Voorstellen

Freehome13

Rookie
20 feb 2017
2
0
Hallo forum gebruikers!

Even beginnen met mezelf. Ik ben Edward 19 jaar jong en kom uit Zeeland.
Op het moment van schrijven heb ik nog geen rijbewijs (B wel maar nog niks van A).
Proefles staat gepland voor 28 maart en hierna is het de bedoeling om zo snel mogelijk na mijn 20e verjaardag 2 mei te gaan lessen en examen te doen.
Zoals de kenner dan zou weten gaat het om A2. Hier zit ik dus met de 35 kW restrictie. Voor motoren ben ik mezelf al een beetje aan het orienteren en viel mijn oog op een Suzuki Bandit 600. Schitterend machien vind ik maar deze zit natuurlijk boven de 35 kW.
Nou zijn er hele mooie kitjes beschikbaar om dit te doen/laten doen. Er zat nog wel wat verschil in. Je kan hem op kenteken laten zetten en iets met een uitdraai oid.
Wat is hiertussen het verschil en wat is de beste manier om deze hierna eventueel ook weer terug te zetten. En voor mij als student zijnde ook belangrijk; wat kost het?

Verder zijn er natuurlijk nog andere fietsen ook die interessant zijn en waar ik zeker naar ga kijken. Nou ben ik ook benieuwd wat jullie een mooie fiets vinden die voor A2 geschikt is.
En tuurlijk, er gaat allereerst proefgereden worden ;) .
Waarvoor wil ik hem gaan gebruiken: Woon-werk verkeer, tourtjes in het weekend/vrije dagen maar natuurlijk wel zo veel mogelijk rijden.
Kleding ben ik nog niet helemaal over uit maar dit komt vanzelf wel goed!

Ik ben benieuwd naar jullie meningen en jullie gaan me hier hopelijk vaker zien! *O*
 
:W Edward
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan