Laat je Aprilia Pegaso ff zien

Ik heb hetzelfde probleem met het lampje van de koelvloeistoftemperatuur.
Volstaat het losmaken van de 5 boutjes op het dashboard?

Ik weet het je helaas niet te vertellen.
Maar misschien dat je hier even een kijkje moet nemen.
Kijk via de zoekfunctie even op "dashboard" en de hits vliegen je om de oren *D
 
Laatst bewerkt:
Hoi, bijna ook een Pegaso rijder hier...Ga er vd week naar kijken..Ik loop graag op de zaken vooruit, maar welke maat aansluiting uitlaat heeft de Pegaso (1995)? Hoeveel mm is dat?
 
... welke maat aansluiting uitlaat heeft de Pegaso (1995)? Hoeveel mm is dat?

Dag Radjatoe,

Leuk dat je jouw vraag hier stelt, maar ik maak uit de reacties op dat er vooralsnog geen antwoord gaat komen.
Het spijt me, maar ik kan je hier ook niet bij helpen.
Mocht ik nog iets vinden ... succes!
 
Hoi, bijna ook een Pegaso rijder hier...Ga er vd week naar kijken..Ik loop graag op de zaken vooruit, maar welke maat aansluiting uitlaat heeft de Pegaso (1995)? Hoeveel mm is dat?

Is 95 zelfde als 98? Anders kan de originele opmeten, die liggen hier nog.

En nog geslaagd met kijken naar een Peg?
 
Laatst bewerkt:
De Pegaso bestaat al een aantal jaren en in diverse uitvoeringen.
Verbaast mij alleen dat je ze haast niet ziet rijden. Wellicht ligt dit aan de regio's waar ik rij.
Het mooie, toerrijke Voorne-Putten, Zuid-Holland en Noord-Holland tot Amsterdam.
Rijden er nog wel Pegaso's rond in Nederland?
 
Ik rij vrijwel dagelijks over de N57 van het wondermooie Goeree Overflakkee naar Rozenburg (en v.v.), met mijn Pegaso Trail.

Voornamelijk woon werk-verkeer.

Perfecte motor voor deze afstand (32km, enkele reis) behalve de windbescherming dan.
Maar hiervoor heb ik een zelfgemaakt windscherm gemonteerd.
Over het uiterlijk van dit scherm heb ik nog geen complimenten mogen ontvangen, maar hij werkt zo goed, dat ik niet meer zonder wil.
 
Nou, ik zit nog steeds te wachten wanneer ik haar mag ophalen...en dat al sinds vorige maand..Geen reacties op PB's... Dus gewoon maar verder wachten...of misschien kent iemand degene zodat ik er een belletje aan kan wagen? (bassjunky is zijn nick)
 
Nou, ik zit nog steeds te wachten wanneer ik haar mag ophalen...en dat al sinds vorige maand..Geen reacties op PB's... Dus gewoon maar verder wachten...of misschien kent iemand degene zodat ik er een belletje aan kan wagen? (bassjunky is zijn nick)

Zoek je nog een pegaso? Heb er nog 1 te koop, staat hier op het forum en op MP *O*
 
Nou, ik zit nog steeds te wachten wanneer ik haar mag ophalen...en dat al sinds vorige maand..Geen reacties op PB's... Dus gewoon maar verder wachten...of misschien kent iemand degene zodat ik er een belletje aan kan wagen? (bassjunky is zijn nick)

Huh ... ik begrijp dus dat je met Bassjunky a.k.a Bart uit Winschoten een afspraak heb (bezichtigen of kopen oid), maar dat je al een maand geen contact meer krijgt?
Das meest geen goed teken, maar het komt vaker voor.

