Gespot op Facebook

Martine

MF'er
27 apr 2003
112
0
Dordrecht
In het artikel op Facebook van de Telegraaf "Fors meer motorrijders in 2016" staat een foto van een motorrijder die loopt met zijn motor aan de hand langs de N46. Kenteken duidelijk zichtbaar en een MF-sticker...

Groetjes,

Martine
 
Ik heb geen facebook. Waarom loopt die met de motor aan de hand?

En een mooie stelling.
Alle MF-ers zijn of waren motorrijders, maar niet alle motorrijders zijn of waren MF-ers.
Kan ene Elmo over mee praten.
 
Op Facebook kwam een artikel van de Telegraaf "Fors meer motorrijders in 2016" langs. Er staat een foto van een motorrijder bij die loopt met zijn motor aan de hand langs de N46, hectometerpaaltje 13,7. Kenteken duidelijk zichtbaar en een MF-sticker...

Groetjes,

Martine
 
HTP1_Jos_20161121-_DSC_0080.JPG
 
Ik heb geen facebook. Waarom loopt die met de motor aan de hand?

En een mooie stelling.
Alle MF-ers zijn of waren motorrijders, maar niet alle motorrijders zijn of waren MF-ers.
Kan ene Elmo over mee praten.

Ene Willem/Henk/Dave sinds kort ook. O-)
 
Laatst bewerkt:
Ik zou persoonlijk aan de andere kant van de motor gaan lopen, voor de veiligheid.

denk ik.
 
In het artikel op Facebook van de Telegraaf "Fors meer motorrijders in 2016" staat een foto van een motorrijder die loopt met zijn motor aan de hand langs de N46. Kenteken duidelijk zichtbaar en een MF-sticker...

Groetjes,

Martine

Hij kan de foto opvragen bij de Telegraaf als een mooie herinnering voor later :)
 
Misschien is de foto geposeerd. Maar ben het verder wel met je eens.
Mijn gebrekkige motoriek loopt ook liever aan de linkerkant om de motor te duwen, al is rechts veiliger.
Je weet bovendien ook niet hoe de bermkant is als je daar loopt.
 
Waarom zo moeilijk doen en jezelf in gevaar brengen?

Motor bij de vangrail zetten. Zelf aan de veilige kant van de vangrail gaan staan. ANWB bellen...
 
Waarom zo moeilijk doen en jezelf in gevaar brengen?

Motor bij de vangrail zetten. Zelf aan de veilige kant van de vangrail gaan staan. ANWB bellen...
Mss moest die gozer wel naar een opdracht? Zelf ook een keer gehad: kwam zonder benzine te staan, en geen tijd om te wachten op de ANWB, dus dan maar even zelf lopen.
 
Mss moest die gozer wel naar een opdracht? Zelf ook een keer gehad: kwam zonder benzine te staan, en geen tijd om te wachten op de ANWB, dus dan maar even zelf lopen.
Ik ook, crosser omgebouwd naar Supermotard.. reserve stand bleek amper drie kilometer benzine te geven.
Sta ik halverwege de helling van de Brienenoordbrug. Nou die kom je lopend niet op. _O-
Over de vluchtstrook terug, deels door het gras .. automobiliste haar claxon bleef vervolgens hangen.
Alsof ik niet door heb dat het eigenlijk niet mag. :$ :+
 
N46 afslag Noordwolde / Bedum, grote kans dat hij naar een tankstation wandelt.
Als ik zo dicht bij een tankstation zou zijn, zou ik ook niet gaan zitten wachten op de wegenwacht.
 
N46 afslag Noordwolde / Bedum, grote kans dat hij naar een tankstation wandelt.
Als ik zo dicht bij een tankstation zou zijn, zou ik ook niet gaan zitten wachten op de wegenwacht.
Da's toeval.. dar kreeg ik eens een gebroken krukas..
Zou het iets met aardstralen daar te maken hebben?
 
Terug
Bovenaan Onderaan