NijmegenTopic e.o. part 33 : Deur rije mar niet te hert

Goedemiddag allemaal,

Ik heb vanaf 1 maart werk gevonden in Arnhem en nu zoek ik ook woonruimte. Dit zoek ik voor mezelf maar ook voor mijn Suzuki. Uiteraard stel ik voor mezelf wel prioriteit :P
Het vinden van een appartement of studio wil nog niet echt lekker lopen dus vandaar dat ik mezelf wil beroepen op jullie. Weet iemand toevallig nog een leuke appartement voor maximaal 800 euro in de buurt van Arnhem of Nijmegen? Mijn vriendin woont al in Nijmegen maar helaas is haar appartement wat klein voor zijn tweeën (namelijk 13m2).

Minimale eisen
- Eigen wc, douche en keuken.
- Het moet er niet uitzien alsof het van mijn opa en oma is geweest.
- Goed bereikbaar per OV.

Alle ideeën zijn welkom. Ook de dorpen omliggend tussen Arnhem en Nijmegen!
De gouden tip wordt beloond met taart (of bij voorkeur een liter olie :] )

Voor je in Nijmegen gaat wonen, moet je dit eerst gezien hebben:
Tim Hofman bezoekt Nijmeegse huisjesmelker

:X

Heb nog wel een tuinhuisje in de aanbieding. Kun je makkelijk samen in slapen :+
 
haha
Ik was niet van plan om daar wat te gaan huren. Bizar dat dit kan gebeuren trouwens.

Heeft het tuinhuisje een wc?:P
 
Goedemiddag allemaal,

Ik heb vanaf 1 maart werk gevonden in Arnhem en nu zoek ik ook woonruimte. Dit zoek ik voor mezelf maar ook voor mijn Suzuki. Uiteraard stel ik voor mezelf wel prioriteit :P
Het vinden van een appartement of studio wil nog niet echt lekker lopen dus vandaar dat ik mezelf wil beroepen op jullie. Weet iemand toevallig nog een leuke appartement voor maximaal 800 euro in de buurt van Arnhem of Nijmegen? Mijn vriendin woont al in Nijmegen maar helaas is haar appartement wat klein voor zijn tweeën (namelijk 13m2).

Minimale eisen
- Eigen wc, douche en keuken.
- Het moet er niet uitzien alsof het van mijn opa en oma is geweest.
- Goed bereikbaar per OV.

Alle ideeën zijn welkom. Ook de dorpen omliggend tussen Arnhem en Nijmegen!
De gouden tip wordt beloond met taart (of bij voorkeur een liter olie :] )

FF op funda kijken ;)

http://www.funda.nl/huur/nijmegen/appartement-49065822-graafseweg-4-c/

( Appeltaart of motorex topspeed :+ )
 
Goedemiddag allemaal,

Ik heb vanaf 1 maart werk gevonden in Arnhem en nu zoek ik ook woonruimte. Dit zoek ik voor mezelf maar ook voor mijn Suzuki. Uiteraard stel ik voor mezelf wel prioriteit :P
Het vinden van een appartement of studio wil nog niet echt lekker lopen dus vandaar dat ik mezelf wil beroepen op jullie. Weet iemand toevallig nog een leuke appartement voor maximaal 800 euro in de buurt van Arnhem of Nijmegen? Mijn vriendin woont al in Nijmegen maar helaas is haar appartement wat klein voor zijn tweeën (namelijk 13m2).

Minimale eisen
- Eigen wc, douche en keuken.
- Het moet er niet uitzien alsof het van mijn opa en oma is geweest.
- Goed bereikbaar per OV.

Alle ideeën zijn welkom. Ook de dorpen omliggend tussen Arnhem en Nijmegen!
De gouden tip wordt beloond met taart (of bij voorkeur een liter olie :] )

Met z'n tweeën langer dan een week o0 13m2 is wel de ultieme relatietest...

Als je vriendin nog studente is en jij werkt zou je via de SSHN eens kunnen kijken of er wat te regelen valt.

Daarnaast wordt op dit moment in de Waalsprong redelijk wat nieuw gebouwd en zit daar ook wat huur tussen. Dit gaat vaak via woningstichtingen maar dan niet op inschrijfduur maar op wie het eerst komt wie het eerst maalt. Dat zou je kunnen proberen? Zo heb ik met 1 week inschrijftijd destijds m'n eerste huis in Nijmegen gevonden...
 
Met z'n tweeën langer dan een week o0 13m2 is wel de ultieme relatietest...

Als je vriendin nog studente is en jij werkt zou je via de SSHN eens kunnen kijken of er wat te regelen valt.

Daarnaast wordt op dit moment in de Waalsprong redelijk wat nieuw gebouwd en zit daar ook wat huur tussen. Dit gaat vaak via woningstichtingen maar dan niet op inschrijfduur maar op wie het eerst komt wie het eerst maalt. Dat zou je kunnen proberen? Zo heb ik met 1 week inschrijftijd destijds m'n eerste huis in Nijmegen gevonden...

Hey, blijf van mijn appeltaart af ;)

vroem laat zich niet meer horen of zien hier, zal al wel iets gevonden hebben.
 
Laatst bewerkt:
Sorry druk druk!

Ik heb inderdaad een appartement gevonden!! Als nog bedankt voor jullie hulp.
Als nog moet ik wel eerst een maand de ultieme relatietest gaan doen op 13m2 maar daarna heb ik 46m2 tot mijn beschikking (in Arnhem). Betreft woning zoeken kan dat nog beter in Arnhem dan in Nijmegen heb ik het idee. Als het weer wat beter weer wordt gaat mijn motor mee en kan ik in de regio gaan rijden;)
 
Sorry druk druk!

Ik heb inderdaad een appartement gevonden!! Als nog bedankt voor jullie hulp.
Als nog moet ik wel eerst een maand de ultieme relatietest gaan doen op 13m2 maar daarna heb ik 46m2 tot mijn beschikking (in Arnhem). Betreft woning zoeken kan dat nog beter in Arnhem dan in Nijmegen heb ik het idee. Als het weer wat beter weer wordt gaat mijn motor mee en kan ik in de regio gaan rijden;)

Rossi is trots op je :Y
 
Sorry druk druk!

Ik heb inderdaad een appartement gevonden!! Als nog bedankt voor jullie hulp.
Als nog moet ik wel eerst een maand de ultieme relatietest gaan doen op 13m2 maar daarna heb ik 46m2 tot mijn beschikking (in Arnhem). Betreft woning zoeken kan dat nog beter in Arnhem dan in Nijmegen heb ik het idee. Als het weer wat beter weer wordt gaat mijn motor mee en kan ik in de regio gaan rijden;)

damnn, daar gaat de appeltaart, gaat ie in ernhem wonen ;)

mooi dat je iets gevonden hebt :)
 
Iemand trouwens nog een suggestie waar ik m'n thundercat in onderhoud kan doen? Gezien het een Yamaha is zal Termaat wel geroepen worden ;-) maar ik ben ook benieuwd naar de andere suggesties :)

En zelf is (nog) geen optie... ik wil wel gaan sleutelen maar... net als leren rijden moet ik ook nog leren sleutelen :P

Eerste project: dashboard verlichting vervangen...
 
Laatst bewerkt:
Iemand trouwens nog een suggestie waar ik m'n thundercat in onderhoud kan doen? Gezien het een Yamaha is zal Termaat wel geroepen worden ;-) maar ik ben ook benieuwd naar de andere suggesties :)

En zelf is (nog) geen optie... ik wil wel gaan sleutelen maar... net als leren rijden moet ik ook nog leren sleutelen :P

Eerste project: dashboard verlichting vervangen...

Jan van Dam in Oosterhout, klein zaakje en Jan is een prima kerel.
Zelf sleutelen, doe je zelf een groot plezier en probeer ergens een Haynes manual of service manual voor je cat te downloaden of anders kopen. Daar staat precies in hoe te doen.

Ik dacht je gespot te hebben, gistermorgen zag ik een cat in jouw kleuren van de A 73 komen,
maar dat was een jongedame met fluor groen hesje :)
 
Jong: check dame: het is weekend... en dan ook nog carnaval... had ook een check kunnen zijn :+ maar een fluorgroen hesje... nahhh

Jan van Dam was me al eens eerder toegefluisterd... zal daar wel eens gaan buurten :)
 
Jan van Dam in Oosterhout, klein zaakje en Jan is een prima kerel.
Zelf sleutelen, doe je zelf een groot plezier en probeer ergens een Haynes manual of service manual voor je cat te downloaden of anders kopen. Daar staat precies in hoe te doen.

Ik dacht je gespot te hebben, gistermorgen zag ik een cat in jouw kleuren van de A 73 komen,
maar dat was een jongedame met fluor groen hesje :)
Haha, dan heb je Ingrid gespot die ging samen met mij naar de motorbeurs :t

fcloo9.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zo..... oudste zoon heeft motorrijbewijs (A2) gehaald *D

Zijspan van de MZ af gehaald en vandaag voor het eerst met de motor naar zijn stage :]
Kreeg na aankomst een Appje: "Pa, lekker zo'n fris ochtend motorritje" :)

Dus als jullie in/rondom Arnhem een zwarte MZ tegen komen met lekker breed stuur, handkappen, topkoffertje en rondom voorzien van gele reflectiestickertjes, dan is'ie dat.

Zwaaien, toeteren mag *O*
 
Zo..... oudste zoon heeft motorrijbewijs (A2) gehaald *D

Zijspan van de MZ af gehaald en vandaag voor het eerst met de motor naar zijn stage :]
Kreeg na aankomst een Appje: "Pa, lekker zo'n fris ochtend motorritje" :)

Dus als jullie in/rondom Arnhem een zwarte MZ tegen komen met lekker breed stuur, handkappen, topkoffertje en rondom voorzien van gele reflectiestickertjes, dan is'ie dat.

Zwaaien, toeteren mag *O*

That's it he will never look back I never have been doing this for over 30 years congrats to him :} :]
 
Zo..... oudste zoon heeft motorrijbewijs (A2) gehaald *D

Zijspan van de MZ af gehaald en vandaag voor het eerst met de motor naar zijn stage :]
Kreeg na aankomst een Appje: "Pa, lekker zo'n fris ochtend motorritje" :)

Dus als jullie in/rondom Arnhem een zwarte MZ tegen komen met lekker breed stuur, handkappen, topkoffertje en rondom voorzien van gele reflectiestickertjes, dan is'ie dat.

Zwaaien, toeteren mag *O*

Kwam net wel een of andere gek in een zijspan zonder motor ernaast tegen op de dijk :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan