Jorge Lorenzo deel 5;Time to tame the Desmo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beetje van het niveau shownieuws SBS6 dit :P

SBS is zonde van mijn tijd maar voor mij mag je daar naar kijken hoor. YonnyHernandez daarentegen geeft wel een zinnig antwoord. Hij geeft zelfs een logisch antwoord Waar ik zelf nog niet aan gedacht heb :} . Misschien moet je eens naar een andere zender kijken ;)
 
Laatst bewerkt:
SBS is zonde van mijn tijd maar voor mij mag je daar naar kijken hoor. YonnyHernandez daarentegen geeft wel een zinnig antwoord. Hij geeft zelfs een logisch antwoord Waar ik zelf nog niet aan gedacht heb :} . Misschien moet je eens naar een andere zender kijken ;)
:? Wtf. Ik bevestig jouw "Tja wat moet je met zo'n verhaal" alleen maar. Verder snijd Yonny wel een punt aan, maar is Lorenzo een coureur die dit niet aan zijn rijstijl zou kunnen aanpassen? Time will tell. Dat hij het lastig zou krijgen wist hij van te voren. Voorbarig alleen al deze doem scenario artikels, wel mooi om straks áls het niet goed gaat tussen Jorge en de Ducati te kunnen zeggen: Hah! Zie je wel, dat riepen wij toen al. Beetje sensatie media dus dit.
 
Laatst bewerkt:
Bij MM lijkt het geen reet uit te maken.
Die gaat altijd hard.
Zijn contract bij Honda liep ook af
En wanneer je toch kapitalen uitgeeft aan een rijder, kies dan degene die overal en altijd hard gaat.
Marquez was/is niet te koop, Lorenzo wel. Dan is de keus snel gemaakt.
 
:? Wtf. Ik bevestig jouw "Tja wat moet je met zo'n verhaal" alleen maar. Verder snijd Yonny wel een punt aan, maar is Lorenzo een coureur die dit niet aan zijn rijstijl zou kunnen aanpassen? Time will tell. Dat hij het lastig zou krijgen wist hij van te voren. Voorbarig alleen al deze doem scenario artikels, wel mooi om straks áls het niet goed gaat tussen Jorge en de Ducati te kunnen zeggen: Hah! Zie je wel, dat riepen wij toen al. Beetje sensatie media dus dit.

Ok. Verkeerd begrepen .. :}
 
:? Wtf. Ik bevestig jouw "Tja wat moet je met zo'n verhaal" alleen maar. Verder snijd Yonny wel een punt aan, maar is Lorenzo een coureur die dit niet aan zijn rijstijl zou kunnen aanpassen? Time will tell. Dat hij het lastig zou krijgen wist hij van te voren. Voorbarig alleen al deze doem scenario artikels, wel mooi om straks áls het niet goed gaat tussen Jorge en de Ducati te kunnen zeggen: Hah! Zie je wel, dat riepen wij toen al. Beetje sensatie media dus dit.
Keeps the topic alive 8-)
 
We gaan het allemaal zien :)

Kan zomaar zijn dat Lorenzo ipv op alle banen snel te zijn (zoals met de Yammie) nu wat meer 'cherry-picking' moet doen en dus volle punten moet/gaat pakken op de banen die goed bij de Ducati passen.
 
Mijn verwachting is nog altijd dat hij het op Qatar , Argentinie en Oostenrijk heel goed kan doen, verder wordt het gewoon punten sprokkelen ben ik bang.

Offff het mag echt zo zijn dat ze straks met een "verrassing"aan de start staan
 
Beter nu underdog en verrassen dan hoogspraak en door de mand vallen. :Y
Testresultaten spreken, maar waren voorgaande jaren ook geen maat voor het seizoen.

Dovi is overigens ook erg teleurgesteld over de ontwikkeling bij Ducati.
Althans in de pers. En dan nog een foto erbij van een momentopname.
_O-
 
Laatst bewerkt:
Ja we lachen allemaal wel. Maar Lorenzo rijdt dadelijk gewoon mee voor het podium en het kampioenschap.
 
Laatst bewerkt:
Zekers Lorenzo krijgt dat lek heus wel boven. En nog even terug in de tijd toen Rossi die overstap maakte... Toen was Stoner de hoogst geplaatste Duc in de eindstand, namelijk 4e op 158(!!!) punten achterstand op Lorenzo en daarna Hayden 7e op 220 punten achterstand op Lorenzo.

Afgelopen jaar zaten de Ducs er veel beter bij dan destijds. Alleen heeft Dovi erg veel pech gehad afgelopen seizoen en Iannone ging ook af en toe ietwat over het randje, waardoor er dus veel punten verloren zijn gegaan.

Het komt heus wel goed met Lorenzo, moet je eens kijken hoeveel geld en kennis er nu ingepompt wordt. Er rijden komend seizoen 8 Ducs rond in de GP om informatie te verzamelen en het grooste verschil met toen is dat Ducati destijds met Rossi eigenwijs was, en nu door schade en schande heel goed beseft dat ze iets met de input moeten doen.

Jeetje wat ben ik positief over Lorenzo... :$ :+
 
Zekers Lorenzo krijgt dat lek heus wel boven. En nog even terug in de tijd toen Rossi die overstap maakte... Toen was Stoner de hoogst geplaatste Duc in de eindstand, namelijk 4e op 158(!!!) punten achterstand op Lorenzo en daarna Hayden 7e op 220 punten achterstand op Lorenzo.

Afgelopen jaar zaten de Ducs er veel beter bij dan destijds. Alleen heeft Dovi erg veel pech gehad afgelopen seizoen en Iannone ging ook af en toe ietwat over het randje, waardoor er dus veel punten verloren zijn gegaan.

Het komt heus wel goed met Lorenzo, moet je eens kijken hoeveel geld en kennis er nu ingepompt wordt. Er rijden komend seizoen 8 Ducs rond in de GP om informatie te verzamelen en het grooste verschil met toen is dat Ducati destijds met Rossi eigenwijs was, en nu door schade en schande heel goed beseft dat ze iets met de input moeten doen.

Jeetje wat ben ik positief over Lorenzo...
:$ :+

_O- Zal niets doorvertellen hoor. Het blijft onder ons _O-
 
Ik wil niet zeuren, maar alleen met een gele bril leest het positief hoor. :+
 
Lorenzo moet aardig aan de bak komend seizoen, er zit een verbeterde versie van zichzelf op zn oude motor,de Suzuki kan ook niet onderschat worden met AI, 2 snelle honda's en de satelliet yamaha's stonden er ook goed bij. Wat pruillipjes her en der dit seizoen zullen er vast komen })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan