~~~ Het faptiende grote XT/XTZ/TT/TTR topic ~~~(ook WR-en)

Dag heren,

Ik kijk zo nu en dan nog even mee, want ik mis mijn vorige 3AJ toch wel..

Ik zie dat ik niet de enige ben die naar de omgeving van malaga wil. Ik ga met 4 vrienden rond 8 maart die kant op. Het plan is dan om een aantal offroads te huren. Kan iemand me een goede verhuurplek aanbevelen?
 
Laatst bewerkt:
Dag heren,

Ik kijk zo nu en dan nog even mee, want ik mis mijn vorige 3AJ toch wel..

Ik zie dat ik niet de enige ben die naar de omgeving van malaga wil. Ik ga met 4 vrienden rond 8 maart die kant op. Het plan is dan om een aantal offroads te huren. Kan iemand me een goede verhuurplek aanbevelen?

Hoi denzell,

Rond Malaga zitten een paar offroad trip bedrijfjes die georganiseerde ritten verkopen.
Redtreath is er b.v. 1 van waar je een komplete rit kan boeken.
In de meeste gevallen zijn het 10-daagse vakanties voor een leuk bedrag maar als ze tijd hebben doen ze ook p/d
Deze ritten zijn dus georganiseerd en hebben een voor en achter rijder.
Ik heb nog geen bedrijf gevonden waar je enkel offroad motoren kan huren en zelf op pad kan gaan.

Ook iets om rekening mee te houden is dat je verantwoordelijk bent voor de opgelopen schade, nu doen ze in de regel niet zo moelijk om een krasje of deukje maar echte schade/breuken kan je meteen aftikken.

Andere opties zijn om zelf je motor me te nemen maar dan ben je wel 4 dagen van je vakantie aan het rijden.
Of je laat je motor naar Malaga brengen door een transportbedrijf.
De kosten daarvan liggen rond de €600 retour.

Zelf ben ik aan het kieken of ik eea wat goedkoper voor elkaar kan krijgen.
Daarover misschien later meer. O-)
 
Vandaag geheel onverwacht mijn crosslaarzen en mijn TTRettje laten poetsen.

Schermafbeelding%202017-02-26%20om%2023.40.06_zpserxfbjeu.png
 
Laatst bewerkt:
Ik weet of dat hier mag??
Maar ik zoek een voorremklauw of de beugel waarmee hij aan de vork zit.
Kan iemand mij daar aan helpen plz.of waar moet ik zijn?

Het gaat om xt600 van half jaren 90.
Voorbeeld plaatje:
xt%20600.jpg
 
nee,geleide pen vast geroest,na veel oplosmiddel en warm stoken ging helaas toch nog de bracket stuk die aan de klauw en vork zit.
Dus de klauw kan ik wel hergebruiken als het moet .
 
Wie kan mij helpen aan doorlaat maten van een carburateur van xt 600e.
Bij mijn xt van 1996 (3tb 29kw) zijn de maten 26 mm voor de gasschuif kant en 32 mm voor de vacuum kant. Ik heb ook een carb. met de maten 26 mm en 39 mm. Ook is de buitendiameter aan de aanzuigrubber kant verschillend. De buitendiameter aan de luchtfilterkant is hetzelfde.
welke carb. hoort bij welk bouwjaar/vermogen.
ik ben mijn carb. aan het opknappen en heb wat onderdelen nodig maar zo is het lastig bestellen.
Groet, Wim.
 
Andere modellen andere carbs. Kijk niet naar andere modellen, je kan toch gewoon voor je eigen model bestellen? Wat voor onderdelen zoek je?
 
Ik heb een xt600e in onderdelen gekocht met een versleutelde carb.
Eén van de bevestigingslipjes waar het pennetje doorgaat waarmee je de vlotter bevestigt is afgebroken.
Ik heb een incomplete carburateur gekocht waarvan de linkerzijde hetzelfde is als mijn originele carb.
De rechter zijde is veel groter,vandaar mijn vraag.
Ik ga nu alleen het linker huis gebruiken en zet alles gewoon over.
ik heb een nieuw pennetje nodig en denk wat o-ringetjes.
Aankomend weekeind dus lekker knutselen.
Ook heb ik nog een xt350 maar daarvan is de splains van de kettingwielas versleten.
Ik heb het nu opgelost door bij een oud tandwiel de tanden weg te slijpen en deze als extra tegen het goede tandwiel te schroeven.
De speling is nu weg, maar hoe lang.
iemand suggesties of is het vervangen van de uitgaande as de enige oplossing.
 
Terug
Bovenaan Onderaan