Arnhemmers verenigt U Deel 57 ! !

Komt die baksteen straks weer met dat klote verhaal over een kroeg en een niet zo streng deur belijd
 
Iemand ervaring met het monteren van een Garmin 550 op een Aprilia RSV4 .
En dan bedoel ik op het balhoofd .
 
Beste Arnhemmers,

Ik heb vanaf 1 maart werk gevonden in Arnhem en nu zoek ik daar ook woonruimte. Dit zoek ik voor mezelf maar ook voor mijn Suzuki. Uiteraard stel ik voor mezelf wel prioriteit :P
Het vinden van een appartement of studio wil nog niet echt lekker lopen dus vandaar dat ik mezelf wil beroepen op jullie. Weet iemand toevallig nog een leuke appartement voor maximaal 800 euro in de buurt van Arnhem? Dit mag ook zuidelijker richting Nijmegen (mijn vriendin woont daar op 13m2 dus samenwonen is daar geen optie).

Minimale eisen
- Eigen wc, douche en keuken.
- Het moet er niet uitzien alsof het van mijn opa en oma is geweest.
- Goed bereikbaar per OV.

De gouden tip wordt beloond met taart (of bij voorkeur een liter olie :] )
 
Hallo allemaal,

Mijn naam is Kim en ik woon in Doornenburg. Ik kom veel in Arnhem; shoppen, bioscoop, Mediamarkt, McDonalds :)
Ik ben 32 jaar oud en heb een Honda CBR600f(2). Heb sinds 2011 mijn motorrijbewijs en ben inmiddels toe aan een nieuwere motor. Deze was prima om als beginneling mee te rijden, maar wil nu een wat nieuwere. Ben nog steeds op zoek naar een CBR, maar mss toch ook een heel andere. Heb een lijstje van vergelijkbare motoren, dus als de pekel weg is wordt het proefrijden :) :)

Vandaag voor het eerst gereden sinds een jaar. Ik ben 7,5 maand zwanger geweest, maar helaas is ons 1e kindje in januari dood geboren bij 33 weken. Ik ben nog thuis en zie dat het al dagen zonnig is... Vanmorgen kon ik me niet langer inhouden })
Het is heel fijn om weer op de motor te stappen en je hoofd leeg te maken.
Moet alleen wel een broekmaat groter kopen op de Motorbeurs.. :? vandaag was het ritsje open en gewoon gaan.

In de eerste post van dit topic zie ik veel mensen die vergelijkbare motoren hebben. Leuk!
Plannen jullie ook vaak rondritjes in de buurt van Arnhem? Of 'hebben jullie zin in een rondje-avonden'?

Hier mijn brommert:

full
 
Laatst bewerkt:
Welkom!!
Doornenburg is een leuk dorpje, zo leuk dat dat op het lijstje staat om daar mogelijk een huis te kopen :+

Thnx.
Ik moest even aan Doornenburg wennen in het begin. Ik kom uit het Brabantse Etten-Leur met 45.000 inwoners, een ijsbaan, bioscoop en een overdekt winkelcentrum...
Doornenburg, 2000 inwoners met een bakker en een supermarkt...

Maar! Doornenburg is erg gezellig waar de mensen erg sociaal zijn. In de 'rij' van de supermarkt met elkaar praten kende ik niet haha. Mensen leven met elkaar mee en een groot sociaal toezicht. Amper criminaliteit en 10 minuten van Huissen / Arnhem plei.
1 nadeel, Doornenburg kent geen geheimen, iedereen kent elkaar en praten ook snel. Zolang je niet vreemdgaat met de buurvrouw, zou ik me geen zorgen maken ;)

Erg mooie omgeving hier ook.. op het pontje naar de overkant (Pannerden) is ook mooi. Vraag me nu even af of we daar nog in het weekend mogen komen op de brommert.. de dijk van Huissen naar Doornenburg is helaas verboden terrein in het weekend.

Ja mooi weer.. hier ook aan het wachten!! Nu regen en regen en... regen! :(
 
Ik kom oorspronkelijk van de andere kant van de Rijn vandaan (Millingen), weet dus hoe het is in een dorp :P Millingen is dan alleen 3x zo groot (6000 inwoners).
Ik zou gewoon op de dijk rijden, je bent immers bestemmingsverkeer O-)
 
Laatst bewerkt:
Ja ik heb een appartement gevonden in Arnhem:)
Ik mag vanaf 1 april mezelf inwoner van Arnhem (noord) gaan noemen. Vanaf die periode hopelijk ook wat mooier weer dan deze regen. Tot die tijd slaap ik een maand op een studentenkamer bij mijn vriendin.
Als iemand nog garagebox/opslag mogelijkheid heeft die hij/zij graag zou willen delen. Hou ik mezelf daarvoor graag aanbevolen. In de buurt van Velperweg (AkzoNobel) is helemaal fantastisch.
 
Thnx.
Ik moest even aan Doornenburg wennen in het begin. Ik kom uit het Brabantse Etten-Leur met 45.000 inwoners, een ijsbaan, bioscoop en een overdekt winkelcentrum...
Doornenburg, 2000 inwoners met een bakker en een supermarkt...

Maar! Doornenburg is erg gezellig waar de mensen erg sociaal zijn. In de 'rij' van de supermarkt met elkaar praten kende ik niet haha. Mensen leven met elkaar mee en een groot sociaal toezicht. Amper criminaliteit en 10 minuten van Huissen / Arnhem plei.
1 nadeel, Doornenburg kent geen geheimen, iedereen kent elkaar en praten ook snel. Zolang je niet vreemdgaat met de buurvrouw, zou ik me geen zorgen maken ;)

Erg mooie omgeving hier ook.. op het pontje naar de overkant (Pannerden) is ook mooi. Vraag me nu even af of we daar nog in het weekend mogen komen op de brommert.. de dijk van Huissen naar Doornenburg is helaas verboden terrein in het weekend.

Ja mooi weer.. hier ook aan het wachten!! Nu regen en regen en... regen! :(

De dijk van pannerden richting Herwen/lobith is vooral het eerste stukje leuk sturen later is het voornamelijk een rechte dijk O-)
 
Laatst bewerkt:
Hij staat netjes onder een deken aan de druppellader. Dacht misschien vandaag even een blokje om te doen, maar het is nog best frisjes :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan