Wat ga je kopen, of wat heb je gekocht op de Motorbeurs '17?

Ik vergaap me altijd aan al dat mooie nieuwe glimmende spul om vervolgens tot de conclusie te komen dat ik mijn verzameling brikken veel leuker vindt. Ik zit een een Whatsapp groepje met OMOGS (Ouwe Mannen die aan Ouwe Goldwings Sleutelen). Eentje daarvan heeft zijn GL1000 op de Custom Show staan. Leuk om even te kijken.

O, en ik wil de nieuwe Honda Revel (CMX500) even in het echt zien. Ben ik benieuwd naar.

Honda-CMX-500-Rebel-2017.jpg
 
Laatst bewerkt:
Jezus kan het nog negatiever. :/

HA je voelt je aangesproken zeker. :+ ;)

Ik ga zelf ook niet, ik heb geen plan dingen te kopen, en vind dan op zo'n beurs veel te veel dingen waar ik veel te veel geld aan uit kan geven en heb dan achteraf spijt. Als 't mooi weer is (of niet) ga ik denk ik gewoon een mooi ritje maken, dat is ook tijd goed besteed.

Hoewel die dames misschien wel de moeite zijn om even te gaan kijken. Geniet ervan!
 
Klokslag 10.00h binnen.

Ik ben al een halve beursdag kwijt aan stands waar ik zeker langs wil gaan:
van gereedschap tot kleding, tot reisadvies, tot onderdelen, tot.............?
Daarnaast heb ik nog een paar 'opdrachten' van mede-motormuizen op mijn lijstje staan.
De rest van de dag beetje rondneuzen. Nee, ik zal me zeker niet vervelen.

Meestal is een beursdag te kort voor mij.
Om 18.00h wordt ik er dan uitgeschopt!

De catering is wat ik op de beurs consequent oversla. Schandalige prijzen!
Ik heb eigen limo en krentenbol mee.
Tijdens de beurs vervangt de stapel folders langzaam maar zeker de mondvoorraad.
 
Laatst bewerkt:
Na járen vaste bezoeker te zijn geweest laat ik dit jaar verstek gaan.

Altijd keek ik er naar uit, en elk jaar weer had ik spijt dat ik daar nou een snipperdag aan had besteed...

Enige interessante vond ik: de importeurs hal, het 2017 spul bewonderen.
Touratech ook, hebben steevast "mijn" motor daar opgetuigd staan.

Veel plezier gewenst aan iedereen die wel gaat! :W
 
Nou, we zitten al rond de 15 posts en nog niemand heeft het gehad over de kleffe broodjes Unox worst van 34 euro per stuk. Dus ja, ik denk het wel!
Jahoor, er is weer een evenementje in Nederland en al op de eerste pagina wordt goedkoop gereageerd _O- Zo typisch dit gedrag en dan maar afvragen waarom alles ieder jaar duurder wordt en uiteindelijk op houdt te bestaan, neem je ook je diepvries jumbo frikandellen mee naar de snackbar om ze te laten frituren?
 
De hal met de nieuwe motorfietsen vind ik altijd erg leuk om te bezoeken.
Kan je vast gaan sparen als je er 1 helemaal te gek vind, om die over een paar jaar 2e hands te kopen.
de rest is ook wel leuk om te zien.

ben benieuwd of die engelsman er weer staat met zijn stalen sleutelhangers die merk en type specifiek zijn.
heb daar al R1 Xr400 en blackbird sleutelhangers gehaald met klitteband.

gewoon leuk :Y
 
Jahoor, er is weer een evenementje in Nederland en al op de eerste pagina wordt goedkoop gereageerd _O- Zo typisch dit gedrag en dan maar afvragen waarom alles ieder jaar duurder wordt en uiteindelijk op houdt te bestaan, neem je ook je diepvries jumbo frikandellen mee naar de snackbar om ze te laten frituren?
:^
 
Jahoor, er is weer een evenementje in Nederland en al op de eerste pagina wordt goedkoop gereageerd _O- Zo typisch dit gedrag en dan maar afvragen waarom alles ieder jaar duurder wordt en uiteindelijk op houdt te bestaan, neem je ook je diepvries jumbo frikandellen mee naar de snackbar om ze te laten frituren?

Ik zie het verband niet :?
 
Jahoor, er is weer een evenementje in Nederland en al op de eerste pagina wordt goedkoop gereageerd _O- Zo typisch dit gedrag en dan maar afvragen waarom alles ieder jaar duurder wordt en uiteindelijk op houdt te bestaan, neem je ook je diepvries jumbo frikandellen mee naar de snackbar om ze te laten frituren?

Ik en ik denk vele met mij, zijn best bereid om te betalen voor een hap, en ik wil ook best wel MEER betalen voor een LEKKERE hap...
Maar heb je daar al eens rondgelopen, de warme platen liggen vol met vette saucijzenbroodjes, uitgedroogde kroketten, verschrompelde fricandellen, enz enz, en daar vragen ze inderdaad de hoofdprijs voor, en daar pas ik voor....

Ik was laatst b.v. in de Arena....kun je niets kopen zonder een pasje waar je arena's op moet zetten...Ik koop voor 25 euro, haal 3 drankjes en 3 ijsjes, geef mijn kaart en wat denk je saldo te kort...je kunt niet controleren wat wat kost, drukke rij achter je , voor je een grijnzende verkoper die de zoveelste heeft getild, dus voor mij geen Arena meer, geen gelre dome ( ohra's) , enz enz....wij maken het niet duurder, we worden meer en meer getild
 
Ik ga op jacht naar een motorjeans en een beter passende backprotector voor mijn doorwaai jas. En kijken bij de customs omdat ik het altijd erg gaaf vind om te zien hoe men motoren kan verbouwen.

Daarnaast wil ik even zitten op de nieuwe Ninja, Vulcan S, Triumph bobber, Nine T, Africa Twin en een willekeurige beurschick met rood haar. Maar dat laatste zal wel weer niet lukken.

Trouwens praktisch: controleren ze tassen op eten en drinken? Ik kom met de trein (ja, lach maar) en dan heb ik meestal wat water en eten bij me voor onderweg. Gooi ik liever niet weg.
 
Laatst bewerkt:
...
Trouwens praktisch: controleren ze tassen op eten en drinken? Ik kom met de trein (ja, lach maar) en dan heb ik meestal wat water en eten bij me voor onderweg. Gooi ik liever niet weg.

Dat zou de eerste keer zijn. Afgelopen twee jaar geweest maar nog nooit tassencontrole meegemaakt. Zou ook wel bizar zijn.
 
Ben nog wel van plan om het een en ander mee te nemen van de beurs :Y zoals rugprotector voor in mijn Rev'it jas, Rain-X, Foggy mask en anders iets wat helpt tegen het beslaan van de bril. Sowieso tussen de motoren snuffelen en gewoon een leuk dagje weg :)
 
Ik ga op jacht naar een motorjeans en een beter passende backprotector voor mijn doorwaai jas. En kijken bij de customs omdat ik het altijd erg gaaf vind om te zien hoe men motoren kan verbouwen.

Daarnaast wil ik even zitten op de nieuwe Ninja, Vulcan S, Triumph bobber, Nine T, Africa Twin en een willekeurige beurschick met rood haar. Maar dat laatste zal wel weer niet lukken.

Trouwens praktisch: controleren ze tassen op eten en drinken? Ik kom met de trein (ja, lach maar) en dan heb ik meestal wat water en eten bij me voor onderweg. Gooi ik liever niet weg.

En toch wens ik je daar nog het meeste succes en plezier mee! _O-


Ik sla n jaar over, maar ik nam en neem altijd mn eigen eten mee naar beurzen, flesje water en wat bolletjes, nog nooit gedonder mee gehad :)
 
En toch wens ik je daar nog het meeste succes en plezier mee! _O-
Dankjewel, mocht ik positief resultaat hebben, dan zal ik dat hier posten 8-)


Ik sla n jaar over, maar ik nam en neem altijd mn eigen eten mee naar beurzen, flesje water en wat bolletjes, nog nooit gedonder mee gehad :)
Dat zou de eerste keer zijn. Afgelopen twee jaar geweest maar nog nooit tassencontrole meegemaakt. Zou ook wel bizar zijn.
Ha thnx, dan smeer ik lekker wat bammetjes en neem een fles water mee :)
 
Laatst bewerkt:
Ben nog wel van plan om het een en ander mee te nemen van de beurs :Y zoals rugprotector voor in mijn Rev'it jas, Rain-X, Foggy mask en anders iets wat helpt tegen het beslaan van de bril. Sowieso tussen de motoren snuffelen en gewoon een leuk dagje weg :)

Zoek even KlarPilot op. Die staan ook altijd op de beurs. Werkt bij mij prima. Ik ga ook even een navulflesje ophalen.
 
Dankjewel, mocht ik positief resultaat hebben, dan zal ik dat hier posten 8-)Ha thnx, dan smeer ik lekker wat bammetjes en neem een fles water mee :)

Ja verrek, ik vergeet te vragen om foto's, want daar zijn we gek op, maar gelukkig dacht je met me mee! 8-)

Yesh, gewoon doen, sterker, ik werd vorig jaar bij een andere beurs gecontroleerd (iedereen) wegens aanslagen, maar eten en drinken mocht gewoon mee naar binnen :t
 
Ik ga zo die kant op.. Die broodjes sla ik ook over, ben ook niet van plan iets te kopen anders dan te kijken wat er allemaal voor leuk nieuw spul is waar ik toch geen geld voor heb.

Beetje windowshoppen maar dan anders. Zou samen met anderen gaan maar die hebben afgezegd :(
Ach ja nu kan ik dus lekker mijn eigen plan trekken.

@zwartrijder hahahaha ik zal voor je kijken of ik er 1 zie, dan zeg ik wel waar ze staat
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan