Triumph koffers witte vlekjes?

Ja, ik zie het al, u bent door de pekel gereden. Da's nou jammer.
Dat had u niet moeten doen. Daar zijn ze niet voor gemaakt.
Als je je motor mooi wilt houden, ondanks pekel, moet je voorzorgsmaatregelen nemen.
Dat hebt u zichtbaar niet gedaan.
"Ik heb de motor gister bij u gekocht. Kennelijk zijn dit zaken die u weet en ik niet. U had mij hier op moeten wijzen gezien uw ervaring en kennis en het feit dat ik net serieuze pegels bij u heb achtergelaten. "
Etc
 
"Ik heb de motor gister bij u gekocht. Kennelijk zijn dit zaken die u weet en ik niet. U had mij hier op moeten wijzen gezien uw ervaring en kennis en het feit dat ik net serieuze pegels bij u heb achtergelaten. "
Etc

Jij loopt vast en zeker ook bij een kleding winkel binnen met de verwachting dat ze je exact gaan vertellen wélk wasmiddel je wel én welke wasmiddel je niet mag gebruiken voor het wassen van je onderbroeken?
 
Laatst bewerkt:
Dat laatste is misschien wel 't meest zinvolle wat ik hier lees ;) The First Cut Is The Deepest

full


Niet eerst in dit pokkeweer met gepekelde wegen de bikkel zijn (of was het alleen maar uithangen) en vervolgens als de eerstbeste mooiweerrijder piepen dat je vers gepoetste motor niet helemaal ongeschonden uit die strijd komt. De koffers zullen van een toeleverancier zijn en een andere behandeling (niet) hebben gehad. Nee, het is niet leuk om het eerste plekje of krasje te zien, maar het is geen salontafel ornament.
 
En dat heb ik dan weer net niet staan :+ Krast dat niet ? Want de koffers zijn nu geborsteld alluminium maar als ik met een microvezel doek er te hard overheen boen krijg ik al kleine krasjes?


wat je nu ziet is nog niets
het wordt veel erger :X vlekjes worden "sporen" alsof er een slak overheen heeft gekropen :?
aluminium prachtig spul :Y als je het maar laat poedercoaten
 
Wat een reacties weer van onze internet helden, Ik ben de mensen dankbaar die wel serieus gereageerd hebben met wat dit kan zijn, en ik ben erachter gekomen dat het kleine beetje pekel wat er misschien nog lag na 1 dag al zulke effecten kan hebben.

Ik ben nog steeds van mening dat dit niet zou mogen op zulke dure koffers, na 8 uur " inwerken" maar daar zullen we het hier niet over eens worden. Of het nieuwe koffers worden of spuiten ben ik nog niet uit.

Voor de duidelijkheid ik kom hier niet om uit te huilen als 1 of andere mooi weer rijder, die de "bikkel" uitgehangen heeft. Als ik dit geweten had had ik ze eerst laten spuiten in de blanke lak en als dat nog niet voldoende geholpen had dan was het mijn risico... Nu was het onwetendheid.
 
Jij loopt vast en zeker ook bij een kleding winkel binnen met de verwachting dat ze je exact gaan vertellen wélk wasmiddel je wel én welke wasmiddel je niet mag gebruiken voor het wassen van je onderbroeken?
Ja. Weet niet wat voor pauperwinkels jij komt.

_O- _O- _O-
 
Wat een reacties weer van onze internet helden, Ik ben de mensen dankbaar die wel serieus gereageerd hebben met wat dit kan zijn, en ik ben erachter gekomen dat het kleine beetje pekel wat er misschien nog lag na 1 dag al zulke effecten kan hebben.

Ik ben nog steeds van mening dat dit niet zou mogen op zulke dure koffers, na 8 uur " inwerken" maar daar zullen we het hier niet over eens worden. Of het nieuwe koffers worden of spuiten ben ik nog niet uit.

Voor de duidelijkheid ik kom hier niet om uit te huilen als 1 of andere mooi weer rijder, die de "bikkel" uitgehangen heeft. Als ik dit geweten had had ik ze eerst laten spuiten in de blanke lak en als dat nog niet voldoende geholpen had dan was het mijn risico... Nu was het onwetendheid.
Wat zei de dealer?

Inderdaad onwetendheid maar daar had je best op gewezen mogen worden vind ik.
 
uit zijn eerste post maak ik op dat hij wist dat pekel schade veroorzaakt anders had hij niet geschreven dat hij nooit door de pekel had gereden. had de dealer hem dan ook moeten waarschuwen wanneer de pekel verdwenen was of mag je wel van een beetje gezond verstand uitgaan. als ze weken lang strooien dan is die pekel niet plotseling verdwenen als de temperatuur weer boven nul komt.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan