Ex-lessersrit april 2017

Ik heb in 2016 ook meegereden met de ex-lessers rit bij Apeldoorn als ik mij niet vergis op een zwarte Honda Hornet 900.
De sfeer was erg gezellig met een goede tussenstop bij een restaurantje.
Ik ga dit topic in de gaten houden. Misschien dat ik last minute wel aanhaak.
 
Ik heb in 2016 ook meegereden met de ex-lessers rit bij Apeldoorn als ik mij niet vergis op een zwarte Honda Hornet 900.
De sfeer was erg gezellig met een goede tussenstop bij een restaurantje.
Ik ga dit topic in de gaten houden. Misschien dat ik last minute wel aanhaak.

en daar gaan we weer stoppen ferde :Y
 
Ooh... Wordt er ook een rondje om Apeldoorn gereden? Schrijf me daarvoor ook maar in dan! :]
 
Laten ze eerst maar 2000km solo rijden voor de veiligheid :D
 
Laatst bewerkt:
[mekkermode]Ik sta ook nog niet in het lijstje[/mekkermode]

Ik zit al ruim boven de 2000km en eerder 6000km denk ik, mag ik dan nog mee? :D
 
Mensen,

Helaas kan ik toch allebei de datums niet, jammer!
Wel een leuk initiatief dit.
 
deelnemerspost is aangepast (hehe, éindelijk...)

voor de verafwoners: startpunt is bij de MacD in Lelystad, langs de A6, afrit 10. we 'doen' een rondje noord-veluwe.

in maart gaan X20DTL en ik de route voorrijden, kijken wat Tyre en Tomtom ervan gebakken hebben en of dat een beetje klopt met wat ik ze heb gevraagd te doen.

@iedereen: check even of het klopt wat ik neergetiept heb. voor diegenen die geen expliciete datum hebben gemeld, kijk even in je agenda wanneer je kan en geef dat even door.

:]
 
deelnemerspost is aangepast (hehe, éindelijk...)

voor de verafwoners: startpunt is bij de MacD in Lelystad, langs de A6, afrit 10. we 'doen' een rondje noord-veluwe.

in maart gaan X20DTL en ik de route voorrijden, kijken wat Tyre en Tomtom ervan gebakken hebben en of dat een beetje klopt met wat ik ze heb gevraagd te doen.

@iedereen: check even of het klopt wat ik neergetiept heb. voor diegenen die geen expliciete datum hebben gemeld, kijk even in je agenda wanneer je kan en geef dat even door.

:]


hmmm saabert ik was toevallig bij de mac in lelystad en die fucking stoplicht detecteerd nog steeds geen motoren, effe aankijken en anders bij de shell afspreken, btw dit is al jaren een probleem bij de mac
 
laten we dat dan maar meteen ombouwen, dan hebben we allemaal de mogelijkheid bij de hand om te tanken voor vertrek.

bij dezen dus:

wijziging beginpunt!

Shell Larserdreef - Tankstation
Larserdreef 698
8233 HA Lelystad
Nederland

nieuwe%20lokatie%20lessersrit%200417_zpscrzn01rg.jpg


hopelijk iets dichter bij Den Haag _O-
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me leuk om mee te rijden!
Ben geen ex-lesser, maar vind het tof om weer eens een rustig ritje te rijden binnenkort.
Vooralsnog wel onder voorbehoud voor beide data :)
Zal uit de omgeving Tiel komen.
 
Maar weer verder weg van Arnhem. :P
Maar dat maakt me niet uit. Ik ga mee.

het is ook nooooooit goed he :+

klaez dit is ook bedoeld voor mensen die net hun rijbewijs hebben om hun eerste meters in groepsverband op een rustige rijwijze te leren echter mensen die nog nooit in groepsverband hebben gereden maar wel al 6 jaar hun rijbewijs hebben mogen ook meerijden ( er zijn zelfs gasten er bij die voor de 3e keer mee gaan ( hoe dan ook je blijft een ex-lesser _O- )
 
Mocht ik de 16e in het bezit zijn van mijn rijbewijs dan zou ik graag meerijden, kan ik er meteen even aan wennen. Ik begin volgende week pas met lessen, dus wordt krapjes... De 30e kan ik helaas niet :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan