Zutphen deel 18; eindelijk volwassen

Status
Niet open voor verdere reacties.
flyer%202016_1.jpg
 
Ik heb eigenlijk de Stelvio nog hoog op mijn verlanglijstje staan.
Het schijnt dat je die als rechtgeaard motorrijder op je CV moet hebben :]

Zijn daar nog meer liefhebbers voor???
Maak me gek!
Ik zou er vorige week nog heengaan met een expeditie van mijn werk, met een 350PK bak 4WD. Helaas bleken de wegen nog gesloten ivm overmatige sneeuwval.
Ik ben er wel ooit met de bike geweest, en ik kan het zeker aanbevelen. De rit er naartoe is ook erg mooi en het is te doen geheel zelf rijdend. Hou er wel rekening mee dat Zwitserland erg duur is qua levensonderhoud.
 
Hoi! Is hier wellicht iemand uit Brummen waar ik een motoraanhanger van kan lenen voor een kratje pils? Ik ga volgende week in Venlo (hopelijk) een motor kopen maar het originele uitlaatsysteem past niet in mn rugzak en er wil niemand alleen terug rijden vanuit Venlo....

Een PM is fijn! Bedankt!
 
Weer een Tuono Albert, heb de Fz1 na een jaartje weer verkocht en wil nu weer terug naar Italiaanse schoonheid :-D
BTW: aanhanger is niet meer nodig!
 
Hallo mede MF-ers uit omg. Zutphen.

Hebben jullie hier nog op korte termijn bepaalde ritten gepland staan?
Ik kom zelf uit Deventer en zie dat daar op Deventer en omstr.forum weinig wordt ondernomen...
 
Hallo mede MF-ers uit omg. Zutphen.

Hebben jullie hier nog op korte termijn bepaalde ritten gepland staan?
Ik kom zelf uit Deventer en zie dat daar op Deventer en omstr.forum weinig wordt ondernomen...
Topic beetje dood hier zo weinig gereden
 
Hoi! Heb vanavond m'n mooie Tuono opgehaald dus ik kan eindelijk weer rijden! Ikben dit weekend wel in voor een ritje!
 
Zijn er eigenlijk nog leuke motorclubs in de buurt? Als ik rond kijk op internet zie ik vooral wat anwb-achtige gezelschappen van mijn ouders' leeftijd. Superleuk natuurlijk, maar ik zoek zeg maar wat meer in de barbecue, feestjes en gezelligheidachtige sfeer met dertigers enzo. Bestaat zoiets?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan