bij een stoplicht. Ervaringen met bijv andere mappings?

Haal dan de metzler m7rr zijn een stuk beter kwa grip, gaan lang mee, kunnen regen aan en zijn sportief voor als je circuit of dagje eifel gaat doen.
 
Thanks voor je reactie. Heb je ervaring met de Roadtec 01? Want volgens de testen kan de roadtec precies goed wat jij aangeeft: lang meegaan, grip bieden, een circuitdagje meepakken, uitstekend in de regen functioneren.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog een mooi hypermotard zadel tekoop.
Van een 1100 of 794.




Hij is al verkocht via marktplaats.

Ik bekleed zadels in opdracht voor klanten en niet alle zadels worden opgehaald dus na een paar maanden gaan ze op marktplaats en MF tekoop.
 
Laatst bewerkt:
Nou we toch bezig zijn, ik heb nog een reserve koppelingshendel liggen, voor een fles wijn veranderd hij van eigenaar, handig voor als je van verre reizen houdt bijv. wanneer je tussen neus en lipjes door even de HM neerlegt, zal net je koppelingshendel afbreken, heb je iig een reserve bij de hand :Y
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan