Den Bosch en omstreken deeltje 72 Oude tradities

Status
Niet open voor verdere reacties.


*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*



nu nog voor elkaar zien te krijgen dat de plaatjes te zien zijn .




OqmPrWi.jpg
 
Laatst bewerkt:
Beste mensen,

Ik ben nieuw hier op het MF en ik heb misschien wel een achterlijke vraag maar ik stel hem toch. Jullie spreken met regelmaat af zag ik staan nou lijkt het mij wel interessant om ook eens langs te komen dan. Maar kan ik ergens zien wanneer er word afgesproken of moet ik deze topic gewoon nauwlettend in de gaten houden?

Alvast bedankt.
 
Beste mensen,

Ik ben nieuw hier op het MF en ik heb misschien wel een achterlijke vraag maar ik stel hem toch. Jullie spreken met regelmaat af zag ik staan nou lijkt het mij wel interessant om ook eens langs te komen dan. Maar kan ik ergens zien wanneer er word afgesproken of moet ik deze topic gewoon nauwlettend in de gaten houden?

Alvast bedankt.


om te beginnen welkom op mf en in bossche topic.
als er iets afgesproken wordt, dan roept er hier iemand Brand .
en daarop volgend komen degene die zeggen dat ze even langs komen .
meestal wordt er dan door iemand een tijd gevraagd, en door een ander een tijd op gegeven .

dus gewoon hier in de gaten houden .
als je naar de eerste pagina gaat, staat er een kaartje van de plek waar we dan uithangen .
op de industrie terrein de brand
 
om te beginnen welkom op mf en in bossche topic.
als er iets afgesproken wordt, dan roept er hier iemand Brand .
en daarop volgend komen degene die zeggen dat ze even langs komen .
meestal wordt er dan door iemand een tijd gevraagd, en door een ander een tijd op gegeven .

dus gewoon hier in de gaten houden .
als je naar de eerste pagina gaat, staat er een kaartje van de plek waar we dan uithangen .
op de industrie terrein de brand


Bedankt, de locatie heb ik inderdaad al gezien dus dan hou ik het hier wel in de gaten.
 
Beste mensen,

Ik ben nieuw hier op het MF en ik heb misschien wel een achterlijke vraag maar ik stel hem toch. Jullie spreken met regelmaat af zag ik staan nou lijkt het mij wel interessant om ook eens langs te komen dan. Maar kan ik ergens zien wanneer er word afgesproken of moet ik deze topic gewoon nauwlettend in de gaten houden?

Alvast bedankt.


:W :W :W :W Welkom hier :W :W :W :W


Wat voor motor rij jij of doe je het zelfde als ik en kom je met de auto 8-) 8-) 8-)
 
:W :W Ja, gaat wel hoor, gezonder en mager *kuch* en mijn kapsel begint steeds meer op dat van jou te lijken :+ En met jullie?

Hier alles goed *O* *O* *O*
Echt mager tegenwoordig maar dat komt door het getrouwd zijn
Nog minder haar als dat ik al had maar komt door het getrouwd zijn
Bijna blut maar dat komt door het getrouwd zijn
Veel van huis maar dat komt door het getrouwd zijn
Niks te vertellen thuis maar dat komt door het getrouwd zijn
Nee kan echt niet klagen hoor *O* *O* *O* *O*

Ge moet maar eens een keertje langs de Brand komen kennen we bijkletsen want als ik dat allemaal hier neer moet zetten dan is het topic zo vol :Y :Y :Y

Maar goed om te horen dat het goed met je gaat :t :t :t
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan