Triumph Speed Triple topic deel 51

Status
Niet open voor verdere reacties.
full

Plaatje van mijn vorige triple.

Ik ben nogal een poetser en mijn nieuwe is mat dus ben benieuwd.
Welke spullen gebruiken jullie voor de matte lak?
 
Laatst bewerkt:
Hallo allen,

Ik ben Rob, best nieuw op mf. Ik las net over de zwakke punten over de speed, maar weet iemand deze punten van een nieuwer type (2011)? Ik was eigenlijk op zoek naar een street triple R, maar nu is er een speed triple uit 2011 op me pad gekomen, en daar ging mijn hartje toch sneller van kloppen als bij de 675.

Groeten
 
Weet een van jullie of de teller van een 2008 model een op een op een 2006 fiets past?

Mijn toerenteller is er mee opgehouden. Ik rijd volgens mijn teller met +/- 25000 rpm door m'n woonwijk heen (hij is helemaal doorgedraaid tot voor de dagteller en gaat niet meer terug).
 
[afbeelding]
Plaatje van mijn vorige triple.

Ik ben nogal een poetser en mijn nieuwe is mat dus ben benieuwd.
Welke spullen gebruiken jullie voor de matte lak?

Ik gebruik de autozeep van de action. Kost een euro voor een fles en gebruik hem voor m'n hele motor. Maakt volgens mij niet zoveel uit of je lak mat of glanzend is.

Voor de zwarte plastic delen gebruik ik nog altijd wd40 erachteraan.
 
Ik gebruik de autozeep van de action. Kost een euro voor een fles en gebruik hem voor m'n hele motor. Maakt volgens mij niet zoveel uit of je lak mat of glanzend is.

Voor de zwarte plastic delen gebruik ik nog altijd wd40 erachteraan.
WD40 op plastic? :?
Dat spul heeft toch een bijtende werking?
 
Hallo allen,

Ik ben Rob, best nieuw op mf. Ik las net over de zwakke punten over de speed, maar weet iemand deze punten van een nieuwer type (2011)? Ik was eigenlijk op zoek naar een street triple R, maar nu is er een speed triple uit 2011 op me pad gekomen, en daar ging mijn hartje toch sneller van kloppen als bij de 675.

Groeten
Niet echt alleen honkietonkie schijven :r
 
Weet een van jullie of de teller van een 2008 model een op een op een 2006 fiets past?

Mijn toerenteller is er mee opgehouden. Ik rijd volgens mijn teller met +/- 25000 rpm door m'n woonwijk heen (hij is helemaal doorgedraaid tot voor de dagteller en gaat niet meer terug).
Volgens mij wel weet het niet zeker.
 
Weet een van jullie of de teller van een 2008 model een op een op een 2006 fiets past?

Mijn toerenteller is er mee opgehouden. Ik rijd volgens mijn teller met +/- 25000 rpm door m'n woonwijk heen (hij is helemaal doorgedraaid tot voor de dagteller en gaat niet meer terug).

Schaamteloze kick. Maar heeft iemand een idee? Of kan ik beter op zoek naar een Koso teller ofzo.
 
Hallo allen,

Ik ben Rob, best nieuw op mf. Ik las net over de zwakke punten over de speed, maar weet iemand deze punten van een nieuwer type (2011)? Ik was eigenlijk op zoek naar een street triple R, maar nu is er een speed triple uit 2011 op me pad gekomen, en daar ging mijn hartje toch sneller van kloppen als bij de 675.

Groeten

Motor kent geen kwaaltjes :N foutloos... Gewoon perfect :Y ;)

Oh ja, behalve de accu :+


full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan