Yamaha TRX850 topic deel 10

Laatst bewerkt:
Ik heb alleen maar tegen Mariska hoeven te liegen om haar naar de studio te krijgen....
Dat was best nog lastig....haha!

Maar dit wordt echt leuk, de circuittraining van Zeelenberg Racing is in november, dus na komend seizoen. Dat is wel mooi, dan kan Mariska nog mooi vooraf meer ervaring opdoen en verder groeien. zodat ze een goede basis voor de training in Spanje heeft.
Dan heeft dat denk ik ook echt effect!

Iedereen bedankt voor de leuke reacties!
 
Aangezien Mariska al een afspraak had gemaakt met een ander team voor de 4 uurs race op Assen, zijn we weer op zoek naar een 4e coureur!

Wie wil er meedoen? je moet wel een racelicentie hebben en TRX rijden.

kosten voor deelname € 210,00 inchrijfgeld Plus een Daglicentie van RSZ Motorsport (MON)

qua rondetijden zullen we denk ik tussen de 2.05 en 2.15 zitten op Assen, dus denk je dat je er bij past, graag aanmelden! Ook zijn we nog een paar enthousiaste helpers nodig voor de techniek en bij de wissels.

groet, Pieter, Robert en Martien
 
Super bedankt voor alle toffe reacties over de uitzending...
Ik heb er al onwijs veel zin in!
 
Aangezien Mariska al een afspraak had gemaakt met een ander team voor de 4 uurs race op Assen, zijn we weer op zoek naar een 4e coureur!

Wie wil er meedoen? je moet wel een racelicentie hebben en TRX rijden.

kosten voor deelname € 210,00 inchrijfgeld Plus een Daglicentie van RSZ Motorsport (MON)

qua rondetijden zullen we denk ik tussen de 2.05 en 2.15 zitten op Assen, dus denk je dat je er bij past, graag aanmelden! Ook zijn we nog een paar enthousiaste helpers nodig voor de techniek en bij de wissels.

groet, Pieter, Robert en Martien
Wil je meedoen: Check! :Y
Kosten: Check! :Y
Rondetijden? Check :Y (No worries)
Licentie? Check :Y
TRX? :N Helaas.......


FZS 1000 ook goed? :t
 
Laatst bewerkt:
Aangezien Mariska al een afspraak had gemaakt met een ander team voor de 4 uurs race op Assen, zijn we weer op zoek naar een 4e coureur!

Wie wil er meedoen? je moet wel een racelicentie hebben en TRX rijden.

kosten voor deelname € 210,00 inchrijfgeld Plus een Daglicentie van RSZ Motorsport (MON)

qua rondetijden zullen we denk ik tussen de 2.05 en 2.15 zitten op Assen, dus denk je dat je er bij past, graag aanmelden! Ook zijn we nog een paar enthousiaste helpers nodig voor de techniek en bij de wissels.

groet, Pieter, Robert en Martien

Enthousiaste helpers, is dat voor't weekend, doordeweekse dagen ? Aard werkzaamheden, kun je daar iets meer over zeggen ?

Ben zelf enthousiaste TRX/TDM rijder en verricht zelf onderhoud als kleppenstellen, ombouw naar YZF voorvork etc.
 
Laatst bewerkt:
op de dag van de race 6 juni is er in de paddock wat extra hulp nodig, 2 - 3 personen die zorgen voor benzinetanken, technische controle van de motoren.
en tijdens het wisselen: de rijder die terugkomt opvangen,de transponder overzetten van de ene motor op de andere en dan vertreksein geven.

Ik moet ook Mariska nog wat helpen tussendoor, maar het is fijn dat er nog iemand is met technische TRX kennis als zij toevallig binnenkomt en ik op de baan ben.

groet,

Pieter
 
Wil je meedoen: Check! :Y
Kosten: Check! :Y
Rondetijden? Check :Y (No worries)
Licentie? Check :Y
TRX? :N Helaas.......


FZS 1000 ook goed? :t

Ik zet je even op reserveplek, voorkeur gaat uit naar een TRX, maar misschien kunnen we daar nog een mouw aan passen. :)

groet,
Pieter
 
op de dag van de race 6 juni is er in de paddock wat extra hulp nodig, 2 - 3 personen die zorgen voor benzinetanken, technische controle van de motoren.
en tijdens het wisselen: de rijder die terugkomt opvangen,de transponder overzetten van de ene motor op de andere en dan vertreksein geven.

Ik moet ook Mariska nog wat helpen tussendoor, maar het is fijn dat er nog iemand is met technische TRX kennis als zij toevallig binnenkomt en ik op de baan ben.

groet,

Pieter

Dank voor de toelichting, datum gaat het niet lukken :N
 
Ik zet je even op reserveplek, voorkeur gaat uit naar een TRX, maar misschien kunnen we daar nog een mouw aan passen. :)

groet,
Pieter
Gaaf. Overigens is de Fazer wel in straattrim (incl. handvatverwarming, koffer en navigatie _O- )

Levert in ieder geval mooie beelden op.......
 
Koffers en spiegels moet er in ieder geval af...
lampen afplakken...

blijft er geen straattrim over!
haha!
 
Pieter

Het is dus de bedoeling bij de 4h van Assen dat iedereen met zijn eigen motor de baan op gaat. Ik ga eens kijken voor de racelicentie hier in Belgie en het kostenplaatje eens doornemen. Moeten oliedop, remmen... etc. geborgd zijn? Olieopvangbak aanwezig?

Groetjes
Bart
 
Terug
Bovenaan Onderaan