fz1 en fz8 ontmoetingsplek

En één vanaf de voorkant, de rimstriping heb ik van het weekend er pas opgemaakt (op deze foto zat het er dus nog niet op). *D
full
 
Hieronder een lijstje wat er allemaal al aan extra's op zitten:

-Titax rem en koppelingshendel
-Stalenremleiding
-Bar-end spiegels
-Ixil einddemper
-R&G valdoppen
-R&G kentekenplaathouder
-R&G uitlaathouder
-Andere hugger in kleur
-Kleine led-knipperlichten voor en achter.
-Rimstriping
 
Haha dacht toch heel even dat we dezelfde spiegels hadden. Ik overweeg sowieso nieuwe omdat de huidige spiegels wel heel erg trillen op hogere snelheden op de snelweg.

[afbeelding]


Die spiegels heb ik onlangs ook gemonteerd. Nog niet mee gereden. Gelukkig waren ze niet zo duur, want ik haat trillende spiegels.
Dat ruitje, van welk merk is dat? Ik heb dit model nooit eerder gezien. Beschermt het ook een beetje?
 
Top, dankjewel....

Ik blijf de kleine 'originele' toch wel het minst lelijk vinden ;)

Zonder ruit is vind ik FZ1n gewoon het mooist.. (maar dat is persoonlijk natuurlijk).

Ik heb de FZ1n pas kort, en heb hem eigenlijk nog niet getest zonder ruitje. Ik ga deze wanneer het wat beter weer wordt er even afhalen, want zonder is idd minstens net zo mooi. Even kijken wat het verschil nu echt is op de snelweg.
Het kan wel eens fijn zijn (voor langere stukken) als je af en toe even plat kan en dat de wind over je heen gaat. Dat doet dit ruitje perfect en ondervind in normale houding geen turbulentie.
Vind dit Puig ruitje in ieder geval zeker niet misstaan *D
 
Laatst bewerkt:
Ik heb overigens dit setje erop zitten, maar bied deze te koop aan.
Is een opklapbaar rem-koppelinghendel setje van V-trec.
Hij is zeer degelijk, maar van mij hoeven ze niet opklapbaar te zijn en heb een "normaal" set op het oog.
Bij interesse even een PM ;)
full
 
Ik heb de FZ1n pas kort, en heb hem eigenlijk nog niet getest zonder ruitje. Ik ga deze wanneer het wat beter weer wordt er even afhalen, want zonder is idd minstens net zo mooi. Even kijken wat het verschil nu echt is op de snelweg.
Het kan wel eens fijn zijn (voor langere stukken) als je af en toe even plat kan en dat de wind over je heen gaat. Dat doet dit ruitje perfect en ondervind in normale houding geen turbulentie.
Vind dit Puig ruitje in ieder geval zeker niet misstaan *D

Heb van de week mijn ruitje van ermax er af gehaald en gisteravond meteen maar 2 uurjes lekker wezen touren. Zo veel rustiger nu dat het rusten achter het schermpje nog niet in mij is opgekomen.
Nu baal ik er alleen van dat ik dit pas na een jaar heb geprobeerd!

Mocht je er nog andere (knipper)lichten willen monteren. Kun je er één handeling van maken!
 
Heb van de week mijn ruitje van ermax er af gehaald en gisteravond meteen maar 2 uurjes lekker wezen touren. Zo veel rustiger nu dat het rusten achter het schermpje nog niet in mij is opgekomen.
Nu baal ik er alleen van dat ik dit pas na een jaar heb geprobeerd!

Mocht je er nog andere (knipper)lichten willen monteren. Kun je er één handeling van maken!

Heb gister avond het ruitje eraf gehaald, oogt inderdaad een stuk strakker zo. Bovendien een werkje van nog geen 10 minuten dus mocht ik een lange rit in de planning hebben, schroef ik hem voor die ene rit wel terug. Nu nog wachten op beter weer! :]
 
Heb gister avond het ruitje eraf gehaald, oogt inderdaad een stuk strakker zo. Bovendien een werkje van nog geen 10 minuten dus mocht ik een lange rit in de planning hebben, schroef ik hem voor die ene rit wel terug. Nu nog wachten op beter weer! :]


Precies!!
 
Iemand ervaring met het voorlicht(dimlicht) dat het niet meer doet? Zodra ik de contactsleutel omdraai naar ON zonder dat ik de motor daadwerkelijk start brand het rode gedeelte in de foto hieronder. Zodra je motor start hoort het blauwe gedeelte toch ook aan te gaan of ben ik nou gek?

2qkpegw.png


Een maat van me vertelde dat m'n licht slecht zichtbaar was omdat alleen het rode gedeelte brandde, dus vandaar m'n vraag. Groot licht doet het overigens wel.
 
Laatst bewerkt:
Iemand ervaring met het voorlicht dat het niet meer doet? Zodra ik de contactsleutel omdraai naar ON zonder dat ik de motor daadwerkelijk start brand het rode gedeelte in de foto hieronder. Zodra je motor start hoort het blauwe gedeelte toch ook aan te gaan of ben ik nou gek?

[afbeelding]

Een maat van me vertelde dat m'n licht slecht zichtbaar was omdat alleen het rode gedeelte brandde, dus vandaar m'n vraag. Groot licht doet het overigens wel.

FF lezen
 
Iemand ervaring met het voorlicht(dimlicht) dat het niet meer doet? Zodra ik de contactsleutel omdraai naar ON zonder dat ik de motor daadwerkelijk start brand het rode gedeelte in de foto hieronder. Zodra je motor start hoort het blauwe gedeelte toch ook aan te gaan of ben ik nou gek?

[afbeelding]

Een maat van me vertelde dat m'n licht slecht zichtbaar was omdat alleen het rode gedeelte brandde, dus vandaar m'n vraag. Groot licht doet het overigens wel.


Ik den zelf dat je lamp stuk is.
Je bovenste zou wel een stads licht zijn, de onderste dimlicht en grootlicht in 1 lamp waarvan dimlicht kapot is.
Nieuwe lamp erin en zou het weer moeten doen.
 
Vrijdag op de motorbeurs gezocht naar leuke accessoires voor de motor, maar niet echt iets gevonden.

Op de Barracuda stand al wel de B-lux IDEA knipperlichten gezien, en ja die bevallen wel!
Jammer genoeg pas vanaf eind maart leverbaar en niet te bestellen op de beurs, dit maar via internet gedaan.

Meteen een verkorte kentekenhouder uitgezocht van Rizoma, en een achterlicht unit van Motodynamic. Wat een prachtig lichtbeeld heeft deze LED unit(https://www.youtube.com/watch?v=ZeWvZtUv3Bg). Of ik de knipperlicht functie ga gebruiken ben ik alleen nog niet uit. officieel is het 12 of 18 cm tussen de lampen, maar het gaat mij om het goed duidelijk zijn. mogelijk is het duidelijk en veilig als ik de knipperlichten dubbel uitvoer. Maar eens uitzoeken als het gemonteerd zit volgende maand.

 
Laatst bewerkt:
Hallo, wie kan mij aan een aansluitschema helpen van een Gipro x voor een Fz1n van 2009?

Mvg Rene
 
Hallo, wie kan mij aan een aansluitschema helpen van een Gipro x voor een Fz1n van 2009?

Mvg Rene

Kijk even op de site van Healtech daar kun je bij gipro x install guides vinden. Bij de supplementary manuals staat zelfs de Fz1 met foto's en al.
Ik heb het hier ook op papier allemaal voor me liggen . Wil het wel voor je kopiëren en opsturen hoor.
 
Laatst bewerkt:
Hallo,
Wie heeft er een rearset gemonteerd op z'n fiets?
Welk merk, de prijs en de ervaring?

Tevens vraag omtrent stalen remleidingen.
Welk merk, de prijs en de ervaring?

Heb een rizoma stuur gemonteerd en de originele remleiding zit heel strak.

Alvast bedankt.
 
Hallo,
Wie heeft er een rearset gemonteerd op z'n fiets?
Welk merk, de prijs en de ervaring?

Tevens vraag omtrent stalen remleidingen.
Welk merk, de prijs en de ervaring?

Heb een rizoma stuur gemonteerd en de originele remleiding zit heel strak.

Alvast bedankt.

Rearset Rizoma . Ik vind het mooi en diverse verstel mogelijkheden . Prijs is volgens mij ruim 500,-. Dit heb ik er niet voor gegeven en dat zou ik ook nooit doen ( maar ieder zijn portemonnee ). Gelukkig voor mij liep ik er voor een mooi prijsje tegenaan. :)

1k0.jpg


Stalen remleiding heb ik ook . Deze zaten er al op dus merk en prijs weet ik niet.
Verder bevallen ze wel.
 
Stalen remleiding van Melvin. Prijzig Ivm ABS op mijn motor. Veel mogelijkheden. Snelle levering en goed te monteren. Meeste goedkopere sets zijn niet voor motoren met abs.

Ook op maat te bestellen.
 
Kijk even op de site van Healtech daar kun je bij gipro x install guides vinden. Bij de supplementary manuals staat zelfs de Fz1 met foto's en al.
Ik heb het hier ook op papier allemaal voor me liggen . Wil het wel voor je kopiëren en opsturen hoor.


Thanks.
 
Rearset Rizoma . Ik vind het mooi en diverse verstel mogelijkheden . Prijs is volgens mij ruim 500,-. Dit heb ik er niet voor gegeven en dat zou ik ook nooit doen ( maar ieder zijn portemonnee ). Gelukkig voor mij liep ik er voor een mooi prijsje tegenaan. :)

[afbeelding]

Stalen remleiding heb ik ook . Deze zaten er al op dus merk en prijs weet ik niet.
Verder bevallen ze wel.

Bedankt,
Ik zou ook het liefst de set van rizoma bestelllen maar vindt het een hoop geld.
Heb op de motorbeurs van Valter moto ook een hele mooie set gezien.
Scheelde toch een hoop centjes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan