*Achterhoek United* #40 - Tijd voor een frisse start!!!

Ja moet nog kijken. Kom er niet aan toe.
Misschien dat ik nog wat andere rijders uitnodig zodat we een volle groep hebben en zelf een tijd kunnen bepalen ofzo.

Dit weekend weer stress, ben 9:45 thuis en heb 10:30 een taxateur op de stoep en daarna alleen maar rennen.
 
Laatst bewerkt:
Mede omdat 't ook zo mooi bij de topictitel past ;) :

Allen een heel goed(e start van) 2017 gewenst! :] *O*

(Tegelijkertijd ook een schopje *D)
 
Ik wens jullie ook een mooi 2017!

De kartbike plannen zijn zeker niet vergeten maarnu oide huis leeg. Nu paar zaken voor www.facebook.com/royracing185 regelen en nieuwe AU bbq crib en ergens tussendoor het uitje regelen.
 
Weet iemand nog een goeie(kope O-) ) monteur in de buurt, lekkere weer komt er weer aan hopelijk en al het onderhoud is al gedaan alleen het kleppen stellen/controleren durf ik zelf nog niet aan. Is voor de R1 trouwens.
 
Ja daar heb ik al een tijd geleden contact mee gehad maar die had er volgens mij niet zo veel belang bij... meerdere keren opgebeld en hij zou me terug bellen wanneer hij tijd had. Na 2.5 maanden nog niets van gehoord dus dan wil ik iemand anders een kans geven.
 
Als we dan toch naar ervaringen aan het vragen zijn :P Heeft iemand hier onlangs nog een garage/schuur laten bouwen?
 
Half :P Mijn asbestdak moet er binnenkort toch af en dan kan ik net zo goed de hele boel vernieuwen en een metertje breder maken. 4,5x9m wordt het idee, en dan met een schuin dak op het zuiden van zonnepanelen op het zuiden. Qua opbouw denk ik gewoon ijzeren frame met damwand oid.
 
Half :P Mijn asbestdak moet er binnenkort toch af en dan kan ik net zo goed de hele boel vernieuwen en een metertje breder maken. 4,5x9m wordt het idee, en dan met een schuin dak op het zuiden van zonnepanelen op het zuiden. Qua opbouw denk ik gewoon ijzeren frame met damwand oid.

Moet niet, tenzij het lekt. Is nog geen verplichting voor particulieren, wat ligt dat ligt.
Schiet je met de meter veel op? Als in is het de moeite/kosten waard?

Ik heb een vrij luxe schuur, spouwmuur en zoldertje. Wil er zelf nog dubbel glas en dak isoleren.
 
Heb nu een soort van aanleun garage op die van de buren, maar de rubberen afdichtingen beginnen door te lekken en stiekem begint ie ook wel wat te klein te worden.
Dus hop, bordertje eruit en de schuur een stukje breder maken. Kan ie gelijk aangepast worden met een een bredere deur voor in het fietsen/motoren gedeelte. Voor de rest zal het vrij sober worden, het is voornamelijk stalling. Tzt zal er in de hoek wel een werkbank met gereedschapswand komen maar die kun je achteraf makkelijk zelf installeren.
 
Zo, seizoen begint weer op gang te komen!

Komende tijd druk met huis dus ben bang dat er weinig op de weg gereden word, maar het circuit blijven we gewoon doen!
Dit jaar moet dat stijgen naar de snelste klasse van de 600's toch gebeuren!

Wil AU daar weer een handje aan mee helpen?
Achterhoek United staat nu prominent in beeld op de achterbrug... 20-50-100 euro, (of meer ;) ) mag allemaal!
 
De R1 is nóg niet klaar jammergenoeg, baal er wel van met dit weer... B|
Ben van plan om 16 april mijn eerste circuitdag te boeken met de racer, eens kijken of het daar een beetje mee wil. Eerst de vering nog even laten afstellen bij Pajic.
 
Terug
Bovenaan Onderaan