Ik had laatst ook gereageerd op een advertentie, tot wel drie keer aan toe (serieuze berichten only) .... geen reactie niks B|
Ik ga er dan maar vanuit dat de motor al verkocht is en men vergeten is om de advertentie te verwijderen ofzo.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Maar net als vriend RapidSM, heb ook ik mijn motor (in principe) te koop staan.
Altijd en beetje een welles nietes dingetje, want een Pegaso is nou eenmaal een hartstikke leuke fiets!
Mocht je toch nieuwsgierig zijn check deze link dan maar eens ;)
 
Laatst bewerkt:
Nou, ik zit nog steeds te wachten wanneer ik haar mag ophalen...en dat al sinds vorige maand..Geen reacties op PB's... Dus gewoon maar verder wachten...of misschien kent iemand degene zodat ik er een belletje aan kan wagen? (bassjunky is zijn nick)

Als ik zijn Motorstek zo eens even bekijk, rijd de beste man al zeker drie jaar geen Pegaso meer.
 
Als ik zijn Motorstek zo eens even bekijk, rijd de beste man al zeker drie jaar geen Pegaso meer.
Maar hij heeft sinds 27-01-2017 idd een Pegaso te koop ... dus toch.
Gewoon nog even geduld hebben joh, het is nog maar een paar dagen geleden dat hij reageerde.
Ik zat vroeger ook nog weleens 2 tot 3 weken in het buitenland, en had ivm kosten mijn internet nou ook niet dagelijks aan staan.
Wacht het nog even af, en anders worden er hier door RapidSM en mij nog twee mooie (maar aanzienlijk duurdere) Peg's aangeboden haha!
 
Laatst bewerkt:
Hij heeft al een keer gereageerd op mijn pb, ik was de 2e in de lange rij met kopers...Blijkbaar was nr 1 het zat met het wachten en ziet dus vd koop af..
Maar ja, nu wachten dus op wanneer ik hem kan ophalen :}
 
Ja idd het is hier een mooie omgeving voor een de peg. Ik rijd zelf ook graag op de kleine weggetjes hier in de omgeving en op de Veluwe. Daar in zelfs nog wat onverharde paden voor de liefhebber.

Daar heb je ook mooie bossen met bospaden om te rijden zeker?
 
Ja idd het is hier een mooie omgeving voor een de peg. Ik rijd zelf ook graag op de kleine weggetjes hier in de omgeving en op de Veluwe. Daar in zelfs nog wat onverharde paden voor de liefhebber.

Misschien een idee om een keer een onverhard toertje op te zetten.
Op mij kan je dan ABSOLUUT rekenen, en viezer hoe beter :t
 
Kleine update overigens:

Mijn motortje staat momenteel bij de garage, waarschijnlijk met een lekke koppakking.
Bougie is nat + het koelvloeistof niveau zakt telkens.
Garage heeft het koelvloeistof systeem al twee dagen onder druk gezet, maar er is géén lekkage aan de BUITENzijde ...
Dus deze gaat eerdaags uit elkaar '(
 
Ik ben me ondertussen aan het oriënteren voor dubbel licht op de motor.
Ben uitgekomen bij Doubletronics
Kost voor de Pegaso zo'n €80,-
Maar op de jaarbeurs volgende week €70,-.

Iemand ervaring hiermee?
Of misschien alternatieven?
 
Kan iemand mij hier misschien vertellen of het parkeerlichtje normaal gesproken mee brand met je dimlicht?
Zoals ik al liet weten staat mijn motor momenteel bij de dealer, en kan ik het zelf dus niet even checken.

Maar mocht dat het geval zijn, is het misschien wel leuk om het originele bolletje te vervangen door een gekleurd versie.
Bijvoorbeel geel of rood oid ..

Iemand ervaring?
Brand'ie mee met dimlicht?
 
Opgehaald idd, heeft wat TLC nodig...was/is donkergroen met een zilveren voorkuip... 2003 650ie met 35000 km.

Voor het mooie komt er een renthal stuurtje met stuurrol, UFO voorspatbord(snaveltje) rizoma spiegels, rizoma handvatten op. KLeurstelling gaat matzwart met mat-oranje(KTM) worden.. Tevens 2 akrapovic dempers onderweg.. Achterbandje wordt een Mitas E07, de huidige is goed vierkant met weinig profiel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan