Wintertesten 2017

.
full
 
full


Scott Redding is ook nog niet helemaal overtuigd..
.@Reddingpower "struggling with stability" at the #AusTest
 
Schitterende plaatjes zeg!! Het ziet er erg gelikt uit allemaal. Die Yamaha zien er strak uit met vdM erop. En Melandri ziet er ook gelikt uit z met pak en helm op de Duc. En de helm van Davies is ook erg nice :)

Nu maar hopen dat het een beetje leuke races en battles worden... Eindelijk weer eens motorsport aankomend weekend. Hiep hoii
 
Schitterende plaatjes zeg!! Het ziet er erg gelikt uit allemaal. Die Yamaha zien er strak uit met vdM erop. En Melandri ziet er ook gelikt uit z met pak en helm op de Duc. En de helm van Davies is ook erg nice :)

Nu maar hopen dat het een beetje leuke races en battles worden... Eindelijk weer eens motorsport aankomend weekend. Hiep hoii

Snap alleen die blauwe laarzen niet van melandri

en die jaren 90 kuif van hem.. hij lekt net op die Skoooter
 
Iemand die tijden weet van de moto2 en moto3 tests die nu op Jerez bezig zijn ?

Ben wel benieuwd naar de tijden van o.a. Bo , Binder en RW racing.
 
nou ja, ik vind niet dat Ducati "penalised" is door deze verandering van regels, want deze regels zijn natuurlijk voor iedereen gelijk. Buiten het feit dat het hondslelijk is moet je niet gaan zitten miepen als je zoveel power in je machine duwt dat er geen gevoel meer is aan de voorkant. En ik had van Ducati, als "ontwikkelaar van de moderne winglets" wel slimmer verwacht in de ontwikkeling van onderhuidse oplossingen. Want laten we eerlijk zijn, het is niet zo dat ze afgelopen december bij wijze van verrassing die dingen verboden hebben.
 
Volgens mij dekken ze zich gewoon alvast in ! Terwijl zelfs "wij" als stelletje typende internethelden al wisten dat die duc toch echt vleugels nodig heeft, waren ze er bij Ducati blijkbaar nog niet van op de hoogte ?!
 
Terug
Bovenaan Onderaan