Jerryt's eigenbouw deel 9

Alleen subframevword alu😇
Hoe is het met jouw aluzoektocht?
 
Alukont in progress,alusubframe is klaar👍
full
 
Zijn dit gekochte voorgebogen bochtstukken?
Of maak je die zelf?Zou je in dit geval kunnen laten zien hoe je dat dan buigt ?
greetz mielko

Nope,had ik nog liggen,voor mijn buigmachine heb ik minimaal 2mm wanddikte nodig.(deze zijn 1.5)
Heb een cbc uni42 buiger
 
Laatst bewerkt:
Voor mig is het netjes gelast maar tig was even mooier geweest ja.😇
 
Brug blijft er in,zijn best wel mooie stock bruggen maar er gaat uiteraard niks boven een organische jerrytsingleswinger😁
 
Hey Gerard kun je niet beter de bevestigingsplaat van de tank onderaan de tank lassen? Het lijkt mij niet prettig om daar achter te blijven haken😨
 
Haha,das niet lekker voor zijn klokkespel nee😁
Zit gaat daar nog oplopen,komt goed.
 
Danku.
Morgen met een ploegje ongeregeld naar de motorbeurs! *O* In de trein........nog nooit ingezeten. _O-

full
 
Denk er maar om met de trein, altijd een grote ellende met de NS. Voor morgen alweer problemen voorspeld in verband met harde wind. :X

Kontje van de duc is mooi geworden :}
 
Laatst bewerkt:
~
Denk er maar om met de trein, altijd een grote ellende met de NS. Voor morgen alweer problemen voorspeld in verband met harde wind. :X

Klopt ja,ga je eerst voor je leven(54)met de trein zetten die ns klooijoos minder treinen in om een beetje wind,godzamme😩Niet te geloven.....
 
\
Denk er maar om met de trein, altijd een grote ellende met de NS. Voor morgen alweer problemen voorspeld in verband met harde wind. :X

Klopt ja,ga je eerst voor je leven(54)met de trein zetten die ns klooijoos minder treinen in om een beetje wind,godzamme😩Niet te geloven.....

Als je een persoonlijke ov-chipkaart hebt en deze aanmeld op de NS-site. Dan kun je in ieder geval geld terug krijgen bij vertraging (de helft als je een half uur tot een uur vertraging hebt, vanaf een uur het hele bedrag)

En dan kun je lekker biertjes drinken in de trein joh!
 
Kan niet wachten tot de mijne komt logeren bij je:-)

Hoe zit je door de weeks? Moet met enige regelmaat in Emmeloord zijn dan ben ik al een eindje in de richting dacht ik zo :-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan