sv650 streetfighter van de vrouw

Verkleuren vanzelf naar roze :P

dan druk ik de originele rvs er wel weer in ;). dingen kosten geen drol en als het langer dan een jaar mooi blijft dan heb ik al gewonnen _O- . heb ook witte handvatten voor mijn sv besteld. als het niks is dan koop ik wel weer nieuwe of ik zet de oude er wel weer op ;)
9136_handvatset_pvc_wit.jpg
 
oom agent moet ook tevreden gehouden worden en daarom de achterkant iets veranderd. de kentekenplaat stond te scheef en er moest iets op verzonnen worden. na 3 universele kentekenplaathouders via ali besteld te hebben is dit na wat modificaties het geworden. ben zeer blij met het eindresultaat. ook zit er standaard een inkeping in het zijkapje (driehoekje onder de zadel) waar het originele achterrempotje zit, maar het originele potje is nogal lelijk en heb dus nu een mooier exemplaar gevonden wat mooi in de uitsparing past.
17622090_10211895644527093_2429309935285728723_o.jpg

17632133_10211897534734347_3954786196911492581_o.jpg

moet alleen nog even het stripje waar het mee vast zit nog even afwerken.
 
Laatst bewerkt:
Ik hou normaal helemaal niet van dit spuitwerk maar ik moet zeggen dat het deze fiets gewoon echt super goed staat, echt een wijs ding ! :Y
 
Ik hou normaal helemaal niet van dit spuitwerk maar ik moet zeggen dat het deze fiets gewoon echt super goed staat, echt een wijs ding ! :Y

komt omdat ik de kleuren van de motor heb gebruikt en het past bij het hoekige frame etc. ik hou ook niet van schreeuwerige clownfietsen, maar mooi spuitwerk kan ik echt wel waarderen. nogmaals de complimenten voor nielspaint, want ik vind het nog steeds super elke keer als ik naar de motor kijk.
 
komt dit rempotje van ali

heb zeer slechte ervaringen ermee , op DOT 4 remvloeistof werd het venstertje wak en begon het te barsten met lekkage tot gevolg

2 keer nieuwe gekregen , kon altijd een fout inzitten maar na 4 keer ben ik ermee gestopt
 
komt dit rempotje van ali

heb zeer slechte ervaringen ermee , op DOT 4 remvloeistof werd het venstertje wak en begon het te barsten met lekkage tot gevolg

2 keer nieuwe gekregen , kon altijd een fout inzitten maar na 4 keer ben ik ermee gestopt

jup
als hij 1 keer gaat lekken dan doe ik er een rubber slang op met een bout. deze paste mooi in de uitsparing en daarom probeer ik em.
 
vandaag ook weer wat. alles aangesloten en gemaakt en dacht dat mijn remlicht en km teller het niet meer deden. gerard had ook nog een stuk elektra meegegeven die niet van kaja der motor was en dacht dus dat het daar aan lag. ik tank eraf en kijken en toch maar even gerard bellen. die zei dat hij de tank er niet af heeft gehad. ik vloeken en schelden en toen even goed naar het contactslot gekeken. bleek dat ik em naar parkeerlicht had gedraaid _O- . ik dus de goeie kant op draaien en er zit weer leven in de brommert *O* .
 
Mooie motor geworden. De lijn is goed!

Qua demper zou in mijn ogen iets nieuwere beter bij de stijl van de motor passen. Hexagonaal zou echt heel goed staan!
 
Mooie motor geworden. De lijn is goed!

Qua demper zou in mijn ogen iets nieuwere beter bij de stijl van de motor passen. Hexagonaal zou echt heel goed staan!

als ik nou ergens nog een r11 op de kop kan tikken dan zet ik die er op. voor de rest is die af ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan