KTM Super Duke 1290 GT : The Beast onder de GT's

Bedankt. Alleen.... dit is de standaardbrommer. Die kennen we. Hieronder zoals het moet gaan worden.
MijnKTM-2.jpg
 
Voorstel: Kunnen we in dit topic niet tevens de KTM Super Adventure R/S/T
meenemen. Qua techniek en doelgroep liggen deze modellen niet ver uit elkaar.

En het potentiële aantal deelnemers hierzo stijgt....
 
Goed voorstel, maar de KTM LC8 hebben al een topic onder de "Allroad" sectie. Heb forum is verdeeld in een aantal categoriën, vandaar dat de eerst GT eigenaren in het Superduke R Naked topic zaten.

Heb gisteren de Rottweiler stage 2 SAS removal gemonteerd, maar moet nog even wachten tot de winterstop eindigt. Geen foutmelding in ieder geval én een hoop materiaal minder..
E9CC877F-9D0A-4E66-8401-6BAAF1082AA6_zps0vusvgxb.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bedankt. Alleen.... dit is de standaardbrommer. Die kennen we. Hieronder zoals het moet gaan worden.
[afbeelding]

Volgens mij heb ik zowat alles al wat daarop staat. Vandaar dat ik ook weet dat je met de afdekkap voor je achterwielnaaf, je de motor nooit kunt gebruiken in combinatie met de paddockstand. Wat afgebeeld is kan dus niet.

Maar mochten er liefhebbers zijn voor die wielnaafafdekking, ik heb hem hier dus liggen, 25% goedkoper dan bij de dealer en eigenlijk nieuw..;)
 
Vandaar dat ik ook weet dat je met de afdekkap voor je achterwielnaaf, je de motor nooit kunt gebruiken in combinatie met de paddockstand. Wat afgebeeld is kan dus niet.

Juist. Dat wist ik dus niet. Dinsdag gelijk bellen naar Verpalen dat ze die moeten vergeten. Want thuis gebruik ik altijd een paddock stand. Erg handig.
 
Het lijkt erop dat er een terugroepactie aan komt.

Las op Duits forum dat Oostenrijkse bezitters een brief hebben gekregen dat de benzineslang vervangen moet worden.

Bij de Duitsers zou het 3 dagen bekend zijn maar Duitse eigenaren hebben nog geen bericht gehad.

Denk dat de post via de Rijn ons land binnen glijdt dus ik verwacht binnenkort ergens iets te lezen om een keertje de dealer te gaan bezoeken.
 
Top! Wellicht heb ik je onbewust gezien. Was een mooie stand weer en ook behoorlijk druk.

Hebben zelf een tweede TomTom aangeschaft. Met 1 MyDrive account is dat heel makkelijk routes delen.

Morgen de R SE ophalen van zijn eerste beurtje met de trailer, dan kunnen we vanaf 1 maart weer gaan genieten.
 
Ik ben nog steeds aan het puzzelen om de standaard halogeen lamp te vervangen door LED. Ik vond iets van Cyclops dat nu in bestelling staat. De ervaringen met inbouwen van LED vind je op De kop is eraf – Ron Putting

Even mijn ervaring, ik heb wel geen SDgt maar een 990SMT. Ik las dat je wat problemen had met de afstelling met een led lamp. Ik heb zelf een led van cylops erin zitten en de kop lamp afstellen met het normale stel wieltje werkte niet. Ik moest de kop lamp echt compleet los maken en door 2 schroeven draaiers te gelijk op het afstel mechanisme te zetten kon ik de boel wel goed afstellen.

lc8.nl :: Bekijk onderwerp - Led verlichting koplamp
 
Ik moest de kop lamp echt compleet los maken en door 2 schroeven draaiers te gelijk op het afstel mechanisme te zetten kon ik de boel wel goed afstellen.

Da's vreemd. Je mag toch verlangen dat KTM zo'n stelwieltje goed laat werken. Bij mijn SDGT werkt het stelwieltje ook niet, maar bij een andere SDGT wél. Dus is er bij mij iets kaduuk. Dat mag de dealer oplossen. Het moet gewoon goed werken.
 
Met dit soort montages ben ik altijd aan het zoeken naar de man aan het eind van de route die naar de rijders doorbelt dat er geen tegenliggers aankomen.
Gelet op de gehanteerde rijlijnen - althans, in de meeste gevallen - kunnen die testrijders dat gewoon zelf zien ;) maar Moto Journal een klein beetje kennende verwacht ik dat de diverse weggedeelten t.t.v. de fotomakerij gewoon werden afgezet.

Je mag toch verlangen dat KTM zo'n stelwieltje goed laat werken.
Jawel, dat mag, maar bij KTM is niets vanzelfsprekend, behalve het rijplezier :+
 
"Meerwaarde" voor onze GT's;

MOTORPLUS: "Motor van het jaar 2017, de KTM SuperDuke GT".


-Europe's motorcycle of the year- met ruime meerderheid van de 90.000 stemmen
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan