Suzuki GSX-R 600&750 deel 6: Opa is back! (for now)

Status
Niet open voor verdere reacties.
heren,
wat zou mijn GSXR nog opbrengen? K7? Best veel extra onderdelen.

Zwart geen kleur , dat is dan 1800 euro ongeveer aan waarde :+

Enorm goed aanbieding gekregen voor een extra voorversterker. Aan een kant wil ik de motor niet kwijt, aan de andere kant trekt de voorversterker ook.
Daarnaast twijfel ik over de vorm van de motor. Racer of naked? Etc.

Begin je doof te worden of zo met al je voorversterkers plannen :P
 
Hallo mede Suzuki gsxr liefhebber,

Zelf heb ik de OSCO op gemonteerd aan één van de subframe schroeven:
  • Heb de bestaande schroef vervangen naar een langere schroef gehaald (let op, fijne draad!).
  • Vervolgens het montagebracket van de OSCO getordeerd zodat de ene kan over de "nieuwe schroef" geschoven kan worden en de OSCO op de plek komt waar ie nu zit.
  • Tot slot een moer (nog steeds fijne draad ;)) om de schroef gedraaid zodat het montagebracket vast komt te zitten.
Indien je behoeft hebt aan een detail foto laat me even weten.

Tevens zie ik dat jij de OSCO aan de rechterkant gemonteerd hebt, vanwaar deze keus en niet de linkerkant?

[afbeelding]

Graag een detail foto. Vindt het mooiere oplossing als die van mij.

Omdat ik rechtshandig ben.
 
Graag een detail foto. Vindt het mooiere oplossing als die van mij.

Omdat ik rechtshandig ben.

Jouw feestje hoor.
Maar je gebruikt je koppeling toch ook? Links kan je best veel en doe je hem rechts zit je altijd met een sterk remmende motor en geen hand bij de rem. Zou hem toch links zetten.
 
Extra onderdelen brengen helaas geen ruk op... beter origineel maken en extra delen los verkopen.

Maar K7 eruit en andere erin, ga je zoveel goedkoper rijden dan?



Meer dan 4 moet het nog zeker worden. Ik heb dan nog steeds fors meer nodig :P

De motor komt dan later wel even weer. Of niet, ik weet het nog niet. Ik ben wel bang als het eenmaal weg is dat het wegzakt, en dat wil ik ook niet, veel te leuk nog.
Maar goed, morgen eerst naar de beurs ;)
 
Meer dan 4 moet het nog zeker worden. Ik heb dan nog steeds fors meer nodig :P

De motor komt dan later wel even weer. Of niet, ik weet het nog niet. Ik ben wel bang als het eenmaal weg is dat het wegzakt, en dat wil ik ook niet, veel te leuk nog.
Maar goed, morgen eerst naar de beurs ;)

Ja ik bedoel maar dat je van het verschil wss nog niets koopt.
En als je nu verkoopt en niets terug koopt het wel eens over kan zijn. Niet per se erg maar wel iets omrekening mee te houden.
 
Graag een detail foto. Vindt het mooiere oplossing als die van mij.

Omdat ik rechtshandig ben.
Hierbij nog wat detail foto's.

  • Eerste foto: midden de OSCO, rechts daarnaast het getordeerde bracket en daar weer naast is nog net de moer te zien.
  • Tweede foto: ander zicht van het bracket
  • Derde foto (helaas niet helemaal recht kunnen maken): OSCO volgt nagenoeg de lijn van het subframe, om estetische reden heb ik de leiding naar de ketting onder het spatbord laten lopen.

En ik sluit me aan bij het advies om hem links te plaatsen :)

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Ja ik bedoel maar dat je van het verschil wss nog niets koopt.
En als je nu verkoopt en niets terug koopt het wel eens over kan zijn. Niet per se erg maar wel iets omrekening mee te houden.

Dat is wel iets waarom het mij tegen houdt....
Aan de andere kant is de audio mijn GROTE hobby. Moeilijk :)

Op de beurs een 750 K7 gezien met gelijke KM's, vraagprijs 6K.... Veel te veel als je mij vraagt. Wie koopt dat???

Op de beurs leuke dingen gezien, oa de Kawa Z1000. Erg leuk ding! Tja. Nog veel te jong, maar iig een kandidaat. Ooit *D
 
Laatst bewerkt:
Zijn wel de motorzaak prijzen he?
Zou sowieso op de beurs geen motor kopen.

Maar ja qua wel of niet verkopen zal je zelf de keuze moeten maken.
 
Ik snap de motorzaak prijs, garantie, onderhoud, marge, etc.

Eigenlijk best positief voor mij, mocht ik willen verkopen :P


Mbt het laaste, uiteraard.
 
Hierbij nog wat detail foto's.

  • Eerste foto: midden de OSCO, rechts daarnaast het getordeerde bracket en daar weer naast is nog net de moer te zien.
  • Tweede foto: ander zicht van het bracket
  • Derde foto (helaas niet helemaal recht kunnen maken): OSCO volgt nagenoeg de lijn van het subframe, om estetische reden heb ik de leiding naar de ketting onder het spatbord laten lopen.

En ik sluit me aan bij het advies om hem links te plaatsen :)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Hartelijk dank voor je duidelijke foto's :t
 
Past een gsxr k4 zadel toevallig op andere jaargangen of misschien op de 1000?

Ik heb hier een verhoogd k4 zadel liggen die ik op MP heb gezet maar dan kan ik dat er ook bij zetten.
 
Goed heren, even een proefballonnetje voor mezelf opgooien

Binnen niet al te lange tijd word m'n koppakking vervangen van m'n k6je
Alleen vroeg ik me af of het een idee was om er dan een dunnere koppaking tussen te proppen
Powercommander hangt er nog en tank over het algemeen toch al V-Power
Let wel, het beesie heeft dan 80.000km gelopen
 
Let ook even op je kleppen. Met een dunnere koppakking komt dat allemaal even net wat dichterbij elkaar te liggen en zorgt voor een hogere compressie.
 
Hoi! Ik breek even in, in dit topic :).

Ik zal een lang verhaal kort houden; mijn droomfiets is te hoog voor me (ik ben 1.62..) en ik ben dus op zoek naar 'n andere waardige opvolger voor mijn Honda CBR600F uit '95.

Nou heb ik gisteren op de beurs even proef-gezeten op een GSX-R 750, deze is prima qua zithoogte. Nou is een nieuwe wat aan de dure kant, dus was ik aan het kijken naar 2006/2007 modellen. Weet iemand toevallig wat de standaard zithoogte is van deze bouwjaren?

Ik hoor het graag :).
 
Hoi! Ik breek even in, in dit topic :).

Ik zal een lang verhaal kort houden; mijn droomfiets is te hoog voor me (ik ben 1.62..) en ik ben dus op zoek naar 'n andere waardige opvolger voor mijn Honda CBR600F uit '95.

Nou heb ik gisteren op de beurs even proef-gezeten op een GSX-R 750, deze is prima qua zithoogte. Nou is een nieuwe wat aan de dure kant, dus was ik aan het kijken naar 2006/2007 modellen. Weet iemand toevallig wat de standaard zithoogte is van deze bouwjaren?

Ik hoor het graag :).

Jaagden ze je niet met hooivorken van die Suzuki af in die BMW kleding :X

810mm
Suzuki GSX-R 750

Maar het gaat natuurlijk ook om hoe breed een zadel is. Des te smaller des te rechter je korte beentjes naar beneden gaan des te hoger een motor kan zijn.
 
Laatst bewerkt:
Jaagden ze je niet met hooivorken van die Suzuki af in die BMW kleding :X

810mm
Suzuki GSX-R 750

Maar het gaat natuurlijk ook om hoe breed een zadel is. Des te smaller des te rechter je korte beentjes naar beneden gaan des te hoger een motor kan zijn.

Hahaha, ze waren vooral erg blij dat een BMW-meisje kwam kijken bij Suzuki en dat de S1000RR te hoog is, haha! Maar er zaten wel wat mensen met verbazing te kijken inderdaad.

Ik las het inderdaad, dat is even hoog als de nieuwe (uit 2016). Maar breedte is ook een goede. Ik zal eens langs de dealer hobbelen, misschien hebben ze wat leuke modellen staan. Even proberen. Dank1 :t *O*
 
Hahaha, ze waren vooral erg blij dat een BMW-meisje kwam kijken bij Suzuki en dat de S1000RR te hoog is, haha! Maar er zaten wel wat mensen met verbazing te kijken inderdaad.

Ik las het inderdaad, dat is even hoog als de nieuwe (uit 2016). Maar breedte is ook een goede. Ik zal eens langs de dealer hobbelen, misschien hebben ze wat leuke modellen staan. Even proberen. Dank1 :t *O*

Beste optie idd, gewoon veel proberen.
Succes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan