zadels

Dat besteed ik inderdaad uit aan een firma. Zo'n machine verdient zich nooit terug. Kost wel steeds een hoop tijd, geld en moeite voor één borduring. Pakje met bestelling opsturen, want het moet op mijn eigen stof worden geborduurd. Zij maken een bestandje op en sturen het dan weer terug. Ik moet een begeleidend schrijven erbij voegen... Een hele rompslomp dus.

Maar,... Wel een uniek zadeltje. Staat net even dat beetje sjieker.
 
Deze had ik effe gemist : inderdaad prachtig werk. Ik zie het Echter niet haalbaar om dit 100 procent naar mijn zin te bekleden, om redenen die hier niet zo op 1,2,3 uit te leggen zijn. Het zou me wellicht ook erg veel tijd kosten.

Om het goed te maken weer een plaatje van een zadel : triumph street triple Rx. Verhoogd en redesigned.
[afbeelding]

Kijk, da's een eerlijk antwoord.. :t ..Dat word dus schuren, plamuren en aflakken voor mij :Y

Bedankt voor je reactie..
 
Combinatie echt leder/kunstleder voor een Yamaha bt1200. Zadel heeft ook wat meer ruimte gekregen en werde steviger en vlakker.
full
 
Voor een ouwe Honda cb streetfightertje: was verdomd moeilijk om die overgang tussen bekleding en gelakt strak te krijgen. Onzichtbare bevestigingstechnieken 8-)
full
 
Mooi werk nopper!
Zou je me een prijsopgave per PB kunnen sturen voor het verfraaien van een Rx zadel?
Van belang is extra comfort, zonder dat het meteen op een sofa gaat lijken.
Optisch vind ik het zadel van vanhout erg geslaagd, maar een logo hoeft niet persé.
Maak maar een prijsje inclusief en exclusief logo.
Hoe lang ben ik het zadel ongeveer kwijt?
 
lopende band werk inmiddels voor Bart. even een vraagje bart. jij had memoryfoam op je eigen crosser. hoe bevalt dit? werkt het goed? misschien is dat namelijk dan wel iets voor mijn gpz zadel die waarschijnlijk dit jaar ook nog richting belgenland gaat ;)
 
Ik raad het intussen af. Het voelt een beetje gek aan omdat je té diep in het zadel zakt. Enkel op heel dunne zadeltjes geeft het een meerwaarde. Het nieuwe schuim dat ik in huis heb bevalt me prima en het is mooi te modelleren. Ik zou daarvoor kiezen!
 
Ja hoor, ik zadel gewoon verder. Maar sinds ik ook op facebook zit en meer belgische klanten ook de weg vinden heb ik hier niet meer gepost. Kwestie van vraag/aanbod een beetje in evenwicht te houden 😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan