WSBK Australië

twonha

Yods be silent!
2 apr 2007
8.112
2.551
Nijmegen
Het seizoen is begonnen, er is al één SBK-race gereden gisteren, tijd voor een apart topic dat niet alleen over Michael gaat! :+

De Supersport race is na een vroege rode vlag opnieuw gestart, en het is een bijzondere race geworden! Heerlijk om naar te kijken, nu iedereen probeert zoveel mogelijk punten te pakken in Sofuoglu's afwezigheid. Gloednieuwe R6 motoren, Cluzel op een Honda en PJ Jacobsen op een MV Agusta, enjoy! *O*
 
Cluzel en PJ geen goede zaken gedaan voor hun titelstrijd, maar wel een bijzonder toffe race! Nu weer klaarmaken voor SBK race 2. :Y
 
Laatst bewerkt:
Michael pikt aan bij Syles en komt weer bij de kopgroep op die manier volgens mij 💪🏻
 
Tactisch weer heel sterk van Rea, Davies heeft er 2x geen antwoord op. Michael al een stukje beter in race 2, maar Lowes laat zien dat er toch wel meer mogelijk is met de R1.
 
Haast alleen maar goed nieuws in race 2! Michael zat er beter bij (geen last meer van Laverty en Camier, bijvoorbeeld), terwijl Hayden en Bradl hun testresultaten eer aan doen. :X Prachtige race van Rea die er te allen tijde goed voor stond en mooi wint. Melandri terug op het podium, en Sykes zal het meest balen van de race 2 "kwalificatie"-setup.

Fijn dat het seizoen weer begonnen is! *O*
 
Ik ga Kyle Ryde echt volgen , ik heb hem in 2015 zien schitteren met een wildcard op Donnington , op 16 jaar en 30 dagen meteen het gevecht aan gaat met Kenan en Cluzel en zelfs een paar op kop te hebben gereden zie ik een toekomsten WSS kampioen in hem zeker hij nu in het Kawasaki fabrieksteam rijd .
 
Geweldige race van West.
Ongelofelijk dat die gast geen team heeft om een heel seizoen te rijden.
Er rijden genoeg mindere goden rond, die wel een team gevonden hebben voor het hele seizoen.

Ik vraag me alleen wel af hoelang wss in deze configuratie blijft bestaan, aangezien steeds meer fabrikanten de stekker uit de 600cc supersport machines trekken.
 
Geweldige race van West.
Ongelofelijk dat die gast geen team heeft om een heel seizoen te rijden.
Er rijden genoeg mindere goden rond, die wel een team gevonden hebben voor het hele seizoen.

Ik vraag me alleen wel af hoelang wss in deze configuratie blijft bestaan, aangezien steeds meer fabrikanten de stekker uit de 600cc supersport machines trekken.


iets met geld meenemen. West heeft alles verkocht en is op dit moment ongeveer een reizende nomade. dus geen geld geen zitje. simple as that. ;)
 
Mooi dat Melandri weer meedoet. Toch een van mijn favorieten. Naast Michael en Nicky natuurlijk :)
 
Prachtig openingsweekend van dit seizoen! Erg spannende races in beide klassen gezien. Vooral de WSS race had heel anders kunnen aflopen, want Mahias reed toch aardig op het randje. Rolfo moest er daarom zelfs iets overheen, maar pakte wel mooi de overwinning.

Ook weer erg close racing in de tweede Superbike manche. :} Goed om Melandri en Lowes competitief te zien en ik ben positief verrast door Fores' kunsten. Van der Mark solide, maar die zal zeker op meer hopen - en dat doe ik stiekem ook.

Nu maar hopen dat dit zich doortrekt naar de rest van het seizoen. Traditiegetrouw staat Philip Island garant voor spanning en sensatie, waarna het seizoen vooral de laatste paar jaar vrij snel vervalt in uitgestrekte startvelden met te grote verschillen tussen de coureurs. Ook in het WSS mag wel een man of 6 extra aan de start verschijnen als het aan mij ligt. Wat dat aangaat: op naar Europa.
 
Ik heb het topic gevonden. *O*
Bijlezen duurde alleen nog geen minuut. :+

Mooie resultaten voor Rea, Davis en de tweede race Melandri op drie, nice comeback. :9

En nu naar de volgende ronde op 10/11/12 maart. :9~

full
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan