Maverick Vinales

Wat op zijn helm staat heeft niks met YFR te maken ......Bradl etc. rijden toch ook met Red Bull op de helm en zie je bij Ten Kate ook niet op de Honda's.
Volgens mij is het juist vanwege de komst van Bradl naar het World Superbike Honda team van Ten Kate wel de bedoeling dat de motoren dit seizoen in Red Bull kleuren worden uitgedost: bericht van Racesport van 17 november 2016

Lijkt mij dat het e.e.a. wel degelijk iets met elkaar te maken heeft.
 
Volgens mij is het juist vanwege de komst van Bradl naar het World Superbike Honda team van Ten Kate wel de bedoeling dat de motoren dit seizoen in Red Bull kleuren worden uitgedost: bericht van Racesport van 17 november 2016

Lijkt mij dat het e.e.a. wel degelijk iets met elkaar te maken heeft.

Juistem. Om vergelijkbare redenen reed JL de afgelopen jaren met Monster in plaats van met Rockstar rond. Dit omdat Rossi Monster meenam naar Yamaha. Weet niet of JL Monster houdt als persoonlijke sponsor nu hij bij Yamaha weg is.
 
Is toch zijn wintertest helm...?

Neen, deze helm is door het team "gepresenteerd" als helm voor 2017.

Z'n test helm zag er anders uit..

8625bb6691c0cdbdaa3d73a2e8bc8c05.jpg
 
Heerlijk !!

Denk dat ze zich bij Honda en Ducati nog wel ff achter de oren krabben nu ze daar opgescheept zitten met Pedrosa en Lorenzo
 
Lorenzo zit er anders ook goed bovenop.. het scheelt echt maar een paar tiende en het is maar de vraag wie echt het achterste van z'n tong heeft laten zien.

Maar Vinales overheerst tot nu toe
 
Lorenzo zit er anders ook goed bovenop.. het scheelt echt maar een paar tiende en het is maar de vraag wie echt het achterste van z'n tong heeft laten zien.

Maar Vinales overheerst tot nu toe

Het grootste deel zit er toch goed bij !
Maar bij ducati hadden ze waarschijnlijk na de valencia test het idee dat ze er al waren met JL.. wat dus nog lang niet zo is.
 
Hij legt de lat wederom aardig hoog. Morgen nog een testdag toch? Denk dat 1.28 rond nog wel mogelijk is...
 
Vinalez rijd super... maar het is een test.. er zijn snellere rondes gereden met de motogp machines op dit circuit....
Wie weet wie waar mee bezig is tijdens de test... Zou hem nog niet als kampioen bestempelen

Maar desondanks, staat ie voorlopig wel aan de top... word weer een mooi jaar...
Hopelijk loopt Lorenzo ook weer wat in, en we hebben er 4 die strijden om de top.. mooi toch ?

betreft Vinalez en Rossi discussie.. eerste die je wilt verslaan is je team maat toch ?
 
Het is idd een test , afhankelijk van vele omstandigheden zoals bijvoorbeeld het weer etc.
Maar een halve seconde verschil is gewoon veel !

ploegje van 4 man krijgen we vooraan toch wel denk ik, Vinales , Rossi , Marquez zitten waarschijnlijk gewoon echt vooraan, daarnaast verwacht ik veel van ianonne en bijvoorbeeld een folger en crutch
 
Hier misschien iets voor de vinales fans ?

Livery 2017

Home made en hij is te koop.!!
full
 
Laatst bewerkt:
Al vaker gepost. :P ;)
Het MOET..;-) 175 euro kosten. Veel geld maar het is allemaal handwerk.

Er zit voor mij ongeveer 85 euro aan materiaal in en zeker 25 uur arbeid.

Dus je begrijpt dat het een hobbyproject is en niet om er rijk van te worden.
 
In februari 2013 heb ik een schilderij gemaakt van Marc Marquez En vroeg toen of dit mss de toekomstige Wereldkampioen Moto GP gaat worden, dit werd door menigeen weggelachen. En sommigen zeiden dat het nog te vroeg was! Maar hij werd t wél................
Nu ben ik bezig met een ander schilderijen stel de vraag: .Maakt Maverick Viñales een kans?
full
 
Hij maakt niet alleen kans, HIJ is de KANS !
en dat geld ook voor MM , Rossi, JL , Dovi , Iannone en misschien wel voor vele anderen
 
Terug
Bovenaan Onderaan