The Eye Of The Storm! VTR1000F deel 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat zwart spuiten van zo n kapje doen we natuurlijk zelf floris.
Mijn look a like carbon hugger heb ik ook met een spuitbus satin zwart gespoten, en ja je raad het natuurlijk al. Dat ding is apestrak geworden *O*
Zou het nog een kleine polijstbeurt kunnen geven, maar goed is goed he :t
 
Zou het nog een kleine polijstbeurt kunnen geven, maar goed is goed he :t

Lijkt me ook vrij nutteloos met satin black?

Ik bedoel ook niet dat het te moeilijk zou zijn (heb zelf tenslotte een RS50 compleet zwart, 'apestrak' gespoten). Ik bedoel meer dat je dan altijd nog terug zou kunnen. Ik heb nu 2 kapjes liggen (nja 1 op de motor dan), kan altijd mijn originele grijze er weer terug op (of rood spuiten :+ ). De zwarte heb ik voor 5 euro gekocht als ik het me goed herinner, daar ga ik niet voor schuren/spuiten trouwens.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben een ombouw naar CBR900RR voorvork aan het overwegen.
Deze kom je nog wel eens tegen voor niet al teveel geld namelijk.
Van wat ik kan vinden op internet zou dit een directe uitwisseling moeten zijn, waarbij geen modificaties nodig zijn.
Hierbij zou ik zelfs het VTR voorwiel en remmerij kunnen overzetten.
Enige wat niet zou passen zijn de CBR clip-ons?

Iemand ervaring/tips? :?
 
Esthetisch is het wel een pluspunt zo n upsd.
Maar schijnbaar haal je tov de standaard voorvork met progressieve verenpakket en juiste olie weinig /geen voordeel wat ik lees.
Of bovenstaande waar is weet ik niet.. Ik heb het gelezen op het almachtige www.
 
Zo, tentamens weer voorbij, dus maar eens even de OP ge-updated. (beetje laat :+ )

Rvreeman's rode powerhouse pronkt nu ook in onze VTR kwijllijst, en Thunderbold's foto met heidense SP-1 dempers siert daar nu ook :P
Intussen nog maar even afwachten wanneer ik de motor weer van stal kan halen, vind het weer nog niet echt geschikt. (En heb m'n knie een beetje uit de kom gehad, maandje met een brace)
 
Esthetisch is het wel een pluspunt zo n upsd.
Maar schijnbaar haal je tov de standaard voorvork met progressieve verenpakket en juiste olie weinig /geen voordeel wat ik lees.
Of bovenstaande waar is weet ik niet.. Ik heb het gelezen op het almachtige www.

1e generatie CBR900 voorvork is right side up, net als de storm (lijken wel USD en daarom eenvoudige swap.
Vork zou iets stugger en stijver zijn volgens de geleerden van het internet O-)
Maar is toekomst projectje, ik houd mijn ogen open, mischien dat ik een keer tegen een mooie vork voor een leuke prijs aanloop.
Eerst maar eens wat kilometers maken :]

Zo, tentamens weer voorbij, dus maar eens even de OP ge-updated. (beetje laat :+ )

Rvreeman's rode powerhouse pronkt nu ook in onze VTR kwijllijst, en Thunderbold's foto met heidense SP-1 dempers siert daar nu ook :P
Intussen nog maar even afwachten wanneer ik de motor weer van stal kan halen, vind het weer nog niet echt geschikt. (En heb m'n knie een beetje uit de kom gehad, maandje met een brace)

Bedankt! ben er blij mee :t
Mischien wel binnenkort nog een nieuwe foto als dat kan :$ heb sinds afgelopen weekend ook SP1 dempers *D
 
1e generatie CBR900 voorvork is right side up, net als de storm (lijken wel USD en daarom eenvoudige swap.
Vork zou iets stugger en stijver zijn volgens de geleerden van het internet O-)
Maar is toekomst projectje, ik houd mijn ogen open, mischien dat ik een keer tegen een mooie vork voor een leuke prijs aanloop.
Eerst maar eens wat kilometers maken :]Bedankt! ben er blij mee :t
Mischien wel binnenkort nog een nieuwe foto als dat kan :$ heb sinds afgelopen weekend ook SP1 dempers *D

Ben nu ingelogd op MF met m'n telefoon, dus ik kan het forum voortaan wat beter in de gaten houden. Als je een nieuwe foto hebt kun je 'm ook weer hier plaaten of een bericht sturen :)
Wel even uit nieuwsgierigheid: hoe klinken SP-1 dempers op de Storm? Harder/zachter?
 
Ben nu ingelogd op MF met m'n telefoon, dus ik kan het forum voortaan wat beter in de gaten houden. Als je een nieuwe foto hebt kun je 'm ook weer hier plaaten of een bericht sturen :)
Wel even uit nieuwsgierigheid: hoe klinken SP-1 dempers op de Storm? Harder/zachter?

Goed bezig!
Zal binnenkort even een mooie foto maken als de zon schijnt :t

SP1 dempers klinken mooi vol.
Lekker donker geluid, maar wat wil je anders met zulke dikke potten })
Wel is het behoorlijk gedempt, wat je vooral boven 5000 toeren gaat merken (hoor je alleen nog de wind in je helm), het blijven natuurlijk wel originele uitlaten...
Maar valt mij eerlijk gezegt niets tegen 8-)
En voor de looks neem ik dat iets beschaafdere geluid wel voor lief!

Ps. Tentamens goed afgerond trouwens? ;)
 
Eerste twee voldoendes zijn al binnen, dus de rest komt wss ook wel goed

Als ik het zo hoor met die uitlaten houd ik toch m'n leovince dempertjes. V-twins komen pas echt tot hun recht met open uitlaten vind ik, en de DB-killers kunnen er altijd nog in voor ritjes naar Duitsland of de TT :)

Duurt alleen nog wel een maand voordat ik weer kan rijden, bovendien moet de Storm nog wat onderhoud hebben. (Ben van plan e.e.a. zelf te proberen, €1.400+ voor koppelingsplaten, achterband, remleidingen en een beurtje werd me een beetje te veel :/ )
 
zal ik die mivv's voor een symbolisch bedrag weer terug kopen dan?
Wat een geluid kwam er uit die dingen zeg *O* *O* *O*
;)


Voor mij binnenkort ook een nieuwe foto als het goed is :+ (Rvreemann's Lasers komen 1 dezer dagen bij mij in handen)
 
Laatst bewerkt:
Pakketje is gisteren verstuurd *O*

Met een beetje geluk komt de postbode dus vandaag bij jou langs...

Klopt, hij is langs geweest.. Helaas komen ze altijd op onmogelijke tijden voor de normale mens (lees: met normale werktijden). Morgen worden ze afgeleverd bij een afhaalpunt dus dat komt vast goed!

zal ik die mivv's voor een symbolisch bedrag weer terug kopen dan?
Wat een geluid kwam er uit die dingen zeg *O* *O* *O*
;)

Haha mis je ze? :+ Hier ook..
En hier..
(even posen)

Mochten ze binnenkort weg gaan heb ik al een gegadigde ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb weer wat nieuws te melden *O*
Gisteren een setje CBR900 fireblade wielen kunnen kopen via MP.
Deze zijn een 1 op 1 swap met de firestorm wielen, hiermee ga ik naar 6 spaaks velgen.
Vind het zelf erg mooi staan, enige nadeel is het 16" voorwiel, dus even kijken hoe dat uitpakt in de praktijk.
We blijven bezig... :P

Hoop dit weekend wat foto's te kunnen posten *D
 
Ik heb weer wat nieuws te melden *O*
Gisteren een setje CBR900 fireblade wielen kunnen kopen via MP.
Deze zijn een 1 op 1 swap met de firestorm wielen, hiermee ga ik naar 6 spaaks velgen.
Vind het zelf erg mooi staan, enige nadeel is het 16" voorwiel, dus even kijken hoe dat uitpakt in de praktijk.
We blijven bezig... :P

Hoop dit weekend wat foto's te kunnen posten *D

Misschien een VFR750 voorwiel erin? Of CBR600F. Dacht dat die ook redelijk zouden moeten passen.
 
1e generatie CBR900 voorvork is right side up, net als de storm (lijken wel USD en daarom eenvoudige swap.
Vork zou iets stugger en stijver zijn volgens de geleerden van het internet O-)

Vork van 900RR is beter idd. Maar dat het een RSU is ipv een USP maakt de swap helemaal niks makkelijker. Je moet toch het t-stuk erbij hebben dus maakt geen enkel verschil.

Inderdaad zijn dat mooiere wielen!
Dat 16 inch voorwiel werd op de CBR'en juist weer veel gewisseld tegen t 17inch voorwiel van een andere CBR (of was t VFR)?

Ah gevonden
Oerblade in "van 16 inch naar 17 inch voorvelg CBR 900"


En wie zien we weer daar.... Rambammel :)

Ja ervaringsdeskundige ;)
Vrouw heeft CBR met 16" (17" ligt al klaar) en ik heb de 6-spaaks in de VTR.
Ik zou zeker niet naar 16" gaan, veel te nerveus en klote bandenkeuze.

MYKjOTAKR6Y7wLXdI6H1x9QBQ47KUFomDYjL8YzyHzEk61ovR3lzpRLj8eB9IGK84uG3AZ-Iw4KoQdLbfQH9s58RIuM-X30o9BY9RHlB7EWq_3YTItkclJcal6HTl1MMh1KHNuLoo9XV3MBV9qDzrb2-RJ0K4Iuwa9yvByxc44hXOpmH71jPq1Ux1-lZynU0cG-utQQaJ35NBZzVKUDdoJJf5qBeoIvUD7vPyMGWmksRLDJb2lQOrLvtcGAXo-7PANNxQuOxhs6KYeSKhyL9XYeOsNMXqU0DgqK5dIl1X7qHhpUAf14eVswF-7zXxlM3shwkmEfTB6JR2ahbLu7PsAfiVUPqoZ0J9XsLg3eS-FI0MGYWDVK_s7wPacdmcqeRPiCrR158TqQotkfhUBWyB7w-VFNl0Cfj-w1KR-55jUE6LyrEU-0xIaJl4Le1hoX765UtINjo8GYH6x6w7HMPu-r7zhqghO7vHGZh93O56stA5tmdZVBp7jpEvclxuN6j9mLISHVUGj5dtQBo8PIqBi72Wzxy44MVo9bp9YGc2adAE1-8toPyaM2oUk4VxrM_J7z4JwAwe3pPEQJ4tUZeGBcFcjIKR9APFc44J-AUfMHviVaPTrUB=w1280-h720-no


yMuXC2i_iosr3_H1Z6xDvuSyG55aWczpDUmzcuMa83m0B_gkRKARH641PgZlwr3FqXxYhnHlsaF_cYeM2zgZJrw5GzM3j68lJex-VBGlAZanD2K25grsvjlW1HM6D1g_DjQcmg0RmBf1H_JyYPsty8fsm_Wyg9hDPFWS3ZuoZ28XcCrVveOP3C_ohCPs8VeSSqaE6ha7rwzWUBECLM474vSBfsxWjL1TTtljHReL27YGIdqgOR5X3xQyDNOki5TRUoH1VSPt6xinEjAJ9ZFt89k8F3c2gbcCM958NGXx4pyT6FA1GzJrL6PEoCCT3eSAvo0FD5ZUlAaVxx7Pxn3mdz6BPQWNDy1RtX01UZJeKe7H-z_7sr5m9Pl_BoAUVNBp4reuMGjgYwAefMPfPRXtb8u06xtgNCXGuLRFnwJxYcNDYaYEDHL40rfPjA0GTfUVMRHZFUkhYo5MsZIn-ifqHrMOs0JmFK9Nj-R7X2kf4MAi0nOanJ11DUi847drhYGKio8KAapC5yO6LfkMmZG0vf_o4OAMBm_LLzJ9lZvBplYOsYkLQPnECHDfvRTlVjNZ_Vi8Ey1Qgu4pS91WxWXyCrYz43E3bUoov7MieuERQhPzLeGG2Qmx-Rz87iu4UoDH9zIQS24dwPDe2MPc10kQVARVOHQS0oymwTn7QL1gN8s=w526-h296-no
 
Laatst bewerkt:
Ik zal me hier maar's melden....
Al jaren (14...)op MF onder de naam SoeF! In RL gewoon Jan.
Eerst op het Streetfightersforum (mede-initiatiefnemer), vandaar de grote S en F.
Hiervoor een tijdje Offroad gereden met een Husky450 en sinds gisteren in het bezit van een zwarte Firestorm.
Een zwarte/gele van '97, met K&N, dynojet en carbon Micron's.
Ik hoop hier veel op te steken en waar nodig kan ik anderen misschien weer voort helpen.
Foto volgt.... eerst ff flink poetsen! :9
 
Laatst bewerkt:
Ik zou zeker niet naar 16" gaan, veel te nerveus en klote bandenkeuze.

Bedankt voor de info!
Kon toevallig goedkoop een complete set (voor + achter) kopen, dus probeer het eerst wel even, kan ik er in elk geval over meepraten O-)
Banden komt goed, achter zit een z.g.a.n. BT016 op, en voor laat ik een S20 Battlax op leggen dit weekend.
Mocht het niet bevallen dan kan ik altijd nog switchen naar een 17" :t
Hiervoor past de VFR750 of CBR600 F3 velg, alleen deze worden wat minder aangeboden op internet zie ik...
Vast allemaal opgekocht door oer-blade rijders :9

Ik houd jullie op de hoogte :)
 
Beste allen, ik heb een probleem. Laatst een testrit op een vuurstorm gemaakt en ben verkocht. Alleen ben ik op zoek naar een woon-werk fiets en ik hoor dat ik met de vtr vaker bij een pomp sta dan op werk....

Kortom, hoeveel km rijden jullie gemiddeld per tankbeurt?
Tevens heb ik reeds begrepen dat er ooit een engels iets was dat 21L tanks maakte maar bijna onvindbaar. Nog andere alternatieven en ook zelf ervaring hiermee?
 
Beste allen, ik heb een probleem. Laatst een testrit op een vuurstorm gemaakt en ben verkocht. Alleen ben ik op zoek naar een woon-werk fiets en ik hoor dat ik met de vtr vaker bij een pomp sta dan op werk....

Kortom, hoeveel km rijden jullie gemiddeld per tankbeurt?
Tevens heb ik reeds begrepen dat er ooit een engels iets was dat 21L tanks maakte maar bijna onvindbaar. Nog andere alternatieven en ook zelf ervaring hiermee?

Klopt, met de VTR wordt je vaste klant bij je lokale pomp.
Mijn vorige VTR haalde max. 180km op een volle tank, deze had een dynojet stage 1 kit, open uitlaten en groter achter tandwiel (+2 tanden).

Mijn huidige VTR heb ik 30-12-2016 gekocht, dus het verbruik van deze heb ik nog niet in beeld zoals je zult begrijpen :P

Hoop dat je wat aan deze info hebt :t
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan